Vastuullisella välitysyhtiöllä asiakkaan turvallisuus on etusijalla.
Vastuullinen välitysyhtiö ei hyväksy matuja
38
534
Vastaukset
- Anonyymi
Seksuaalirikoksiin syyllistyneet taksinkuljettajat ovat Elomaan mukaan poikkeuksetta ulkomaalaistaustaisia.
– Taksiala on luottamukseen perustuva ammatti ja heillä on paljon vastuuta. Nyt siellä toimii ammatinharjoittajia tai kuljettajia, jotka ovat syyllistyneet useisiin seksuaalirikoksiin työssään. Heitä on epäilty useista seksuaalirikoksista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/taksiuudistuksen-jalkeen-kuskien-epaillyt-seksuaalirikokset-moninkertaistuneet-tekijat-ulkomaalaistaustaisia/9010200#gs.fd2kpq- Anonyymi
Kukaan ei luota mamutakseihin. Pitäis kokeilla ja näytellä humalaista niin sais mamuja käräytettyä. Loppuis mamujen raiskaukset. On vaan ällöttäviä. Minä olen keksinyt että tilaan hajuttoman kyydin niin ei aina tartte olla mamun kyydissä. Mamu vaan haisee ällölle. Partavesi hiusrasva lika tupakka aivan kamala hajuyhdistelmä.
- Anonyymi
Ollaan saatu kantiksista huonoja kokemuksia. Järjestään ruunia. Käytämme aina viriilien, kiihkeiden tummien poikien takseja, kun käymme Helsingissä.
T. Joukko tyttöjä maalta- Anonyymi
Kukaan ei usko että käytätte mamu takseja mamu kuski on kirjoittanut piruuttaan. Sellaisia paskalle haisevia autoja. Hyi
- Anonyymi
Poliisien tilastojen perusteella maahanmuuttajia ei voi palkata milloinkaan taksinkuljettajiksi, mikäli taksiyritys haluaa turvata asiakkaansa.
- Anonyymi
Ei yrittäjä palkkaa mamuja. Liian isot riskit firmalle.
- Anonyymi
Itsepä ovat maineensa luoneet.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Taksi saa valita asiakkaansa.
Asiakas saa valita taksinsa.- Anonyymi
Kelataksissa ei saa valita.
- Anonyymi
Hihhh mamu suuttuu kun menen viereiseen taksiin. Näytän selvästi ei mamu kelpaa. Onko kiva kun mamut pilaatte maineenne.
- Anonyymi
Johan on vaatimukset.
Ei sitten ajeta taksia.
T: 1979 Länsi-Saksasta muuttanut mamu.- Anonyymi
Parempi ettette aja, kun ette osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ettette aja, kun ette osaa.
Juuri näin.
- Anonyymi
Murjaanipirssit boikottiin
- Anonyymi
Matut karkoitettava maasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut karkoitettava maasta.
Johan on vaatimukset.
T: 1979 Länsi-Saksasta muuttanut mamu.
- Anonyymi
Olisitte, laiskat, menneet poimimaan mustikoita, ettei olisi maan ääristä tarvinnut matuja tänne poimimaan lennättää. Mutta kun Kelan rahoilla loisiminen ja somessa matujen haukkuminen on teille makoisampaa.
- Anonyymi
Miksi sinä et mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et mennyt?
Minä olen poiminut mansikoita ja matkustanut matu-taksilla. Sekin ottaa päähän teitä?
- Anonyymi
Saamelaisten maat ryöstäneet suomalaiset takaisin sinne, mistä ovat tulleet
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010570576.html - Anonyymi
Vastuullinen taksiyhtiö noudattaa Suomen perustuslakia ja Suomen solmimia kansainvälisiä sitoumuksia. Mm. rasismia https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi ei vastuullisen taksiyhtiön toimintaan sisälly.
- Anonyymi
Matujen harjoittama rasismi suomalaista kansanryhmää kohtaan on loputtava. Vakivaltainen rasistinen matujen viha selviää mm. Julkisuuteen tulleista rikostilastoista, joissa ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuna ja uhri on lähes poikkeuksetta suomalainen nainen tai lapsi.
Vastuullinen taksiyhtiö ei hyväksy rasistisia matuja, jotka vaarantavat naisten ja lasten turvallisuuden.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matujen harjoittama rasismi suomalaista kansanryhmää kohtaan on loputtava. Vakivaltainen rasistinen matujen viha selviää mm. Julkisuuteen tulleista rikostilastoista, joissa ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuna ja uhri on lähes poikkeuksetta suomalainen nainen tai lapsi.
