Kaikki 400.000 Toyotan omistajaa irtisanokaa Tekniikan Maailman tilaus

Anonyymi-ap

Lehti kirjoittaa perusteettomasti kansilehdellä:

"Toyotan ensimmäinen sähköauto on harjoituskappale"

Vaikka teksti onkin sitten kehua, mutta tuon otsikoinnin vuoksi.

Eipäs kirjoitettu Volkswageneist,a vaikka autot seisoivat valtavia aikoja korjaamoiden pihalla, kun tulivat markkinoille. Ohjelmistotkin olivat täysin kelvottomia.

https://tekniikanmaailma.fi/

74

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se kovaa jos Toyotasta kerrotaan ikäviä totuuksia.

      • Anonyymi

        Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.

        Kyllä VW:n sähköautoistakin oli artikkeleita. Eikä kaikki olleet niin mairittelevia. Skoda Enyaqista ei ole ollut paljoa juttuja, vaikka siinä on vieläkin paljon ongelmia. Se on autona paljon huonompi kuin Toyota BZ4X. kuten tuosta artikkelista käy ilmi vain lyhyt range on ongelma. Muuten olisi sähköautojen parhaimmistoa. Enyaq on perin vikainen autona ja ominaisuuksiltaa surkea. Erityisesti ajettavuus on kehno ja melua todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.

        ID.4 on käyttötestattu samoin kriteerein kuin bZ4X ja erittäin hyväksi todettu. Sähköautona huomattacasti parempi kuin tojo. Tojo oli raakile tullessaan markkinoille, ID.4 paljon valmiimpi vaikka ei täydellinen sekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.

        Eihän Volkkareiden moittiminen paranna milläänlailla Toyota Bz4X: n surkeita ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Volkkareiden moittiminen paranna milläänlailla Toyota Bz4X: n surkeita ominaisuuksia.

        Ei niitä tässä moitita vaan todetaan se kuinka puolueellisesti Tekniikan Maailma suhtautuu autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.

        Kyllä niistä ongelmista kerrottiin TM:ssä useaan otteeseen ja sitten kun ne päivitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Volkkareiden moittiminen paranna milläänlailla Toyota Bz4X: n surkeita ominaisuuksia.

        Mutta Toyotan omapojan mielessä se parantaa Toyotaa ja ainakin helpottaa hänen tuskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä VW:n sähköautoistakin oli artikkeleita. Eikä kaikki olleet niin mairittelevia. Skoda Enyaqista ei ole ollut paljoa juttuja, vaikka siinä on vieläkin paljon ongelmia. Se on autona paljon huonompi kuin Toyota BZ4X. kuten tuosta artikkelista käy ilmi vain lyhyt range on ongelma. Muuten olisi sähköautojen parhaimmistoa. Enyaq on perin vikainen autona ja ominaisuuksiltaa surkea. Erityisesti ajettavuus on kehno ja melua todella paljon.

        Niin, olisihan BZ hyvä auto, jos se olisi parempi. Mutta kun se ei ole, se on huono sähköautoksi. Onhan sitäkin jo hieman paranneltu, mutta helpommin tekee kokonaan uuden, kuin päivittää huonosta hyvän. Id4 on päivittynyt jo varsin hyväksi, eikä Tesla model Y ole oikeastaan mistään huono. Korealaisetkin tekevät päteviä sähkiksiä ja kiinalaisillakin on pitkä kokemus sähköautoista, joita pukataan myös Eurooppaan. Paha siinä on puolivillaisella BZ:lla pärjätä parempia vastaan.


    • Anonyymi

      Eihän tojopapat Tekniikan maailmaa lue.

      • Anonyymi

        Kyllä minä luen ja sitäpaitsi tuokin testi oli oikein asiallisesti tehty, joten aloittaja haistakoon pas... En irtisano tilausta jonkun somehörhön toivomuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä luen ja sitäpaitsi tuokin testi oli oikein asiallisesti tehty, joten aloittaja haistakoon pas... En irtisano tilausta jonkun somehörhön toivomuksesta.

        Skoda-poju, ei mikään Tojo-pappa.


      • Anonyymi

        Jos Terot lukisivat autolehtiä, niin eihän niitä ostettaisi, koska Toyota ei pärjää koskaan vertailuissa ja testeissä ja ikäviä vikoja ja ongelmia paljastetaan.


    • Anonyymi

      Sojota on arse.

    • Anonyymi

      Turha syyttää peiliä kun kuva on vino.
      Tuo konsonanttihirviö on todettu täysin epäonnistuneeksi viritykseksi ympäri maailmaa.
      Hauskin juttu oli kun ne määrättiin moneksi kuukaudeksi ajokieltoon kun vanteet eivät pysyneet kiinni riittävän turvallisesti.

      Ei onnistunut Subaru tekemään tojotalle kilpailukykyistä sähköautoa. PSA sentään tekee Tojolle kelvollisia sähköpakuja.
      Ei riitä Tojon oma osaaminen vielä tekemään edes raakiletta.

      • Anonyymi

        Subaru ei tehnyt Toyota BZ4X:ää. On siinä meillä asiantuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subaru ei tehnyt Toyota BZ4X:ää. On siinä meillä asiantuntija.

        Tuo epäonnistunut raakile on Toyotan ja Subarun yhteistyön hedelmä jossa Toyotan liiallinen vaikutus pilasi sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subaru ei tehnyt Toyota BZ4X:ää. On siinä meillä asiantuntija.

        Kaikki osaaminen ja suunnittelutyö tuli Subarulta. Toyotan panos tuohon projetiin on vain raha ja valmistuskapasiteetti.
        Tuo kertoo hyvin selvästi miten jälkeenjäänyttä Toyotan osaaminen on sähköautojen suhteen.

        Edelleen Toyota on vuosikausia kilpailijoitaan jäljessä kaikessa teknolgiassa joka liittyy sähköautoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki osaaminen ja suunnittelutyö tuli Subarulta. Toyotan panos tuohon projetiin on vain raha ja valmistuskapasiteetti.
        Tuo kertoo hyvin selvästi miten jälkeenjäänyttä Toyotan osaaminen on sähköautojen suhteen.

        Edelleen Toyota on vuosikausia kilpailijoitaan jäljessä kaikessa teknolgiassa joka liittyy sähköautoihin.

        Aluksi kehuttiin Toyotan ylivertaista sähköosaamista BZ projeksissa. Nyt siitä ollaan hyvin hiljaa. Parempien akkujenkin kehitys on kestänyt useamman olympiadin, eikä valmista tule.


    • Anonyymi

      Toyotaan keksittiin pyörävika, kun auto oli käyttökelvoton raakile.

    • Anonyymi

      Paperi version johon käytetään talkkia?🧟

      • Anonyymi

        Kova paikka tuo Toyotan miljoonien autojen pitkä etumatka?


    • Anonyymi

      Tuo avaus on tyypillisen sokean Toyotan omistajan tekemä. Pää pensaaseen ja kaiken kieltäminen on heidän tapansa suhtautua vaikeisiin asioihin.

      • Anonyymi

        Puolueellisuus autolehdessä on erittäin paha asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueellisuus autolehdessä on erittäin paha asia.

        On täysin turha syyttää TMää siitä että se kertoo totuuden siitä kuinka surkea Toyotan sähköauto on.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuosta ei tiedä onko lehti sähköautoja vastaan vai pelkästään tojotaa. Onneton ostaa tuon ja pettyy pahanpäiväisesti tojotaan ja sähköautoihin.


    • Anonyymi

      Tekniikan maailman koko levikki on vähemmän kuin pikkusinttimerkki vikavageniin sortuneiden ongelmat yhteen laskettuna.

    • Anonyymi

      Toyotan pa*kaa sähköautoako pitäisi kehua?
      Autoa minkä range jäi puoleen luvatusta kun tuli markkinoille!
      oikeasti tais olla 1/3 tai 1/4 luvatusta rangesta mihin se pystyi.
      Eikä sitä voinut edes ladata oikeasti jos tarvitsi.
      Kaiken huippu oli pyörät mitkä ei pysyny kiinni.

      • Anonyymi

        Tällaistakin kateutta tuo Toyotan pitkä etumatka saa aikaiseksi! Kyllä kansa tietää, mitä haluaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepas nämä kehut uudelleen,

        https://tekniikanmaailma.fi/toyota-bz4x-voi-olla-nappivalinta-ensimmaiseksi-sahkoautoksi-60-000-km-kayttotestimme-kertoo-miksi/

        Tuo TM:n selittely on huvittavaa luettevaa:
        "Tästä ei pidä ajatella, että Toyotan ensimmäinen sähköauto olisi huono auto. Se on vain hieman ristiriitainen. Ja jos välttävän toimintamatkan (talvella alle 300 kilometriä) kanssa voi elää, "

        TM yrittää selittää jostain syystä parhain päin sitä että Toyota on vuosikausia jäljessä muita valmistajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo TM:n selittely on huvittavaa luettevaa:
        "Tästä ei pidä ajatella, että Toyotan ensimmäinen sähköauto olisi huono auto. Se on vain hieman ristiriitainen. Ja jos välttävän toimintamatkan (talvella alle 300 kilometriä) kanssa voi elää, "

        TM yrittää selittää jostain syystä parhain päin sitä että Toyota on vuosikausia jäljessä muita valmistajia.

        Muiden valmistajien sähköautojen kanssa ei tarvitse elää tuollaisten emämokausten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaistakin kateutta tuo Toyotan pitkä etumatka saa aikaiseksi! Kyllä kansa tietää, mitä haluaa!

        Nuo ominaisuudet uudessa sähköautossa eivät aiheuta kuin myötähäpeää, ei kateutta.


    • Anonyymi

      Jos Toyotia haukutaan perusteettomasti, kuten Tekniikan Maailma on nyt tehnyt, Toytan omistajat käyttävät joukkovoimaa.

      • Anonyymi

        ”Joukkovoimaa”😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Tuohan on ollut aivan asiallista raportointia ison valmistajan sähköautosta, joka on osoittautunut harjoituskappaleeksi. Muut satsasivat vuosia sähköautojen kehittämiseen, Toyota vetyautoon, joka osoittautui aivan vikatikiksi, ja projekti lopetettiin. Ei se hyvä sähköauto synny aivan hetkessä miltään firmalta.


      • Anonyymi

        "Toytan omistajat käyttävät joukkovoimaa."

        Neljä Corollapapparaista kokontuu essonbaariin ja kehuvat keskenään 90-luvun tojotia.
        VAU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Joukkovoimaa”😂😂😂😂

        Joukkovoimaa 400.000. Siinä sitä on joukkovoimaa. Räkäroiskenauru ei tätä totuutta himmenä, eikä mikään muukaan vähättely.


    • Anonyymi

      Ei täällä ole kuin trollit joten ei mene viestisi perille

    • Anonyymi

      Hihii, eihän Toyotan omistajat lue kuin Seiskaa ja Valittuja Paloja.

      • Anonyymi

        Lukevathan ne vanhoja ilmaislehtiä. Jokainen uutinen on aina uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukevathan ne vanhoja ilmaislehtiä. Jokainen uutinen on aina uusi.

        On se Toyotan etumatka kova paikka ynnämuut kerholaisille kun "kattokin on tulessa"?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt kuulostaa tuo ulina siltä oma pesä paskottu eikä syyttely auta EIKÖS SE TEROT NIIN MENNY TEIDÄN KIRJOTUKSISSA HYVÄÄ KEHUTAAN.HAAAAAAAAA


    • Anonyymi

      Tottuus kun lyö päin kasvoja lippispää toyota teroa se sattuu AUTS.

      • Anonyymi

        Ainoastaan tojotistilla on niin huono itsetunto että sen selkäranka ei kestä kun joku lehti kirjoittaa totuuden siitä miten huono joku Toyota-malli on.
        Sitten alkaa valtava syyttely kaikkiin suuntiin.

        Totuus kuitenkin on että Bzhgg74 on ylihintainen ja kilpailijoitaan paljon jäljessä. Ei se itkemällä ja syyttelemällä muutu mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan tojotistilla on niin huono itsetunto että sen selkäranka ei kestä kun joku lehti kirjoittaa totuuden siitä miten huono joku Toyota-malli on.
        Sitten alkaa valtava syyttely kaikkiin suuntiin.

        Totuus kuitenkin on että Bzhgg74 on ylihintainen ja kilpailijoitaan paljon jäljessä. Ei se itkemällä ja syyttelemällä muutu mihinkään.

        Onko sulla joku paniikki vai mikä nyt saa noin oksentamaan? Lehtikö jotain kirjoittaa? Olisiko kuitenkin joku maksettu toimittaja? Kansa kyllä tietää, mitä haluaa. Toyotaan verrattuna kaikki muut on pikkusinttejä ynnämuut kerhossa meillä ja maailmassa!


