Lehti kirjoittaa perusteettomasti kansilehdellä:
"Toyotan ensimmäinen sähköauto on harjoituskappale"
Vaikka teksti onkin sitten kehua, mutta tuon otsikoinnin vuoksi.
Eipäs kirjoitettu Volkswageneist,a vaikka autot seisoivat valtavia aikoja korjaamoiden pihalla, kun tulivat markkinoille. Ohjelmistotkin olivat täysin kelvottomia.
https://tekniikanmaailma.fi/
Kaikki 400.000 Toyotan omistajaa irtisanokaa Tekniikan Maailman tilaus
86
791
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se kovaa jos Toyotasta kerrotaan ikäviä totuuksia.
- Anonyymi
Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.
Volkswagen ID.3: vikavaloja taulussa tiuhaan tahtiin.
https://moottori.fi/testi/volkswagen-id-3-vikavaloja-taulussa-tiuhaan-tahtiin/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.
Kyllä VW:n sähköautoistakin oli artikkeleita. Eikä kaikki olleet niin mairittelevia. Skoda Enyaqista ei ole ollut paljoa juttuja, vaikka siinä on vieläkin paljon ongelmia. Se on autona paljon huonompi kuin Toyota BZ4X. kuten tuosta artikkelista käy ilmi vain lyhyt range on ongelma. Muuten olisi sähköautojen parhaimmistoa. Enyaq on perin vikainen autona ja ominaisuuksiltaa surkea. Erityisesti ajettavuus on kehno ja melua todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.
ID.4 on käyttötestattu samoin kriteerein kuin bZ4X ja erittäin hyväksi todettu. Sähköautona huomattacasti parempi kuin tojo. Tojo oli raakile tullessaan markkinoille, ID.4 paljon valmiimpi vaikka ei täydellinen sekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.
Eihän Volkkareiden moittiminen paranna milläänlailla Toyota Bz4X: n surkeita ominaisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Volkkareiden moittiminen paranna milläänlailla Toyota Bz4X: n surkeita ominaisuuksia.
Ei niitä tässä moitita vaan todetaan se kuinka puolueellisesti Tekniikan Maailma suhtautuu autoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Volkswagenin ID.3:sta ja 4:sta ei kerrottu vaikka olivat käyttökevottomia kun ne työnnettiin markkinoille.
Kyllä niistä ongelmista kerrottiin TM:ssä useaan otteeseen ja sitten kun ne päivitettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Volkkareiden moittiminen paranna milläänlailla Toyota Bz4X: n surkeita ominaisuuksia.
Mutta Toyotan omapojan mielessä se parantaa Toyotaa ja ainakin helpottaa hänen tuskaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä VW:n sähköautoistakin oli artikkeleita. Eikä kaikki olleet niin mairittelevia. Skoda Enyaqista ei ole ollut paljoa juttuja, vaikka siinä on vieläkin paljon ongelmia. Se on autona paljon huonompi kuin Toyota BZ4X. kuten tuosta artikkelista käy ilmi vain lyhyt range on ongelma. Muuten olisi sähköautojen parhaimmistoa. Enyaq on perin vikainen autona ja ominaisuuksiltaa surkea. Erityisesti ajettavuus on kehno ja melua todella paljon.
Niin, olisihan BZ hyvä auto, jos se olisi parempi. Mutta kun se ei ole, se on huono sähköautoksi. Onhan sitäkin jo hieman paranneltu, mutta helpommin tekee kokonaan uuden, kuin päivittää huonosta hyvän. Id4 on päivittynyt jo varsin hyväksi, eikä Tesla model Y ole oikeastaan mistään huono. Korealaisetkin tekevät päteviä sähkiksiä ja kiinalaisillakin on pitkä kokemus sähköautoista, joita pukataan myös Eurooppaan. Paha siinä on puolivillaisella BZ:lla pärjätä parempia vastaan.
- Anonyymi
Eihän tojopapat Tekniikan maailmaa lue.
- Anonyymi
Kyllä minä luen ja sitäpaitsi tuokin testi oli oikein asiallisesti tehty, joten aloittaja haistakoon pas... En irtisano tilausta jonkun somehörhön toivomuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä luen ja sitäpaitsi tuokin testi oli oikein asiallisesti tehty, joten aloittaja haistakoon pas... En irtisano tilausta jonkun somehörhön toivomuksesta.
Skoda-poju, ei mikään Tojo-pappa.
