Motorola E365?

Minä

Elikkä mitä mieltä olette motorolan E365 puhelimesta kun olen harkinnut vaihtoa sellaiseen että kannattaakohan?

10

2700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

uusia myydään jo alle 100e näin hyvää puhelinta ja näillä ominaisuuksilla tuskin muita löytyy, tässä toimii jopa true tonet eli aidot soittoäänet vaikka sitä ei oo missään mainittu.

• teroxe

toimiiko oikeesti true tonet?????

• toimii
        teroxe kirjoitti:

toimiiko oikeesti true tonet?????

buumilta ja maffilta ei saa, mutta jambalta kyllä ja ilmaiseksi netistä imuroimalla ja datapiuhalla siirtämällä esim. näin hauksi googleen "truetone filetype:mmf" tai truetonen tilalle mikä vaan äänen/piisin hakusana.

• Suututtaa
        toimii kirjoitti:

buumilta ja maffilta ei saa, mutta jambalta kyllä ja ilmaiseksi netistä imuroimalla ja datapiuhalla siirtämällä esim. näin hauksi googleen "truetone filetype:mmf" tai truetonen tilalle mikä vaan äänen/piisin hakusana.

Tässä puhelimessa ei ole mitään hyvää. Saatuja tekstareita ei voi säilyttää, tekstaaminen on todella hankalaa, soittoäänten tilaaminen ei onnistu...tässä vain muutama esimerkki. Tein Saunalahden asiakasneuvojan kanssa puoli tuntia duunia, että saatiin ne hemmetin wap-asetukset laitettua ja homman piti olla kunnossa kaikin puolin. Vaan ei onnistu soittoäänten tilaaminen eikä kuvien lähettäminen...

Seuraava puhelimeni on ehdottomasti Nokialainen.

• rieta
        Suututtaa kirjoitti:

Tässä puhelimessa ei ole mitään hyvää. Saatuja tekstareita ei voi säilyttää, tekstaaminen on todella hankalaa, soittoäänten tilaaminen ei onnistu...tässä vain muutama esimerkki. Tein Saunalahden asiakasneuvojan kanssa puoli tuntia duunia, että saatiin ne hemmetin wap-asetukset laitettua ja homman piti olla kunnossa kaikin puolin. Vaan ei onnistu soittoäänten tilaaminen eikä kuvien lähettäminen...

Seuraava puhelimeni on ehdottomasti Nokialainen.

mulla ainaki voi säilyttää tekstarit...oon tilannu soittoääniä ja ei se tekstaaminen oo hankalaa ko on kärsivällisyyttä...ko on aina käyttäny jotaki muuta puhelinta ni kyllä se aluksi tuntuu ouolta...ei mulla onnistu kuvien lähettäminen, mutta pittää muuttaa nuita asetuksia

• Suututtaa
        rieta kirjoitti:

mulla ainaki voi säilyttää tekstarit...oon tilannu soittoääniä ja ei se tekstaaminen oo hankalaa ko on kärsivällisyyttä...ko on aina käyttäny jotaki muuta puhelinta ni kyllä se aluksi tuntuu ouolta...ei mulla onnistu kuvien lähettäminen, mutta pittää muuttaa nuita asetuksia

Voihan niitä tekstareita säilyttää saapuneissa, mutta puhelimessa ei ole mitään "0mat tekstiviestit" kansiota, kuten on Nokialaisessa. Ja onhan se hauskasti sanottu: pitää muuttaa asetuksia. Mitä asetuksia ja miten?

• jdlo
        Suututtaa kirjoitti:

Voihan niitä tekstareita säilyttää saapuneissa, mutta puhelimessa ei ole mitään "0mat tekstiviestit" kansiota, kuten on Nokialaisessa. Ja onhan se hauskasti sanottu: pitää muuttaa asetuksia. Mitä asetuksia ja miten?

Ainakin Elisan liittymissä. Ei mitään ongelmia. Ja lisäksi kuvat on koht. hyviä vrt Nokia 6610i.

• huoltoon

Vietiin just E365:n huoltoon syystä että tulevat soitot ja tekstarit ei yhdisty.
      Elisan wappi-asetukset onnistuivat hyvin, mutta tuo muu toiminta ontuu, onko sitten yksilö vika sitä en tiedä.

• rieta

nii että asetukset ei oo kunnossa jos ei voi kuvia lähetellä! en jaksa alkaa selitteleen mitkä...! puhelin on minusta ihan tarpeeksi hyvä! nyt etsiskelen datakaapeelia tähän! sattuisiko kukaan tietämään mistä saisin sellaisen?

• kukka

enpä suosittele.itselläni on se ja olen hyvin pettynyt siihen. sitten se johto jolla ladataan kännykästä tietokoneelle ne kuvat on mielestäni aika kallis. :( jotenka mielestäni nokian kännykät on parhaita tähän mennessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      225
      4117
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      98
      1327
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1047
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      923
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      906
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe