Elikkä mitä mieltä olette motorolan E365 puhelimesta kun olen harkinnut vaihtoa sellaiseen että kannattaakohan?
Motorola E365?
10
2678
Vastaukset
- ostaa
uusia myydään jo alle 100e näin hyvää puhelinta ja näillä ominaisuuksilla tuskin muita löytyy, tässä toimii jopa true tonet eli aidot soittoäänet vaikka sitä ei oo missään mainittu.
- teroxe
toimiiko oikeesti true tonet?????
- toimii
teroxe kirjoitti:
toimiiko oikeesti true tonet?????
buumilta ja maffilta ei saa, mutta jambalta kyllä ja ilmaiseksi netistä imuroimalla ja datapiuhalla siirtämällä esim. näin hauksi googleen "truetone filetype:mmf" tai truetonen tilalle mikä vaan äänen/piisin hakusana.
- Suututtaa
toimii kirjoitti:
buumilta ja maffilta ei saa, mutta jambalta kyllä ja ilmaiseksi netistä imuroimalla ja datapiuhalla siirtämällä esim. näin hauksi googleen "truetone filetype:mmf" tai truetonen tilalle mikä vaan äänen/piisin hakusana.
Tässä puhelimessa ei ole mitään hyvää. Saatuja tekstareita ei voi säilyttää, tekstaaminen on todella hankalaa, soittoäänten tilaaminen ei onnistu...tässä vain muutama esimerkki. Tein Saunalahden asiakasneuvojan kanssa puoli tuntia duunia, että saatiin ne hemmetin wap-asetukset laitettua ja homman piti olla kunnossa kaikin puolin. Vaan ei onnistu soittoäänten tilaaminen eikä kuvien lähettäminen...
Seuraava puhelimeni on ehdottomasti Nokialainen. - rieta
Suututtaa kirjoitti:
Tässä puhelimessa ei ole mitään hyvää. Saatuja tekstareita ei voi säilyttää, tekstaaminen on todella hankalaa, soittoäänten tilaaminen ei onnistu...tässä vain muutama esimerkki. Tein Saunalahden asiakasneuvojan kanssa puoli tuntia duunia, että saatiin ne hemmetin wap-asetukset laitettua ja homman piti olla kunnossa kaikin puolin. Vaan ei onnistu soittoäänten tilaaminen eikä kuvien lähettäminen...
Seuraava puhelimeni on ehdottomasti Nokialainen.mulla ainaki voi säilyttää tekstarit...oon tilannu soittoääniä ja ei se tekstaaminen oo hankalaa ko on kärsivällisyyttä...ko on aina käyttäny jotaki muuta puhelinta ni kyllä se aluksi tuntuu ouolta...ei mulla onnistu kuvien lähettäminen, mutta pittää muuttaa nuita asetuksia
- Suututtaa
rieta kirjoitti:
mulla ainaki voi säilyttää tekstarit...oon tilannu soittoääniä ja ei se tekstaaminen oo hankalaa ko on kärsivällisyyttä...ko on aina käyttäny jotaki muuta puhelinta ni kyllä se aluksi tuntuu ouolta...ei mulla onnistu kuvien lähettäminen, mutta pittää muuttaa nuita asetuksia
Voihan niitä tekstareita säilyttää saapuneissa, mutta puhelimessa ei ole mitään "0mat tekstiviestit" kansiota, kuten on Nokialaisessa. Ja onhan se hauskasti sanottu: pitää muuttaa asetuksia. Mitä asetuksia ja miten?
- jdlo
Suututtaa kirjoitti:
Voihan niitä tekstareita säilyttää saapuneissa, mutta puhelimessa ei ole mitään "0mat tekstiviestit" kansiota, kuten on Nokialaisessa. Ja onhan se hauskasti sanottu: pitää muuttaa asetuksia. Mitä asetuksia ja miten?
Ainakin Elisan liittymissä. Ei mitään ongelmia. Ja lisäksi kuvat on koht. hyviä vrt Nokia 6610i.
- huoltoon
Vietiin just E365:n huoltoon syystä että tulevat soitot ja tekstarit ei yhdisty.
Elisan wappi-asetukset onnistuivat hyvin, mutta tuo muu toiminta ontuu, onko sitten yksilö vika sitä en tiedä.- rieta
nii että asetukset ei oo kunnossa jos ei voi kuvia lähetellä! en jaksa alkaa selitteleen mitkä...! puhelin on minusta ihan tarpeeksi hyvä! nyt etsiskelen datakaapeelia tähän! sattuisiko kukaan tietämään mistä saisin sellaisen?
- kukka
enpä suosittele.itselläni on se ja olen hyvin pettynyt siihen. sitten se johto jolla ladataan kännykästä tietokoneelle ne kuvat on mielestäni aika kallis. :( jotenka mielestäni nokian kännykät on parhaita tähän mennessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980