- Anonyymi
Jos Terot lukisivat autolehtiä, niin eihän niitä ostettaisi, koska Toyota ei pärjää koskaan vertailuissa ja testeissä ja ikäviä vikoja ja ongelmia paljastetaan.
- Anonyymi
Sojota on arse.
- Anonyymi
Turha syyttää peiliä kun kuva on vino.
Tuo konsonanttihirviö on todettu täysin epäonnistuneeksi viritykseksi ympäri maailmaa.
Hauskin juttu oli kun ne määrättiin moneksi kuukaudeksi ajokieltoon kun vanteet eivät pysyneet kiinni riittävän turvallisesti.
Ei onnistunut Subaru tekemään tojotalle kilpailukykyistä sähköautoa. PSA sentään tekee Tojolle kelvollisia sähköpakuja.
Ei riitä Tojon oma osaaminen vielä tekemään edes raakiletta.- Anonyymi
Subaru ei tehnyt Toyota BZ4X:ää. On siinä meillä asiantuntija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Subaru ei tehnyt Toyota BZ4X:ää. On siinä meillä asiantuntija.
Tuo epäonnistunut raakile on Toyotan ja Subarun yhteistyön hedelmä jossa Toyotan liiallinen vaikutus pilasi sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Subaru ei tehnyt Toyota BZ4X:ää. On siinä meillä asiantuntija.
Kaikki osaaminen ja suunnittelutyö tuli Subarulta. Toyotan panos tuohon projetiin on vain raha ja valmistuskapasiteetti.
Tuo kertoo hyvin selvästi miten jälkeenjäänyttä Toyotan osaaminen on sähköautojen suhteen.
Edelleen Toyota on vuosikausia kilpailijoitaan jäljessä kaikessa teknolgiassa joka liittyy sähköautoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki osaaminen ja suunnittelutyö tuli Subarulta. Toyotan panos tuohon projetiin on vain raha ja valmistuskapasiteetti.
Tuo kertoo hyvin selvästi miten jälkeenjäänyttä Toyotan osaaminen on sähköautojen suhteen.
Edelleen Toyota on vuosikausia kilpailijoitaan jäljessä kaikessa teknolgiassa joka liittyy sähköautoihin.Aluksi kehuttiin Toyotan ylivertaista sähköosaamista BZ projeksissa. Nyt siitä ollaan hyvin hiljaa. Parempien akkujenkin kehitys on kestänyt useamman olympiadin, eikä valmista tule.
- Anonyymi
Toyotaan keksittiin pyörävika, kun auto oli käyttökelvoton raakile.
- Anonyymi
Paperi version johon käytetään talkkia?🧟
- Anonyymi
Kova paikka tuo Toyotan miljoonien autojen pitkä etumatka?
- Anonyymi
Tuo avaus on tyypillisen sokean Toyotan omistajan tekemä. Pää pensaaseen ja kaiken kieltäminen on heidän tapansa suhtautua vaikeisiin asioihin.
- Anonyymi
Puolueellisuus autolehdessä on erittäin paha asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolueellisuus autolehdessä on erittäin paha asia.
On täysin turha syyttää TMää siitä että se kertoo totuuden siitä kuinka surkea Toyotan sähköauto on.
- Anonyymi
Turha on Tekniikan Maailman korjata tilannetta. Kahvi on jo kaatunut ja valtava määrä tilausten perumisia tullut.
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-bz4x-voi-olla-nappivalinta-ensimmaiseksi-sahkoautoksi-60-000-km-kayttotestimme-kertoo-miksi/- Anonyymi
Tuosta ei tiedä onko lehti sähköautoja vastaan vai pelkästään tojotaa. Onneton ostaa tuon ja pettyy pahanpäiväisesti tojotaan ja sähköautoihin.
- Anonyymi
Tekniikan maailman koko levikki on vähemmän kuin pikkusinttimerkki vikavageniin sortuneiden ongelmat yhteen laskettuna.
- Anonyymi
Toyotan pa*kaa sähköautoako pitäisi kehua?
Autoa minkä range jäi puoleen luvatusta kun tuli markkinoille!
oikeasti tais olla 1/3 tai 1/4 luvatusta rangesta mihin se pystyi.
Eikä sitä voinut edes ladata oikeasti jos tarvitsi.
Kaiken huippu oli pyörät mitkä ei pysyny kiinni.- Anonyymi
Tällaistakin kateutta tuo Toyotan pitkä etumatka saa aikaiseksi! Kyllä kansa tietää, mitä haluaa!
