Kymiring käyttöön lopultakin

Anonyymi-ap

Tarvittiin Suomeen taas ulkolaisia sijoittajia, jotta saadaan jotakin aikaan.
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/96b5b35f-08dc-4dc7-8654-0ae11ca7f1ea

Suomesta puuttuu maailmanluokan moottorirata ja sen tuoma hype. Thaimaan Buriramissa on Chang international Circuit, jossa vuonna 2022 ajettiin Moto GP osakilpailu. Se toi miljoonan asukkaan provinssiin 30 miljoonaa dollaria rahaa ja majoituksille rahaa Bangkokia myöten. Tänä vuonna lokakuun lopulla on sama osakilpailu taas ja allekirjoittaneella on sinne jo liput ja majoitus. Hypeä pitää olla ja Suomi mukaan näihin leikkeihin! Se raha tulee takaisin, kun vaan usko ei lopu kesken.
Mainittakoon että 2022 kyseinen kisa oli sen vuoden maailman suosituin moottoriurheilun kisa koko maailmassa. Viikonlopun aikana siellä kävi noin 250.000 katsojaa paikan päällä ja miljardin verran telkkarista.

12

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalaiset punaniskakommarit ja viherpiipertäjät pilaavat kaiken hyvän meiningin ja katsovat että elämän tarkoitus on odottaa kuolemaa keinutuolissa.

      • Anonyymi

        Suomi on puolillaan pasasia, jotka omistaa koko elämänsä siihen pelkoon että joku rikastuu, tai tulee edes toimeen.


    • Anonyymi

      Joo aijasithan sinä sitä hypeäsi ollessasi Mersun varikolla kerran ja Santtu totesi Meban takalasista peilaantuvan saksan rataa.

      • Anonyymi

        Moi, olen aloittaja ja autourheilija alkaen vuodesta 1979. Kuka sinä aijasi mersuja ja missä? Laita linkki. Minä en ainakaan ole aijannut tänne mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, olen aloittaja ja autourheilija alkaen vuodesta 1979. Kuka sinä aijasi mersuja ja missä? Laita linkki. Minä en ainakaan ole aijannut tänne mitään.

        Hienoa, nyt Rakkaiden joukossa on myös autourheilija.
        Aiemmin on ollut peilisalibodari, katutappelija, homokarateka, thaiboxari, polkupyörätrikoourheilija, hiihtäjä, motokrossari, vuorijuoksija, uimari exänsä kanssa, jääkiekkoilija, vesihiihtäjä ilman suksia, laskuvarjohyppääjä, golffari, korallisnorklaaja, syvyyssukeltaja ja jne.
        Mersukuvan aijasi Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Hasveosamaksumebailija.
        Mene ihmeessä autourheilija Eedeniin kun olet seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, nyt Rakkaiden joukossa on myös autourheilija.
        Aiemmin on ollut peilisalibodari, katutappelija, homokarateka, thaiboxari, polkupyörätrikoourheilija, hiihtäjä, motokrossari, vuorijuoksija, uimari exänsä kanssa, jääkiekkoilija, vesihiihtäjä ilman suksia, laskuvarjohyppääjä, golffari, korallisnorklaaja, syvyyssukeltaja ja jne.
        Mersukuvan aijasi Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Hasveosamaksumebailija.
        Mene ihmeessä autourheilija Eedeniin kun olet seudulla.

        Eikös sinun pitänyt olla moottoripyörien ajokouluttaja ja poikasi ajoi 250 kuutioisissa road racingia jo 7 vuotiaana salaisella moottoriradalla? Tuttujasi piti olla Valentino Rossi.

        Eikös sinun pitänyt olla sukelluksenopettaja, jonka jahtia yläosattomat kaunokaiset ui ympäri sinun hekotellessa kännissä kannella sikari suussa?

        Sinun piti olla myös usean danin mustanvyön haltija ja sensei karatessa?

        Sinulla on kyllä todella erikoisia käsityksiä harrastuksista.

        -Uimariksi ei tulla käymällä pari vuotta säännöllisesti uimassa. Opin uimaankin vasta 11 vuotiaana.

        -Kuntosaliharrastajat ja voimailijat eivät ole bodareita. Vain bodarit ovat. Olen ollut vain kuntosaliharrastaja ja sitäkin vain talvisin nuorempana.

        -Motokrossariksi ei tulla ajelemalla teininä omaksi ilokseen montulla. Minulla oli sellainen pyörä vain 15-16 vuotiaana.

        -Vuorijuoksua en ole koskaan harrastanut, katsellut kerran.

        -Itsepuolustus nuorukaisena ei ole katutappelijan ura.

        -Karateen liittämääsi termiä en tunnista, paitsi että kontaktiton karate on hippaa.

        -Polkupyöräily ei tee polkupyöräurheilijaa vaan vain polkupyöräilijän.

        -Jääkiekkoilijaksi minua ei tee se että poika harrasti 8 vuotta jääkiekkoa. Itse olen sysihuono kiekkoilija, en osaa edes sääntöjä.

        -En ole koskaan hypännyt laskuvarjolla ja tuskin tulen hyppäämään. En myöskään benjillä koska pelkään korkeita paikkoja.

        -Olen golfissa tavallista klubitasoa, ei mitään asiaa oikeisiin kisoihin.

        -Snorklauksesta tykkään, vaan varsin vähiin on jäänyt.

