Keittiö.Net, KeittiöJet ja KeittiöPiste

Ulapalla

Osaisiko joku kertoa, että mitä eroa näillä yrityksillä oikein on, kun melkein kaikki tuotteet ovat samanlaisia....

19

14588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samat

tuotteet. Palvelussa on varmasti eroa.

• Asiakas

olisiko näillä kaikilla ehkä sama omistaja....

• Milja

Kyllähän nuo kaikki ovat niitä itsepalvelu-halpis paikkoja

• niin muka

itsepalvelu?

• Milja
        niin muka kirjoitti:

itsepalvelu?

Ideana on että asiakas itse suunnittelee ja kartoittaa, mitoittaa jne itse keittiönsä laittaa itse kaapit "jonoon" Sen jälkeen menee esim. nettiin ja jos haluaa pyytää tarjouksen tai/ja ostaa itse suunnittelemansa keittiön kasaa sen itse tai asennuttaa Heillä ei panostetan esim.suunnitteluun Myyjät ei mm. käy tarkistusmitoilla tai kotona suunnittelemassa Ja keittiöhän tulee palikoina Joillain noista merkeistä on myös ns. tilausmallisto ja saa heiltä asennuksenkin ostettua Mutta pääasiassa noin kuten kerroin on toimintatapa Omistaja ei ole ainakaan Netillä ja Jetillä sama / Jetti on ollut aijemmin Netti Nimet on tarkoituksellisesti samanlaiset/tyyliset jonka takia moni ei ole jälkeenpäin "tiennyt" , jopa luullut asioineensa Netissä vaikka kävi Jetissä (siis ajatellut, huomannut jne) Näin kävi mm. tuttavaperheelle Tarkoitan esim. itsepalvelulla suunnittelua, kasaamista, noutoa varastolta mitoitustarkistuksia ym ym vastaavaa Näin on saatu hinta alhaisemmaksi

• emuli
        Milja kirjoitti:

Ideana on että asiakas itse suunnittelee ja kartoittaa, mitoittaa jne itse keittiönsä laittaa itse kaapit "jonoon" Sen jälkeen menee esim. nettiin ja jos haluaa pyytää tarjouksen tai/ja ostaa itse suunnittelemansa keittiön kasaa sen itse tai asennuttaa Heillä ei panostetan esim.suunnitteluun Myyjät ei mm. käy tarkistusmitoilla tai kotona suunnittelemassa Ja keittiöhän tulee palikoina Joillain noista merkeistä on myös ns. tilausmallisto ja saa heiltä asennuksenkin ostettua Mutta pääasiassa noin kuten kerroin on toimintatapa Omistaja ei ole ainakaan Netillä ja Jetillä sama / Jetti on ollut aijemmin Netti Nimet on tarkoituksellisesti samanlaiset/tyyliset jonka takia moni ei ole jälkeenpäin "tiennyt" , jopa luullut asioineensa Netissä vaikka kävi Jetissä (siis ajatellut, huomannut jne) Näin kävi mm. tuttavaperheelle Tarkoitan esim. itsepalvelulla suunnittelua, kasaamista, noutoa varastolta mitoitustarkistuksia ym ym vastaavaa Näin on saatu hinta alhaisemmaksi

olen kyllä kuullut, että Netti omistaa 20 % Jetistä..

• 5000 € ( sis.kodinkoneet )

Hyvä että löytyy edullisia tavarantoimittajia. Ihme että siitäkin jaksetaan valittaa että joku on edullinen ! En mä ainakaan viitsi pistää keittiöön 5000 € enempää. Jos joku haluaa tehdä / teettää kalliimman keittiön niin siitä vaan.

• tasan
        emuli kirjoitti:

tarkkaan omista.

• Vee
        Milja kirjoitti:

Kävin itse tänään keittiöjetissä ja he kyllä suunnittelivat keittiön pohjapiirroksen mukaan. Myyjä sanoi vielä lähtiessä ettei voi vielä varmasti lyödä lukkoon tätä suunnitelmaa kun täytyy vielä käydä paikanpäällä mittaamassa. Palvelusta jäi muutenkin hyvä kuva. Lisäksi noin puolet halvempi kuin Puustelli

• fkdfbg22
        emuli kirjoitti:

No on lähipiirin tieto ettei omista.
        Jetti vie Netin asiakkaita jotka juuri luulevat että ostavat Netistä.

• Netissä asioinut

Mekin oltiin ihan pyörällä päästämme kyseisten liikkeiden suhteen, mutta Keittiönetistä meille kerottiin, että Keittiönet ja Keittiöjet ovat kaksi täysin eri liikettä. Me hankimme keittiömme Keittiönetistä, vaikutti jotenkin luotettavammalta kuin Jet. Saimme sieltä hyvän suunnitelman ja hintakin oli kohdallaan. Toimitustavankin sai valita itse. Kalusteita ei ole pakko ottaa osina. Meille rungot tulivat kasattuna ja kotiovelle kuljetettuna. Mieheni hoiti asennuksen itse. Keittiö on juuri sellainen kuin halusimme eikä muutenkaan ole pahaa sanottavaa Keittiönetistä. Ainoastaan pari ovea jäi jälkitoimitukseen, mutta nekin tulivat parissa viikossa eikä niiden puuttuminen haitannut asennusta. Eli kokemuksia on monen laisia!

• Ero

Keittiöjet ja Keittiöpiste pyörittävät Keittiönetin Ex-henkilökunta. Samat tuotteet samoilta toimittajilta ja joustavampi palvelu.

T. Nykyinen Jetin ja entinen Netin Asiakas.

• henkilökunnasta

on siirtynyt uusiin netin myymälöihin...enkä ihmettele, miksi! Edelleen NETIN asiakas!

• et ihmettele?
        henkilökunnasta kirjoitti:

on siirtynyt uusiin netin myymälöihin...enkä ihmettele, miksi! Edelleen NETIN asiakas!

Perustelu olisi kiva kuulla.

• keittiöpisteeseen

tommylle. toivon onnea ja menestystä. olen iloinen että pääsit siitä .Netistä ja psykopaatista -> Pekka K:sta.

t: tiedät kyllä kuka?!

• lähettää terkut
        keittiöpisteeseen kirjoitti:

tommylle. toivon onnea ja menestystä. olen iloinen että pääsit siitä .Netistä ja psykopaatista -> Pekka K:sta.

Tommylle??!!!

• ei se vältämättä

Ei se P.K välttämättä ole psykopaatti, kuin eräs J.M voisi ollakkin mutta kun taas se H.M vasta psykopaatti on...P.K osaa sentään katsoa tulevaisuuteen kun taas J.M jatkaa samaan vanhaan tahtiin ku ei uskalla uusiutua....

• olis jos
        ei se vältämättä kirjoitti:

Ei se P.K välttämättä ole psykopaatti, kuin eräs J.M voisi ollakkin mutta kun taas se H.M vasta psykopaatti on...P.K osaa sentään katsoa tulevaisuuteen kun taas J.M jatkaa samaan vanhaan tahtiin ku ei uskalla uusiutua....

menisitte vaikka nyrkkeilykehään selvittämään asioita. Se on yhtä sivistynyttä, kuin väitteleminen täällä.

Niin terkkuja vaan M.K.lle

• jjkjk

Joo tosissaan Masalle ja Tommylle terkkuja ja menestystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5742
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4334
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2941
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1539
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      225
      1184
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe