Nyt olen onnellinen, tätä halusin!
lIEKSASSA ON HYVÄ OLLA
Muutin Lieksaan
41
1190
Vastaukset
- Anonyymi
..ei huolet paina ei rasitu polla, antaudu sinäkin suosiolla tai anna lieksalaisten olla!😄
- Anonyymi
Ihana luonto ympäröi meitä täällä.
- Anonyymi
Muistakaa nauttia ruska ajasta!
- Anonyymi
Ei tämä paha paikka ole, on pahempiakin!
- Anonyymi
Täällä saa asustaa rauhassa.
- Anonyymi
Täällä saa kuolla rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä saa kuolla rauhassa.
Vahvaa ja dynaamista elämänasennetta 🏋️♀️
- Anonyymi
Jopa olikin uutinen! Tänne ei kaivata k...sipäitä. Niitä on ennestäänkin ihan tarpeeksi. Ei kaivata myöskään elättejä, niitäkin on jo kystä kyllin.
- Anonyymi
Mikä sinua vaivaa, oletko sairas? ota lääkeesi niin rauhoitut.
- Anonyymi
Nurmes on kamalampi!
- Anonyymi
Muutin Lieksaan pari vuotta sitten. olen eläkeellä mutten vanha, olen voinut tehdä töitä hieman sivutuloina. Niistä kun ee mene veroja.
Lieksa on ihan hyvä paikka, täällä on hyvä olla, ihmiset on mukavia.Siinä on ABC.llä kiva istuskella päivää ja katsella virkeän pitäjän menoa, hyvänä päivänä useampikin koneinsinööri tulee myymään kelan 50€ tankkauslappua kympillä.
- Anonyymi
jeri1970 kirjoitti:
Siinä on ABC.llä kiva istuskella päivää ja katsella virkeän pitäjän menoa, hyvänä päivänä useampikin koneinsinööri tulee myymään kelan 50€ tankkauslappua kympillä.
No mikä ettei! Kauppa se on joka kannattaa jos tuolla hinnalla saa!
- Anonyymi
jeri1970 kirjoitti:
Siinä on ABC.llä kiva istuskella päivää ja katsella virkeän pitäjän menoa, hyvänä päivänä useampikin koneinsinööri tulee myymään kelan 50€ tankkauslappua kympillä.
Olen tankannut autoni juuri noilla mamujen bensakupongeilla ja maksanut heille 25 euroa siitä viidenkympin lapusta ! Hyvää bisnestä se on heille koska saavat ilmaiset bensakupongit !
- Anonyymi
Lieksa on ihan hyvä paikka.
- Anonyymi
Miksi ei, tämä on ihan mukava paikka.
- Anonyymi
Rauhallista ja leppoisaa kuten pitääkin.
- Anonyymi
Ei kukaan ole köskemässä töihin 🥰
- Anonyymi
Lieksa ei oo muita paikkoja pahempi, on täällä etunsa.
- Anonyymi
Täällä ei ole niitä helvetin kuutteja jotka kaahailee ihmisten päälle ja jotka viskotaan minne sattuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole niitä helvetin kuutteja jotka kaahailee ihmisten päälle ja jotka viskotaan minne sattuu
Ei täällä ole ihmisiäkään niin paljon kuin muualla. Itse olen kaivannut skuutteja ja lomalaiset kyseli myös niitä.
- Anonyymi
Lieksalaiset itse pilaa lieksan.
- Anonyymi
Pahasti sanottu, nyt itkettää 😭
- Anonyymi
Lieksassa on ihan mukana olla.
- Anonyymi
Lieksa on ihan jees paikka!
- Anonyymi
Liueksassa on mukavia ihmisiä, Lieksassa on ihan hyvä asua.
- Anonyymi
Älä usko hömiloitä, täällä on ihan kiva asua.
- Anonyymi
ostin kämpän liekasta, ei maksanut oikeastan mitään.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire Lieksaan 🏇🧑🦼
- Anonyymi
Sanon suoraan, tykkään :)
- Anonyymi
Lieksa on hyvä paikka
- Anonyymi
Lieksassa saa vapaasti olla oma itsensä ja ajella vaikka Bemarilla
- Anonyymi
Olen murtunut mies 🧍
- Anonyymi
Muutitko Lieksaan?🤔
- Anonyymi
ostin sähköskuutan sille minä nyt huristelen menemään!
- Anonyymi
Lieksalainen työtön on aina voittaja! 🏆
Työkyrit nytkin hikoilee paskapalkalla paskaduunia, minä otan aamupalaksi törpön tuplapukkia.- Anonyymi
Vahva alku päivälle!
- Anonyymi
Suosittelen Lieksaa lämpimästi!
- Anonyymi00047
lieksa is the best
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224907L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644215TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192241Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2701663- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221336