    • Anonyymi

      Itse lopetin TM:n aktiivisen lukemisen siihen sinappitestin jälkeiseen aikakauteen. Jutut muuttui ja tanskanen ei tehnyt enää tiedejuttuja lehteen.

      Lehtihän suhtautui todella ankeasti sähköautoihin ennen kuin saksalaisilta valmistajilta alkoi tulla sähköautoja. Tämä on tosin mutua ja perustuu vain muutamaan kirjastossa luettuun artikkeliin.

      • Anonyymi

        Annas minä arvaan. Sinulla on tesla etkä löytänyt lehdestä komppausta siihen että tesla on tulevaisuutta ja maailman paras auto. Halusit hyväksyntää ostoksellesi. Tesla on tietokoneinsinöörin märkä päiväuni. Voi naputella tablettia ajon aikana ja tehdä säätöjä kuten tietokoneessa ja joitain matkalaskelmia ja päivitellä konetta. Onhan lataus huoletonta kun polttomoottoriautolla käy tankilla parissa minuutissa ja sillä ajan noin 900km pysähtymättä niin tesla on niin huoleton että sitä täytyy ladata koko yö riskinä että palaa koko asunto ja siltikin sitä joutuu matkan varrella latailemaan. Hintakaan ei ole kuin asunnon hinta. Halpaa ajoa. Akkukoteloon menee vettä ja korjausta ei vielä kovin hyvin osata. Kolarissa voit räjähtää ja palaa hengiltä myrkkykaasuissa marinoituen tai auto voi syttyä yöllä latauksessa palamaan ja polttaa koko asunnon ja teidät siinä mukana. Jos huono tuuri on ja muut on olleet yhtä hölmöjä että ostaneet teslan voi palaa koko kortteli. Akkujen aineet on kaivettu orjatyöllä ja he ovat myös osoittaneet mieltään sitä vastaan mutta täällä ajamme tyytyväisenä ilmaston pelastajana promillen osuudella. Auto on varsinkin sisäpuolelta erittäin ruma. Ainoa hyvä asia mikä autossa on on kiihtyvyys mutta silläkään ei lopulta tee käytännössä yhtään mitään. Ei ole sellaista autoa vielä ollut millä en pystyisi ohittamaan. BMW sähköautot voi tosiaan olla eri luokkaa kuin tämä leikkikalu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annas minä arvaan. Sinulla on tesla etkä löytänyt lehdestä komppausta siihen että tesla on tulevaisuutta ja maailman paras auto. Halusit hyväksyntää ostoksellesi. Tesla on tietokoneinsinöörin märkä päiväuni. Voi naputella tablettia ajon aikana ja tehdä säätöjä kuten tietokoneessa ja joitain matkalaskelmia ja päivitellä konetta. Onhan lataus huoletonta kun polttomoottoriautolla käy tankilla parissa minuutissa ja sillä ajan noin 900km pysähtymättä niin tesla on niin huoleton että sitä täytyy ladata koko yö riskinä että palaa koko asunto ja siltikin sitä joutuu matkan varrella latailemaan. Hintakaan ei ole kuin asunnon hinta. Halpaa ajoa. Akkukoteloon menee vettä ja korjausta ei vielä kovin hyvin osata. Kolarissa voit räjähtää ja palaa hengiltä myrkkykaasuissa marinoituen tai auto voi syttyä yöllä latauksessa palamaan ja polttaa koko asunnon ja teidät siinä mukana. Jos huono tuuri on ja muut on olleet yhtä hölmöjä että ostaneet teslan voi palaa koko kortteli. Akkujen aineet on kaivettu orjatyöllä ja he ovat myös osoittaneet mieltään sitä vastaan mutta täällä ajamme tyytyväisenä ilmaston pelastajana promillen osuudella. Auto on varsinkin sisäpuolelta erittäin ruma. Ainoa hyvä asia mikä autossa on on kiihtyvyys mutta silläkään ei lopulta tee käytännössä yhtään mitään. Ei ole sellaista autoa vielä ollut millä en pystyisi ohittamaan. BMW sähköautot voi tosiaan olla eri luokkaa kuin tämä leikkikalu.