Vastuullinen taksiyhtiö ei hyväksy rasistisia matuja, jotka vaarantavat naisten ja lasten turvallisuuden..Me peräkamarinpojat ei tykätä matuista. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuullinen taksiyhtiö ei hyväksy rasistisia matuja, jotka vaarantavat naisten ja lasten turvallisuuden..Onpa pojalla puurot ja vellit sekaisin.
- Anonyymi
Minä olen Afrikasta tullut maahanmuuttaja. Puhun neljää eri kieltä Suomen lisäksi. Olen käynnyt täällä yliopistoa. Olen ajanut taksia New Yorkissa ja Pariisissa. Minulla on taksilupa Suomessa . Maksan kaikki verot ja muut pakolliset maksut. En ymmärrä Suomalaisten miesten rasimia. Onneksi Suomalainen nainen ei ole niin rasistinen. Ensimmäisen Suomalaisen vaimon kanssa olin 7vuotta. Nyt olrn tämän toisen kanssa ollut 4 vuottaa. Joten en muuuuta täältä pois enkä lopeta taksin ajoa teidän rasistiten mielipiteiden takia.
- Anonyymi
Mikä oli asiasi, se että olet rasisti vai? Miksi vihaat suomalaisten miesten kansanryhmää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli asiasi, se että olet rasisti vai? Miksi vihaat suomalaisten miesten kansanryhmää?
Luetun ymmärtäminen on tietysti vaikeaa, jos ei ole käynyt edes peruskoulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen afrikkalainen rasisti, joka syyttää ja halveksii muita.
- Anonyymi
Kuljettajan etnisyys ei kuuluu yhdelläkään vastuullisella taksiyhtiöllä kuljettajaksi hyväksymisen tai hylkäämisen perusteisiin missään sivistysvaltiossa.
- Anonyymi
Jokainen järkevä ja vastuullinen johtaja toimii tosiasioiden perusteella. Ulkomaalaistaustaisten osuus on 100% seksuaalisissa ahdistelurikoksissa, joten heitä ei voi hyväksyä vaarantamaan asiakkaiden turvallisuuta.
On päivänselvää, ettei sellaiset henkilöt sovi tehtäviin, joissa kuljetetaan sairaita ja lapsia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen järkevä ja vastuullinen johtaja toimii tosiasioiden perusteella. Ulkomaalaistaustaisten osuus on 100% seksuaalisissa ahdistelurikoksissa, joten heitä ei voi hyväksyä vaarantamaan asiakkaiden turvallisuuta.
On päivänselvää, ettei sellaiset henkilöt sovi tehtäviin, joissa kuljetetaan sairaita ja lapsia.Palkatessa on myös huomioitava kielitaitovaatimukset. Suomen kieltä on osattava puhua ja kirjoittaa ja ruotsin kieltä myös välttävästi. Mikäli kielivaatimus ei toteudu, niin kuljettaja on lain vastaisesti tehtävässä.
Kielivaatimus on erittäin tärkeä osa, jotta kykenee ymmärtämään sairaita ja lapsia sekä vanhuksia. Kielitaidottoman hyväksyminen tehtävään vaarantaa asiakasturvallisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkatessa on myös huomioitava kielitaitovaatimukset. Suomen kieltä on osattava puhua ja kirjoittaa ja ruotsin kieltä myös välttävästi. Mikäli kielivaatimus ei toteudu, niin kuljettaja on lain vastaisesti tehtävässä.
Kielivaatimus on erittäin tärkeä osa, jotta kykenee ymmärtämään sairaita ja lapsia sekä vanhuksia. Kielitaidottoman hyväksyminen tehtävään vaarantaa asiakasturvallisuuden.Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkatessa on myös huomioitava kielitaitovaatimukset. Suomen kieltä on osattava puhua ja kirjoittaa ja ruotsin kieltä myös välttävästi. Mikäli kielivaatimus ei toteudu, niin kuljettaja on lain vastaisesti tehtävässä.
Kielivaatimus on erittäin tärkeä osa, jotta kykenee ymmärtämään sairaita ja lapsia sekä vanhuksia. Kielitaidottoman hyväksyminen tehtävään vaarantaa asiakasturvallisuuden.Palkatessa? Mitä horiset. Suurin osa Suomen taksinkuljettajista on taksiyrittäjiä. Eivät ole kenenkään palkkaamia. Taksien välitysyhtiöt eivät ole taksien työnantajien asemassa.
- Anonyymi
A. Hitler ei hyväksynyt juutalaisia, slaaveja eikä romaneja.
- Anonyymi
Eikä eri mieltä olevia.
- Anonyymi
Ei välitysyhtiöitä kiinnosta mitä autoissa tapahtuu, koska heillä ei ole yhtään taksia. Heitä kiinnostavat vain välityspalkkiot.
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882