Taas piti kanava laittaa äkkiä vaihtoon kun Vehviläinen ja Kuukka lopettivat.
Tämä rouva Backman aloitti jälleen taas jokapäiväiseen tapaansa puhua lapsistaan , kuinka lapsensa älysi itse pistää takin päällensä. Tätä hoentaa ja toistoa jatkui aina siihen saakka kun sai älykkäämpää ohjelmaa kanavaa vaihtamalla. Tätä lapsiensa älykkyyttä ja erinomaisuutta ilmeisesti tulee joka päivä, mitä joskus kuunnellut. Ei tosin kuulijasta mitään älykästä kuunneltavaa. Radionova, eikö todellakaan löydy juontajaa joka keskustelisi muustakin kuin perheestänsä. Raskasta ja täyttä p*sk**.
Nina Backman radionovalla
Anonyymi-ap
5
312
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan muiden lapset hänen mielestään mitään.
- Anonyymi
Ärsyttävää kälätystä on, en voi sietää myöskään hänen ohjelmaansa.
- Anonyymi
Televisiossa todella ällöttävä tapa seisoa, jalkaterät 180 asteen kulmassa levällään. Ei ainakaan naisellinen tapa.
- Anonyymi
Parhaita juontajia kaikki.
- Anonyymi
Kuukka on kyllä huonoin kaikesta, ei vaan pysty kuuntelee vaan on pakko vaihtaa kanavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984