Miesprostituoitu

Anonyymi-ap

Olen pitkään ajatellut alkaa hankkimaan sivutuloja miesprostitioituna. Mikähän olisi paras kanava tavoittaa asiakkaani?

Ensimmäiseksi kaikilla tulee mieleen limainen setämies joka tahtoo vain toteuttaa fantasiotaan mutta en ole sellainen. Olen varsin komea, pitkä ja hoikka nelikymppinen viikonloppuisä. Hyvässä työssä ja harrastuksiakin on. Mutta ylitsevuotava seksuaalisuus voisi kanavoitua vaikka lisätuloiksi. Asiakasryhmäksi olen ajatellut varsinkin vanhuksia, liikuntarajoitteisia tai muuten esteellisiä normaaleille seuranhakumarkkinoille. Niin ja pääasiassa naisille tarjoaisin palveluitani. Seksin lisäksi tietenkin hierontaa, läheisyyttä, keskustelua.

Mielipiteitä?

14

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vika palstalla liikut. Mummoilla kehräävät omat kisut sängyssä.

• Anonyymi

Jos meidän ikäiset menevät senssipalstoille, siellä n. 50-vuotiaat haluavat tulla ihan ilmaiseksi. Olen itse ollut siellä ja löytänytkin ikäiseni kumppanin ja pitkän suhteen.
      Usein tuli tarjouksia nuorilta. Todennäköisesti muillekin, koska kun katsoin mallia ikäisteni naisten profiilista kirjoittaakseni omani, niissä useissa luki: alle 60-vuotiaat - älkää vaivautuko.
      Uskon että on taloudellisesti hyvin voivia naisia, joille on työlästä lähteä etsimään ravintoloista ja senssipalstoilla on sellaisia jotka eivät parisuhdetta halua, mutta hakevat tilapäisseuraa kun ovat jo seksittömässä suhteessa. Moni nainen ei halua sotkea avioliittoja ja siksi kysyntää voisi olla vapaalla miehellä. Olisiko sanomalehti hyvä ratkaisu? Tai tietenkin voisit kokeilla S24:ää tai muita palstoja, kannattaa kirjoittaa suoraan mitä haet ihan niin kuin teit aloituksessakin. Se on parasta. En yhtään ihmettelisi vaikka joku tarttuisi. Tosin en tiedä onko se luvallista mutta kyllä ylläpito varmaan huomauttaa jos ei ole.
      Toivon että löydät ja olet iloksi jollekin yksinelävälle naiselle. Seksi ei ole ainakaan minulle enää tärkein suhteessa, mutta mukava yhdistävä lisä yhdessäoloon. Zemppiä!

• Anonyymi

Hyvä ajatus
      Paras kanava on Amsterdam ja Pariisi
      Amsterdamissa on kanavia ja Pariisissa joki ja Montmartre

Saksa on liian täynnä seksiä ja siellä on eläkeläisalennukset bordelleissa
      päivävuoroissa

Tulin taas kerran yöjunalla Madridista Pyreneiden läpi Austerlizin asemalle aamulla
      nälkäisenä ja marssin Montmartrelle halpaan kuppilaan syömään aikaista mättöä

Ei mitään mielikuvaa miten mutta istuin kahden klopin vieressä jotka
      paljastuivat prostituoiduiksi. aika siististi pukeutuneita, kravatit jne. mutta sivistymättömiä sällejä

sanotaan hiomattomia timantteja. Kysyin miten meni yö valvoessa ja todellakin
      niillä oli kypsiä rouvia joita ne olivat viihdyttäneet

Kannattaa katsoa aluksi opetusfilmi alan koulusta ja koulutuksesta
      https://www.rogerebert.com/reviews/deuce-bigalow-european-gigolo-2005

• Anonyymi

Hampaattomat kahdeksankymppiset ovatkin haluttuaa seksiseuraa.
      Kun vielä on isot eläkkeet, niin kyllähän siinä liukasliikkeinen gigolo pääsee hyville päiväpalkoille.
      Eikä ole pelkoa tulevista lapsenruokkomaksuista.

Ei muuta kuin pökköä pesään ja mummojahtiin!

• Anonyymi

Saksassa on ylitarjonta seksissä. Laskin nopeasti 13 bordellia Kölnissä
      ja niissä on myös naisvuorot niin että se tasa-arvo on selvä

Meike ja Manuela kertovat käyvänsä Paschassa ja heidän miehensä
      tietävät sen eikä se missään tunnu

https://www.express.de/koeln/ladies-night-im-bordell-pascha-jetzt-auch-offen-fuer-frauen-40846

Meike (21) und Manuela (48) durften mit auf die Bühne. Gibt das keinen Ärger zu Hause? „Unsere Männer wissen das und haben kein Problem damit.“

• Anonyymi

Jos olet vaalea suomalainen juntti, et kelpaa mummoille.
      Nigerialainen tai gambialainen sen olla pitää.

• Isaac Sene 27 vee
        TTKn tanssija. Kyllä kelpaisi

• Anonyymi

Persunainen haluaa sellaisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Persunainen haluaa sellaisen.

Sitä en tiedä, mutta minä haluan.

• Anonyymi
        Lesken70 kirjoitti:

Sitä en tiedä, mutta minä haluan.

kirjoita kelalle niiden kuittien lomaan ja liitä kuva
        ne lähettää paluu postissa toisella lähettäjänimellä

• Anonyymi

Idea on hyvä, mutta kohderyhmiäsi ajatellen jätä seksi pois ja tarjoile enempi tai ainakin pääasiassa noita muita. Läheisyyttä, lämpöä, lempeä, paijausta ja puhumista kaipaavat aivan kaikki.

• Anonyymi

Oli aloittajalla tarkoitus löytää lohtua ylitsevuotavaan seksuaalisuuteensa. On aika hyvä ihminen jos alkaa vain toisille antamaan saamatta sitä mitä itse pitää tärkeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli aloittajalla tarkoitus löytää lohtua ylitsevuotavaan seksuaalisuuteensa. On aika hyvä ihminen jos alkaa vain toisille antamaan saamatta sitä mitä itse pitää tärkeänä.

Hokasin kyllä ja siinä tapauksessa hänen asiakaskohderyhmänsä ovat valitut päin hevon pershettä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      66
      4182
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3882
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      113
      3733
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      75
      3104
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      82
      2981
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      62
      2339
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1696
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1205
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1198
    10. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1192
    Aihe