Hei olen enemmän kuin pulassa. Koneeseeni meni bitti poikittain ja samalla hävisi wanha FronPage - ohjelma. Nyt on MS 11. Kysymys kuuluu Onko jollain asennuslevykkeet (ja as. avain) Saisiko sellaisen ostaa tai vaikka pariksi päiväksi lainaan. Ongelma on etten pääse päivittämään nettisivujani, jotka on rakennettu FP:llä
FrontPage????
15
382
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä mitään väärin ole mennyt. Microsoft poisti yhtensopimattoman ohjelman joten mikään asennuslevyke tai avain ei tähän vaikuta.
- Anonyymi
Joo toisilla on lukutaito, toisilla ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo toisilla on lukutaito, toisilla ei!
Luin oikein hyvin. Microsoft poisti yhteensopimattoman ohjelman jonka parasta ennen päiväys umpeutui melkein 18 vuotta sitten. Yllättävää että on toiminut näinkin pitkään.
Eli ylläpidä jollain muulla ohjelmalla, vaikka Microsoftin Visual Studio Codella. Todennäköisesti ei mene kauaa kun sitä ei frontpagea ei saa millään keinolla enää toimimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin oikein hyvin. Microsoft poisti yhteensopimattoman ohjelman jonka parasta ennen päiväys umpeutui melkein 18 vuotta sitten. Yllättävää että on toiminut näinkin pitkään.
Eli ylläpidä jollain muulla ohjelmalla, vaikka Microsoftin Visual Studio Codella. Todennäköisesti ei mene kauaa kun sitä ei frontpagea ei saa millään keinolla enää toimimaan.No nyt se ainakin TOIMII siis MS FrontPage alustalla WS 11, vaikka hieman epäilin.
Noita mutu kannaottoja EI kannata esittää varsinkaan kun ne ovat ihan sun omia keksintöjä. Opettele keskustelemaan!
- Anonyymi
Kokeile tätä Microsoft Expression web ohjelmaa, joka on vastaavanlainen kuin FrontPage.
https://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/microsoft_expression_web,1.html
Kannattaa siirtää sivusto johonkin netissä toimivaan palveluun, johon pääset mistä vain muokkaamaan sitä, vaikka älypuhelimellasi.- Anonyymi
Se on ihan julkinen sivusto netissä ja palvelimen kautta.
- Anonyymi
Noin vanhaa sovellusta kannata edes alkaa asentaa takaisin, vaikka se toimisikin. FP:llä luodut sivustot ovat kuitenkin HTML-koodia, ja tätä voi muokata käytännössä millä tahansa tekstieditorilla, esim. Notepad++:lla.
- Anonyymi
Ei kai sovelluksen iällä ole merkitystä, suurempi merkitys on osaamisella.
Valmiit sivut, joita vaan pitäisi josku päivittää. En usko että kannattaa ruveta opettelemaan jotain uutta sovellusta. Voin toki olla vääräsääskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sovelluksen iällä ole merkitystä, suurempi merkitys on osaamisella.
Valmiit sivut, joita vaan pitäisi josku päivittää. En usko että kannattaa ruveta opettelemaan jotain uutta sovellusta. Voin toki olla vääräsääskin.Kyllä sillä iällä on merkitystä aika paljonkin. FP:a käyttänyt joskus, ja sen tuottama koodi on aivan järkyttävää roskaa. HTML-kielen osaaminen on aika välttämättömyys, mikäli nettisivujen kanssa aikoo puuhata. Tietotekniikan saralla joutuu jatkuvasti opettelemaan uusia sovelluksia ja asioita, mikäli tähän ei pysty, niin homma pitää jättää jollekin toiselle.
- Anonyymi
Joo ja kuviakin voi varmaan muokaea ja asemoida NP:llä
Minä uskon niin molemmat valehdellaan yhtä paljon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kuviakin voi varmaan muokaea ja asemoida NP:llä
Minä uskon niin molemmat valehdellaan yhtä paljon!Kuvat muokataan erillisellä kuvankäsittelyohjelmalla. Kuvia voi asemoida HTML-kielen komennoilla.
- Anonyymi
Valitse ajoissa ettei räjähdä enempää https://youtu.be/xY574nJEFX0?si=2NhYA5QP81EonwaD
- Anonyymi
Sain FPn ja se toimii oikein hyvin W 11. Nyt pääsen taas päivittämään nettisivuja HUH! Teitä oli monta jotka haukuitte kyseistä ohjelmaa mutta jokainen päättäköön itse. Minä olen ainakin tyytyväinen.
- Anonyymi
Tyhmä sinä pöet tyytynäinen.
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan normi Windows ongelmalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108