        Eikun ikäloppu volkkari ja yksi ae92 corolla


    • Anonyymi

      Se on vaikea elää merkkiuskollisena varmasti ja kuulla niistä vielä totuuksia. Helposti tartutaan joidenkin merkkien moottoreihin vaihteistoihin yms kunhan se ei ole oma merkki ja sitten ollaan nokka roikollaan kun osuu omaan nilkkaan. Yksikään merkki ei ole virheetön. Yhdenkään auton omistaja ei voi sanoa että minulla on merkki jossa ei ole yhtään tyyppivikaa. Toyotalla on ollut perusautoja muovisia mutta aika luotettavia ja selvää on että mitä kauemmas ajaudumme sitä enemmän niissä on sähköhärpäkkeitä ja kohtia mitkä voi mennä vituiksi. Mersuissa on nykyään jotain renautin osia. Kauas on jääneet ne vanhanajan ikiliikkujat joita näkee vieläkin. Vaikka olette miten merkkiuskollisia ja teidän suvussa on ollut joku auto mitä kaikki on ilman öljyä polkenut ja se on toiminut se merkkikään tuskin on virheetön. Samalla tavalla voidaan pienissä kuppikunnissa ajatella jostain autosta. Sanotaan kyllä että minulla oli opel se oli ihan paska mutta jätetään sanomatta että en huoltanut sitä koskaan en vaihtanut öljyjä tms tai voi ei volkkari tai bmw meni rikki ja näytetään vikavaloja mutta ei kerrota että yhtään huoltoa siihen ei ole tehty ja on kokoajan runnottu kuin jossain dtm kilpailussa aina kun sillä on ajettu. Yksikään auto ei kestä ilman huoltoa ja henkilöautot ei ole kilpa autoja niitä ei ole tarkoitettu revittäväksi.

    • Anonyymi

      Peruin jo vuonna1980, kun teki jutun työpaikastani, eikä lehden jutussa ollut totuuden eikä järjen häivää.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ensitestit saavat yleensä kehuja ja vasta todellisissa testeissä ja arjessa ongelmat paljastuvat, kuten tässäkin tapauksessa kun VW päästi hieman turhan hätäisesti auton markkinoille, no aika nopeasti ne pääosin ohjelmisto ongelmat korjattiin ja nythän auto on ihan kelvollinen.
        Nyt Tero kuitenkin yrittää helpottaa tuskaansa jo vuosia vanhalla jutulla kun Toyotalla noita ongelmia on akuutisti päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensitestit saavat yleensä kehuja ja vasta todellisissa testeissä ja arjessa ongelmat paljastuvat, kuten tässäkin tapauksessa kun VW päästi hieman turhan hätäisesti auton markkinoille, no aika nopeasti ne pääosin ohjelmisto ongelmat korjattiin ja nythän auto on ihan kelvollinen.
        Nyt Tero kuitenkin yrittää helpottaa tuskaansa jo vuosia vanhalla jutulla kun Toyotalla noita ongelmia on akuutisti päällä.

        Tilasin juuri TM:n digilehden 6 kk. Oli hyvä tarjous asialliselta lehdeltä.


      • Anonyymi

        Tuossa tmn jutussa kyllä selkeästi sanotaan että id3 olo kuusi kuukautta myöhässä ja softa ei ollutvielä lopullisessa kuosissaan.

        TM kirjoittaa niinkuin asiat on. Ainoa ongelma tässä on herkkähipiäisillä tojotisteillä jotka itkevät silmät päästään kun heille kertoo että.tojon sähköautoon täysin harjoittelukappale.
        Muiden itsetunto kestäävaikka TM kirjoittaa että heidän autoissaan on puutteita. Ei aihetta itkemiseen.


    • Anonyymi

      TM:n testaajilla on ajettavana monia eri autoja, eikä se, että testaajatkaan eivät halua lähteä BZ:lla pidemmälle reissulle ole mitenkään ihmeellistä. Jos sähköauto on huono pidemmille reissuille, on se rehellisesti myös sanottava, oli merkki mikä tahansa.

      • Anonyymi

        Senkö vuoksi se BZ4X on harjoituskappale, kun toyota halusi tehdä akuiltaan todella kestävän sähköauton. Niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkö vuoksi se BZ4X on harjoituskappale, kun toyota halusi tehdä akuiltaan todella kestävän sähköauton. Niinkö?

        Akut eivät ole Toyotan tekemiä vaan alihankintaa ja ne ovat aivan samoja joita käytetään muidenkin valmistajien autoissa.

