Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen!

Lue lisää ja katso kuvat:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-susanna-laine-kohtasi-epaonnea-lomareissulla-italiassa-avaa-tilannetta-vahan-sahaava?s24

11

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalea lumoavan kaunis nainen on kovaa valuuttaa noissa maissa.
      Vaara joutua kumoon on suuri.

      • Anonyymi

        Vaalea kaunotar Italiaan ja vaarassa, tietysti poikaystävä joka on ollut perskännissä ja avannut mustasukkaisen suunsa väärässä paikassa, kun kundilla ei läppä aina osaa olla kiinni oikeassa paikassa. Suomen johtava räppäri kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea kaunotar Italiaan ja vaarassa, tietysti poikaystävä joka on ollut perskännissä ja avannut mustasukkaisen suunsa väärässä paikassa, kun kundilla ei läppä aina osaa olla kiinni oikeassa paikassa. Suomen johtava räppäri kun on.

        Harmi vaan kun se ei juo....


    • Anonyymi

      Johan oli taas tyypillinen aatos.Mitä miehet menevät tekemään esm:Thaimaahan.

    • Anonyymi

      On vaan niin itseensä täynnä.Pitääkö lähteä paksun kukkaronsa kanssa tuhlaileen.Ja pysyisi Suomessa

    • Anonyymi

      Mistä tämä Susanna on tullut isomman piirin tietoisuuteen, kun itsellenikin on jotenkin kyllä tuttu nimi, mutta en vain saa päähäni mistä?

      • Anonyymi

        Et osaa googlettaa?


    • Anonyymi

      antoi 2 tuhannelle sherpalle ja imi nitten kyrv...t

    • Anonyymi

      kiipesi huor.. vuorille

    • Anonyymi

      paha saa pahaa..hyvää suojellaan ja uni on levollista...jeeeee ps aamulla korvapuusteja
      ja hyvää kahvia...miten sulla...

    • Anonyymi

      Saatto perillinen lähteä alulle?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe