Missä Kajaanissa voi kuunnella musiikkia.
Kirjastoissa onko musiikkia
11
159
Vastaukset
- Anonyymi
Taide ei ole aikuisia ihmisiä varten enemmän lasten ja uskonnon asioita.
- Anonyymi
Pääkirjastolla oli ainakin ennen kuunteluhuone
- Anonyymi
Mihin koko kirjaatoa enää tarvitaan. Musiikin, kirjat saa netistä.
- Anonyymi
Jos haluaa lukea paskajournalismia ja mv-lehteä, niin kyllä
- Anonyymi
Kuinka moni teistä katsoo toisten ihmisten tekemistä sosiaalisessa mediassa viihteenä ajankuluksi? Minä seuraan 48 ihmistä ympäri Suomea ja olen tykännyt.
- Anonyymi
Tatuointeja haluavat esitellä ihmisille kun nyt voivat näyttää kaikille mistä ovat maksaneet. Yrittävät leikkiä rikkaita muutamien tuhansien eurojen kuvilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuointeja haluavat esitellä ihmisille kun nyt voivat näyttää kaikille mistä ovat maksaneet. Yrittävät leikkiä rikkaita muutamien tuhansien eurojen kuvilla.
Kehitysmaissa kuvat symboloivat varakkuutta, mutta Suomessa kuvat on otettu leikkimielellä.
.
- Anonyymi
Kohta ne tatskatrendiapinat sanoo että kirjastossa pitää saada tatuointeja. Tatuoinnit kuuluu linnavenkuloille ja merimiehille muutenkin ne on vaan ihan turhaa vouhotusta. Rahoitetaan JR toimintaa niillä tatskastudioilla ja stadin valtaväkeen menee kuin häkä tämä trendi.
- Anonyymi
KUULOKKEILLA VOI
- Anonyymi
Ei, kun siellä kuunnellaan Ro-maani musikkia!!!
- Anonyymi
Köyhät eivät tarvitse musiikkia ja rikkaiden ei tarvitse kuunnella musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446