Olipa aivan uskomattoman hyvää ja asiallista palvelua Sotkamon tk:ssa, ISOT KIITOKSET kahdelle hoitajalle ja lääkäreille 🙏
Kun ei saa hoitoa eikä aikaa täällä isossa sairaalassa, pompotellaan vain pävy/yle polin väliä, niin onneksi avun saa naapuri lasareetissa, ja mikä parasta, hoidon jatkosuunnitelma tuli heti samalla istumalla selväksi👍👍
(Voisi ottaa esimerkkiä muutkin polit)
Kyllä tämä muualla toimii
4
214
Vastaukset
- Anonyymi
Saman olen minäkin huomannut. Sotkamossa homma toimii. En tiedä mistä se johtuu, mutta olen saanut tarvitsemani avun heti. Kaikkea hyvää Sotkamon terveysaseman henkilökunnalle.
- Anonyymi
Henkilökunnan hyväntuulisuuden pystyi oikein aistimaan, seuratkaapa hetken aikaa näiden henkilökuntien eroissa niin näette..ja sama palkka ilman kiirettä,.eikö olekkin aika jännä juttu 🤗
Mutta kylllä naamasta näkee kiireen ja ketutuksen määrään aika nopeesti! - Anonyymi
Kyllä on Sotkamon Tk kiitoksensa ansainnut!!
Aivan huippu porukkaa töissä👍💪 - Anonyymi
Kyllä jos keskussairaalan nämä tietyt polit toimisi yhtä mallikkaasti niin kylläpä muut Suomen hyvinvointialueet voisi ihan kutsua ympäri suomen kattomaan esimerkkiä, ihan aiheellisesti on palautteet hankittu.
Tänään sain aivan loistavaa hammaslääkärin palvelua hampaan poistossa kiireellisesti päivystävällä keskussairaalassa🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446