En ole väkivallan puolella, mutta kun koulukiusaajat kiusaavat samoja lapsia päivästä toiseen eikä koulu reagoi, tai ei ainakaan toivotulla tavalla niin, mitä neuvoksi?
Tässä tapauksessa isoveli puuttui asiaan ja nyt se on ihan varma, ettei kiusaaja eikä kyllä kukaan muu, kiusaa enää sitä poikaa.
Kiusaajalle kävi ikävästi, mutta rehellisesti sanoen, ei kyl käy sitä yhtään sääliksi!
Säälin ainoastaan sitä poikaa joka päivästä toiseen tuli kiusatuksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4db76b7e-c9f4-4f67-8d89-f69504b024c0
Poikaa kiusattiin koulussa - Isoveli puuttui asiaan
Anonyymi-ap
3
456
Vastaukset 3
- Anonyymi
mitäs kummallista tuossa on ?
ämmien mielestä kamalaa
kun eivät tajua asioita - Anonyymi
Kun puheet eivät auta pitää ajatella muita vaihtoehtoja. Tuo keino oli äärimmäisen raju, mutta sillä saatiin kiusaaminen loppumaan kuin seinään.
Lopputulos oli siis paras mahdollinen! 👏👏
Olisipa minullakin ollut tuommonen isoveli kun olin ala-asteessa. - Anonyymi
Hän sai tästä vuoden ehdollisen vangeusrangaistuksen. Rikoksen nimi on pahoinpitely. Ymmärrettävää jotenkin mutta laissa väärin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680