        Toyotan range on pieni koska siinä on pienet akutja suuri kulutus. Samoin lataus on onneton. Ei mitään tekemistä sen kanssaettä tojo olisi kehittänyt muita kestävämmät akut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akut eivät ole Toyotan tekemiä vaan alihankintaa ja ne ovat aivan samoja joita käytetään muidenkin valmistajien autoissa.

        Toyotan range on pieni koska siinä on pienet akutja suuri kulutus. Samoin lataus on onneton. Ei mitään tekemistä sen kanssaettä tojo olisi kehittänyt muita kestävämmät akut.

        Ei tuossa väitetäkään, että akut olisivat Toyotan tekemiä eikä siitä ole edes kysymys, torvi.

        Juuri noilla lataus- ja akun lämmitysratkaisuilla Toyota halusi tehdä kestävät akut.

        Suurin osa toyotan akuista valmistetaan Toyotan omistamissa akkutehtaissa. Myös Panasonicin kanssa yhdessä omistama tehdas.


    • Anonyymi

      Toyota ihmiset ovat outoja ?

      Miksi pitää puolustaa autoa (konetta) joka on tehty ihmisiä kuljettamaan ??
      Ei sitä tarvitse puolustaa, jos se on susi, niin vaihdetaan merkkiä !

      Toyota on merkki muiden joukossa, ei sen kummempaa !?

      • Anonyymi

        Patsi että tiedot sen laadusta ja luotettavuudesta ovat ylivertaisia verrattuna muihin merkkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patsi että tiedot sen laadusta ja luotettavuudesta ovat ylivertaisia verrattuna muihin merkkeihin.

        Sinä siis ilmoittauduit välittömästi kuuluvasi noihin outoihin Toyotan omistajiin.
        Itsetunnon puutteestahan näissä oudoissa ihmisissä on kyse kun puhutaan autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis ilmoittauduit välittömästi kuuluvasi noihin outoihin Toyotan omistajiin.
        Itsetunnon puutteestahan näissä oudoissa ihmisissä on kyse kun puhutaan autoista.

        Vai outoja. Maailman suurimman autovalmistajan Toyotan autoja myytiin viime vuonna 11.2 miljoonaa eli yli kaksi miljoonaa autoa enemmän kun kakkosen autoja.

        Kuka on outo??


    • Anonyymi

      Toyotan omistajat ovat pääsääntöisesti ET:n, Valittujen Palojen ja Pirkka lehden lukijoita, eivät ole TM:n tilaajia. Jos lukisivat autolehti, niin ei meillä myytäisi noin paljon surkeita Toyotia joiden ominaisuudet ei pärjää muille merkeille ja sitten ne viat, ai ai mitä kuraa.

    • Anonyymi

      Testi: Ajoin Helsingistä Kariston Nesteelle ja takaisin BZ:lla. Toyotalla matka tuotti vaikeuksia. Range näytti nollaa 220 km:n kohdalla. VW iD4:lla edestakainen reissu onnistui helposti ja akkua oli jäljellä yli 40 %. Toyotan range on liian pieni. Se ei ole oikeasti päivityksissä muuttunut. Vain latauskäyrää on ohjelmallisesti järkevöitetty ja akun lämmitys lisätty. Fakta on, että edelleen odotellaan Toyotan sähköautoa. Tosin hätää ei ole olemassakaan. Toyotan hybridit ovat erinomaisia autoja. Niillä pärjää vielä pitkään. Luontokin niitä kiittää.

    • Anonyymi

      "Juuri noilla lataus- ja akun lämmitysratkaisuilla Toyota halusi tehdä kestävät akut."

      Se että Toyotasa on vain surkea yksivaihelataus ei tee akusta kestävää. Se on vain surkea ominaisuus.

      • Anonyymi

        Kyse ei ollut ainoastaan tuosta.


    • Anonyymi

      Ihmetyttää kyllä nämä aloittajan kaltaiset somehörhöt. Jos autossa on liian pieni akku ja sekin latautuu pakkasessa hitaasti, niin TM:n kaltaisen lehden on siitä syytä kertoa. En todellakaan peru TM tilausta jonkun typerän somehörhön kehoituksesta.

      Corollamies

      • Anonyymi

        Saahan siitä kertoa, mutta ei väittää harjoituskappaleeksi kun latausominaisuudet oli tarkoituksella tehty sellaisiksi kuin oli.


      • Anonyymi

        Skoda-mies on tekeytynyt Corolla-mieheksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe