Kaks rodunne edustajaa syyllistynyt naisten tappoon ja sen takia muutamat vihervassarit mukaan lukien joku fatima diarra yleistää nyr kaikki miehet väristä ja rodusta piittaamatta naisten tappajiksi.
Ootteko nyt tyytyväisiä
Anonyymi-ap
6
253
Vastaukset
- Anonyymi
Se lihava Fatima on kyllä komia röijyjeeno, mie niin ihailen häntä. Onkohan hällä iso peelo...?
- Anonyymi
Rotunne
- Anonyymi
Nain 98,97% romaneista on rikollisia.
- Anonyymi
Onko Esa ja Tino Åkerlund isä ja poika? Kumpikin on tappajia ja sama sukunimi. Toinen vapautuu ensi vuonna. Nuorempi pisti puukon aikansa suuhun. On kyllä raakaa.
- Anonyymi
Kuunnelkaa Filttiketjua! T. Vaasa.
- Anonyymi
Pelatkaa kaaleita , eikä peeloa .... ......
Peelot pettää .
Sorbus-Valde ei koskaan ..
Luotettavaa yö-kauppaa jo vuodesta 1955,,,
Malmi-city
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2603172Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180958Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60809
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678