Ei ole linkkejä perusteluksi
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kun minä laadin sukupuuta, merkitsen tietenkin henkilöstä syntymä ja kuolinajat ja paikat. Ei tule mieleenkään esittää mitään linkkejä kirkonkirjoihin.
Jos joku epäilee tietojan oikeellisuutta, voi ihan vapaasti itse etsiä tiedon arkistoista. - Anonyymi
Olet kyllä aika pösilö jos et laita linkkejä, ei usko kukaanmuuten
- Anonyymi
En katso että minun tehtävänä olisi opastaa ketään sukututkimuksessa.
- Anonyymi
Aika ylimielinen postaus
- Anonyymi
Vain epävarmat aloittelijat viljelevät linkkejä, toivossa että kokeneet sukututkijat korjaisivat virheet.
- Anonyymi
Ihme nillittäjöt totta kai linkit taevittann muuten ei ole udkittava
- Anonyymi
Sukututkimus on sen verran asiallista toimintaa ettei siihen pidä mitään nettilinkkejä lisäillä. Varsinkin kun linkit vanhenee toimimattomiksi jo muutamassa vuodessa.
- Anonyymi
Linkit on tällä sukututkimuksessa ei olebuslottavia jos eiole
- Anonyymi
Kirjoitteletko koskaan tänne S24:n selvinpäin?
- Anonyymi
Jossain oli linkki kuumiin typyköihin miten löydän linkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851391
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä351101Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19875Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita154725Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13700- 46669
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja194648Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13647- 33570
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39558