Dna möi minulle uuden 5g puhelimen ja samalla vaihdettiin 5g liityymään. Dna.n mukaan näillä toimenpiteillä nettiyhteys ongelmat korjaantuvat. Mutta tässä kävi juuri päinvastoin. Yhteydet toimivat entistä huonommin ja dna ei ole asian hyväksi tehnyt mitään. Saivat petollisesti myytyä minulle samsungin paskan jolla tekstin kirjoittaminen on hyvin ongelmallista vaikka olen valinnut suurimman kirjain koon. Se on tuurissaan mikä kirjain sattuu sormen alle. Muutenkin hyvin jäykkätoiminen ja alkeellinen romu. Kun sopimukseni umpeutuu niin sen jälkeen "HYVÄSTI HUIJJARI
DNA.
Dna toimii petollisesti.
Anonyymi-ap
2
302
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai kaupan voi purkaa, jos ei asiat toimi. Ota yhteys kuluttajansuojaviranomaiseen, jos muu ei auta. Äläkä hanki laitteita operaattorilta, vaan tavallisesta kaupasta, jolloin palauttaminenkin käy helposti, jos tuote ei olekaan mieluinen.
- Anonyymi
"Äläkä hanki laitteita operaattorilta,"
Tämä on hyvä pointti! Muutama vuosi sitten sitten ostin maksukortinlukijan televisiooni Verkkokauppa.comista alle 40 euron hintaan. DNA olisi halunnut siitä melkein 70 euroa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715