        -Syvyyssukeltajaksi ei tulla pikakurssilla ja en ole sen lisäksi koskaan lajia harrastanut. Hyötyä siitä oli kyllä ja ymmärrän mihin siinä pyritään.

        -En ole aijannut Saksasta mitään kuvia moottoriradalta, minulla on kuvia kyllä Hockenheimista ja Nürburgringistä, jonka "Vihreän helvetin" olen kiertänyt kahdesti kahdella eri pyörällä loman yhteydessä.

        -Seuraava perhematka taitaakin olla snorklaamaan jonnekin saarelle. Poikakin osaa jo uida hyvin, snorklaus ei ole rakettitiedettä vaan hyvin leppoisa lomanviettotapa ja helpoin tapa tutustua merenalaisiin ihmeisiin.

        Kysy rohkeasti jos sinulla on muuta kysyttävää tai ihmeteltävää! 8) Nyt siirryn jakuzziin katselemaan telkkaa. Vaimo ja lapset soittivat jo videopuhelun ja toivottivat hyvää yötä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sinun pitänyt olla moottoripyörien ajokouluttaja ja poikasi ajoi 250 kuutioisissa road racingia jo 7 vuotiaana salaisella moottoriradalla? Tuttujasi piti olla Valentino Rossi.

        Eikös sinun pitänyt olla sukelluksenopettaja, jonka jahtia yläosattomat kaunokaiset ui ympäri sinun hekotellessa kännissä kannella sikari suussa?

        Sinun piti olla myös usean danin mustanvyön haltija ja sensei karatessa?

        Sinulla on kyllä todella erikoisia käsityksiä harrastuksista.

        -Uimariksi ei tulla käymällä pari vuotta säännöllisesti uimassa. Opin uimaankin vasta 11 vuotiaana.

        -Kuntosaliharrastajat ja voimailijat eivät ole bodareita. Vain bodarit ovat. Olen ollut vain kuntosaliharrastaja ja sitäkin vain talvisin nuorempana.

        -Motokrossariksi ei tulla ajelemalla teininä omaksi ilokseen montulla. Minulla oli sellainen pyörä vain 15-16 vuotiaana.

        -Vuorijuoksua en ole koskaan harrastanut, katsellut kerran.

        -Itsepuolustus nuorukaisena ei ole katutappelijan ura.

        -Karateen liittämääsi termiä en tunnista, paitsi että kontaktiton karate on hippaa.

        -Polkupyöräily ei tee polkupyöräurheilijaa vaan vain polkupyöräilijän.

        -Jääkiekkoilijaksi minua ei tee se että poika harrasti 8 vuotta jääkiekkoa. Itse olen sysihuono kiekkoilija, en osaa edes sääntöjä.

        -En ole koskaan hypännyt laskuvarjolla ja tuskin tulen hyppäämään. En myöskään benjillä koska pelkään korkeita paikkoja.

        -Olen golfissa tavallista klubitasoa, ei mitään asiaa oikeisiin kisoihin.

        -Snorklauksesta tykkään, vaan varsin vähiin on jäänyt.

        -Syvyyssukeltajaksi ei tulla pikakurssilla ja en ole sen lisäksi koskaan lajia harrastanut. Hyötyä siitä oli kyllä ja ymmärrän mihin siinä pyritään.

        -En ole aijannut Saksasta mitään kuvia moottoriradalta, minulla on kuvia kyllä Hockenheimista ja Nürburgringistä, jonka "Vihreän helvetin" olen kiertänyt kahdesti kahdella eri pyörällä loman yhteydessä.

        -Seuraava perhematka taitaakin olla snorklaamaan jonnekin saarelle. Poikakin osaa jo uida hyvin, snorklaus ei ole rakettitiedettä vaan hyvin leppoisa lomanviettotapa ja helpoin tapa tutustua merenalaisiin ihmeisiin.

        Kysy rohkeasti jos sinulla on muuta kysyttävää tai ihmeteltävää! 8) Nyt siirryn jakuzziin katselemaan telkkaa. Vaimo ja lapset soittivat jo videopuhelun ja toivottivat hyvää yötä.

        2010

        Onko sulla tyttö 🤡 naama enemmänkin ongelmia, mistä olet lukenut että olisi väitetty sun harrastavan kakkia maittuja?

        Sinä aijasit puheena olevan Mersukuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tyttö 🤡 naama enemmänkin ongelmia, mistä olet lukenut että olisi väitetty sun harrastavan kakkia maittuja?

        Sinä aijasit puheena olevan Mersukuvan.

        Kukas kirjoitteli tuossa ylempänä näin jos ei Senssu Severi Suhonen?

        "Hienoa, nyt Rakkaiden joukossa on myös autourheilija.
        Aiemmin on ollut peilisalibodari, katutappelija, homokarateka, thaiboxari, polkupyörätrikoourheilija, hiihtäjä, motokrossari, vuorijuoksija, uimari exänsä kanssa, jääkiekkoilija, vesihiihtäjä ilman suksia, laskuvarjohyppääjä, golffari, korallisnorklaaja, syvyyssukeltaja ja jne."


    • Anonyymi

      MotoGP-rata jokkiskisaan. Seuraavaa konkkaa odotellessa ;-)

      • Anonyymi

        Ei pitkälle pötkitä tuolla kisalla.


    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt tuolla? Onko siellä mitään kehitystä tapahtunut?

    • Anonyymi

      Herätys! Miten aloitus liittyy Pattayan palstalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe