Taas piti kanava laittaa äkkiä vaihtoon kun Vehviläinen ja Kuukka lopettivat.
Tämä rouva Backman aloitti jälleen taas jokapäiväiseen tapaansa puhua lapsistaan , kuinka lapsensa älysi itse pistää takin päällensä. Tätä hoentaa ja toistoa jatkui aina siihen saakka kun sai älykkäämpää ohjelmaa kanavaa vaihtamalla. Tätä lapsiensa älykkyyttä ja erinomaisuutta ilmeisesti tulee joka päivä, mitä joskus kuunnellut. Ei tosin kuulijasta mitään älykästä kuunneltavaa. Radionova, eikö todellakaan löydy juontajaa joka keskustelisi muustakin kuin perheestänsä. Raskasta ja täyttä p*sk**.
Nina Backman radionovalla
Anonyymi-ap
6
592
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan muiden lapset hänen mielestään mitään.
- Anonyymi
Ärsyttävää kälätystä on, en voi sietää myöskään hänen ohjelmaansa.
- Anonyymi
Televisiossa todella ällöttävä tapa seisoa, jalkaterät 180 asteen kulmassa levällään. Ei ainakaan naisellinen tapa.
- Anonyymi
Parhaita juontajia kaikki.
- Anonyymi
Kuukka on kyllä huonoin kaikesta, ei vaan pysty kuuntelee vaan on pakko vaihtaa kanavaa.
- Anonyymi
Kuukka on ihan ok vaan tämä Backman ei, vaihtoon joutaisi. Tässä muutamana aamuna oli Bacmannilla sijaisjuontaja, kiva ääni ja rauhallinen puhetapa,sitä kuunteli mielellään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861474
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras301127- 271065
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114898Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40687
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..74686