Miten sais ajan kulumaan töissä??

Anonyymi-ap

Oon nyt

-Hoitanut koirien aamutoimet
-Laittanut hevoset ulkoilemaan
-Siirrättänyt pari työtehtävää muille, kun olivat kerran paljon lähempänä
- kiusannut opiskelijaa. Tuolla se nyt rääkyen lukee jotain sisätautikirurgian kirjaa eikä tajua lähteä vttuun. Toivottavasti ei tuu ens vuoroon.
- alkossa on käyty
- kävin tarkistaan prisman kassamimmit, yks tosi kiva oli. Juttelin sen kaa.
- semmosen jäynän keksin, että teippaan yhen kaapin oven kiinni. On hauska!!! Kyllä jäbät yllättyy!
- Peltokankaan viime aikaset jutut on jäbien kanssa kovasn ääneen kuunneltu ja luettu läpi. On se kova. On kova äijä.

Vaimo tulee kyllä käymään kun töiltään ehtii ja tyttöystäväkin samoin. Noita entisiä pnojahan tuossa pyöriikin pilvin pimein.

Onks tänää mitää pelei mitä mennä seuraan tai niitä alaikäsii tytsyi, jota siellä on tai jos sais ilmaisen makkaran???

Mitä te muut teette töissä??

20

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan siellä Ylelläkin tällaista, kun se on ihan kakka kans??

    • Anonyymi

      Poistettiin viesti, mutta oon siis käynyt paskalla töissä myös, en pyyhkinyt enkä vetänyt..

      Ja lol ei selvinnyt kuka sen teki..

      Ei tarvii poistaa

    • Anonyymi

      On juteltu genitaalijutut läpi ja kuvattu ne alaisille, mutta ei

      -Mitä ihmisille ja heidän läheisilleen kuuluu
      -Miten menee työssä ja vapaa-ajalla
      -Ovatko katsoneet hyviä tv-sarjoja, elokuvia, lukeneet hyviä kirjoja
      -Ajankohtaiset tapahtumat

    • Anonyymi

      Miksi työpaikalla pitäs istua aikaa kuluttamassa, jos kaikki työt on tehty, niin pitäisi kyllä päästää kotiin.
      Eihän palkkaa makseta jouten olosta, vaan työn tekemisestä, joten miksi työpaikalla pitäs aikaa kuluttaa peukaloita pyörittäen.
      Työpaikkaa edes luotu sellaiseksi, että siellä viihtyy, vaan työpaikka on sellanen, että siellä tehdään töitä.

      • Anonyymi

        Työpaikka on mun sirkusjuttujen näyttämö.

        Ei mulla ole kotona mitään. Istun siellä ja mietin, että kun taas pääsen töihin niin minkä performanssin vedän.

        Tyyliin liukastun banaaninkuoreen, teen haloon kun joku ei tervehtinyt mua jne.


    • Anonyymi

      Kahvi ja ruokatunti ,sitten voi lähteä kotia .

    • Anonyymi

      Mun pitäis keksiä myös nopee joku juttu tähän päivään. Ihan varmaan kuolen jos just nyt en saa aiheutettua mitään hämminkiä.

      Jos jonkun vanhan juorun herättäis eloon?

      Esimiehenä voisin tietysti tehdä sellaisen läpän, että teen itse jotain josta alaiset on valittaneet ja kokeneet häiritseväksi ja oon sen tietysti kuuluvasti kieltänyt.

      Kuten paneskelu työpaikalla. Se onkin tän päivän tavoite. Ihan outside of the box

      • Anonyymi

        On tosi voimaannuttavaa muuteen!!

        Ja samalla voin näyttää paljon mulla on valtaa ja paljonko välitän siitä, mitä esim yksi kokonainen työyksikkö on mieltä.

        Tulkaa hei kertoo lisää ideoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosi voimaannuttavaa muuteen!!

        Ja samalla voin näyttää paljon mulla on valtaa ja paljonko välitän siitä, mitä esim yksi kokonainen työyksikkö on mieltä.

        Tulkaa hei kertoo lisää ideoita?

        Haluatko että puutun alaisen alkoholismiin.

        Ok, käyttäydyn itse kuin alkoholisti, eikö niin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että puutun alaisen alkoholismiin.

        Ok, käyttäydyn itse kuin alkoholisti, eikö niin??

        Sitten silmät suurina odotetaan, että tekisitkö sitä ja tätä ja tuota, käytkö pyyhkiin politiikkosankarin pyllyn ja kai olet opetellut ylilääkärin uudet määräykset ja esseet ulkoa.


    • Anonyymi

      Ruokatunnin jälkeen kotia nukkumaan.Ramasee niin vietävästi .

      • Anonyymi

        Mun piti odottaa virka-ajan loppumiseen. Sitten tuli niin valtavat viekkarit että oli päästävä kotiin. Hölmöt terveydenhuollon ammattilaiset kollegat ei tajunnu mitään 😂😂😂 oon niin ovela.. niin ovela 🤡🤡🤡


    • Anonyymi

      Kerättiin persuille jäseniä tänäänkin, ois toki voitu tehdä vapaallakin koska vapaita on enemmän kuin työpäiviä, mutta oon läppälökähousumies

      Sit vietiin ne jäsenkirjeet soiten autoilla ihan puoluejohtajalle, ajakoot muut keikat, kun mulla on tärkeämpää tekemistä.

      Sit pari muuta persutemppua väliin, muistelin kun kerran pakettiautossa tuli kakkat housuun kun jouduin Wasaan ja ikänä enää 😂😂 ei esimiehet laittanut mua Kokkolan keskustaa pidemmälle.

    • Anonyymi

      Oksensin aamukahvin jälkeen ,lähdin kotiin ja matkalla ostin 20 oluttölkkiä .

    • Anonyymi

      Taidan keksiä tänään jonkun uuden wokejutun tai salaliittoteorian ja öyhötän niistä koko päivän.

    • Anonyymi

      Nyt kun on hyvinvointialueen työajalla kerätty perussuomalaisille jäsenet niin tänään kerätään suomen sisulle jäsenet.

      Jäsenkirjeet voi palauttaa kaikille viherpukuisille 😊.

      Viedään kirjeet työajalla sitten Suomen sisun kokoukseen 😁

    • Anonyymi

      Tänään hämmennytään yhdessä siitä, että yksi työkaveri on niin huumorintajuton autisti, ettei jaksa nauraa, kun työpaikkamme pellet ja apinat eivät saa ensimmäistäkään työtehtävää tehtyä ilman apua ja tukea syömisestä ja henkilökohtaisen hygienian ylläpitämisestä lähtien.

      Sen sijaan kaikenlainen työpaikalle kuulumaton käytös onnistuu.

      Tulevaisuudessa palkkaamme vain sopivista ja hyväksihavatuista perheistä tulevia työntekijöitä tai jos on vapaapalokunnasta, seurakunnista tai muutoin hankittu sopivat ominaisuudet niin ettei ole mitään käsitystä omista fyysisistä tai psyykkisistä rajoista..

      Eli jo valmiiksi sopivasti kosketeltuja työntekijöitä

    • Anonyymi

      No eipä täällä kannuksen perähikiäsä ole oikein mitään ihan paska paikka muutan veteliin asumaan,sisäsiitoinen pieni tuppukylä muutama hikinen ns ravintola joissa mielivaltainen portsari leikkii kovista ja vanhemmat ei saa kakaroitaan kuriin eikä nuhteeseen,mopoilla rällätään yöt ja päivät jnee

    • Anonyymi

      Seuraavan 12 kuukauden aikana nähtäisiin noin 850 konkurssia.

    • Anonyymi

      Ruokatunnin jälkeen voi lähteä kotiin ja La Favoritaan oluelle.Jos tulee juotua liikaa ei aamulla tarvetta mennä töihin.Voi tehdä omailmoituksen .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe