siis olisi iittalan kartiolaseja muutama, sekä muita "ihan oikeita sarjoja", arabian jotakin ja myös pentikin tuotteita ylimääräisiä.
kun siis itse olen alkanut kerätä muuta. näistä kartio-laseista yms siis luopuisin. ne on ihan siistejä, mutta kuitenkin toki käytettyjä, kun olen vasta saanut kerättyä itselleni mieluisammat.
jos joku kerää näitä sarjoja, mistä luovun, niin kehtaisiko näitä käytettyjä antaa hänelle "oikein" lahjaksi? vai pitääkö lahjojen olla uusissa paketeissa?
kelle sopis
5
932
Vastaukset
- fiona
No kyllähän häälahjojen uusia ja käyttämättömia tarvitsee olla! Käytettyjä astioita voi viedä vaikka kylään mennessä jollekin joka kyseistä sarjaa kerää.
- Käyttämätön
Käyttämättömiä pitäisi mielestäni olla. Esimerkiksi konepesu on saattanut naarmuttaa laseja. Ei olisi kiva saada sellaisia lahjaksi.
- veitikka
samaa mieltä. Tuliasiksi ihan niin noin vain ovat oikeenkin passelit! Eikä klumeruulipaketointia, ihan vain reilusti sanoo, että vaihdoin sarjaa, oon tosin kerinnyt käyttää näitäkin hieman, mutta ihan kohtuu kuntoisia (jos oikeasti ovat hyväkuntosia) ovat edelleen, eli jos haluat, ole hyvä... lässynlässyn
- kysymykseen
silloin kun on esine arvokasta antiikkia, taidetta tai vaikkapa saajalleen merkitystä oleva suvussa kiertävä esine tms. Muuten ehdotomasti uutta. Onhan lahjan saajan tunnettava että lahja on valikoitu juuri hänelle/heille.
- mii
...tulis siinä tapauksessa kysymykseen, jos se on esim. jotain 50-luvun iittalaa kirpparilöytönä. Eli siis sellaista arvokasta, mitä ei enää myydä kaupassa uutena.
Itse kerään vanhaa lasia, etenkin Kaj Franckin lasikannuja, ja olisi ikionnellinen jos joku minulle sellaisen esim. juuri häälahjaksi kokoelmiini toisi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274995Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133038Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481129Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138914Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport42881- 113826
- 37804
- 142723