- Anonyymi
Luepas nämä kehut uudelleen,
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-bz4x-voi-olla-nappivalinta-ensimmaiseksi-sahkoautoksi-60-000-km-kayttotestimme-kertoo-miksi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepas nämä kehut uudelleen,
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-bz4x-voi-olla-nappivalinta-ensimmaiseksi-sahkoautoksi-60-000-km-kayttotestimme-kertoo-miksi/Tuo TM:n selittely on huvittavaa luettevaa:
"Tästä ei pidä ajatella, että Toyotan ensimmäinen sähköauto olisi huono auto. Se on vain hieman ristiriitainen. Ja jos välttävän toimintamatkan (talvella alle 300 kilometriä) kanssa voi elää, "
TM yrittää selittää jostain syystä parhain päin sitä että Toyota on vuosikausia jäljessä muita valmistajia. - Anonyymi
Tuossa lisää Tojotan sähköauton edesottamuksia maastossa:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://m.youtube.com/watch?v=kEzb4i1uywI&ved=2ahUKEwjVprPLxtGIAxWeLBAIHWjLKKwQo7QBegQIEBAG&usg=AOvVaw2K1FhqMM4MAZnqMSDe5Ude - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo TM:n selittely on huvittavaa luettevaa:
"Tästä ei pidä ajatella, että Toyotan ensimmäinen sähköauto olisi huono auto. Se on vain hieman ristiriitainen. Ja jos välttävän toimintamatkan (talvella alle 300 kilometriä) kanssa voi elää, "
TM yrittää selittää jostain syystä parhain päin sitä että Toyota on vuosikausia jäljessä muita valmistajia.Muiden valmistajien sähköautojen kanssa ei tarvitse elää tuollaisten emämokausten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaistakin kateutta tuo Toyotan pitkä etumatka saa aikaiseksi! Kyllä kansa tietää, mitä haluaa!
Nuo ominaisuudet uudessa sähköautossa eivät aiheuta kuin myötähäpeää, ei kateutta.
- Anonyymi
Jos Toyotia haukutaan perusteettomasti, kuten Tekniikan Maailma on nyt tehnyt, Toytan omistajat käyttävät joukkovoimaa.
- Anonyymi
”Joukkovoimaa”😂😂😂😂
- Anonyymi
Tuohan on ollut aivan asiallista raportointia ison valmistajan sähköautosta, joka on osoittautunut harjoituskappaleeksi. Muut satsasivat vuosia sähköautojen kehittämiseen, Toyota vetyautoon, joka osoittautui aivan vikatikiksi, ja projekti lopetettiin. Ei se hyvä sähköauto synny aivan hetkessä miltään firmalta.
- Anonyymi
"Toytan omistajat käyttävät joukkovoimaa."
Neljä Corollapapparaista kokontuu essonbaariin ja kehuvat keskenään 90-luvun tojotia.
VAU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Joukkovoimaa”😂😂😂😂
Joukkovoimaa 400.000. Siinä sitä on joukkovoimaa. Räkäroiskenauru ei tätä totuutta himmenä, eikä mikään muukaan vähättely.
- Anonyymi
Ei täällä ole kuin trollit joten ei mene viestisi perille
- Anonyymi
Hihii, eihän Toyotan omistajat lue kuin Seiskaa ja Valittuja Paloja.
- Anonyymi
Lukevathan ne vanhoja ilmaislehtiä. Jokainen uutinen on aina uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukevathan ne vanhoja ilmaislehtiä. Jokainen uutinen on aina uusi.
On se Toyotan etumatka kova paikka ynnämuut kerholaisille kun "kattokin on tulessa"?
- Anonyymi
Volkswagen ID,. oli täysi susi niin sitä vaan Tekniikan Maailma kehui:
Ajettua: Volkswagen ID.3 1st
Askel uuteen aikakauteen
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/14a-2020/tm-ajettua-volkswagen-id-3-1st-askel-uuteen-aikakauteen/- Anonyymi
Nyt kuulostaa tuo ulina siltä oma pesä paskottu eikä syyttely auta EIKÖS SE TEROT NIIN MENNY TEIDÄN KIRJOTUKSISSA HYVÄÄ KEHUTAAN.HAAAAAAAAA
- Anonyymi
Tottuus kun lyö päin kasvoja lippispää toyota teroa se sattuu AUTS.
- Anonyymi
Ainoastaan tojotistilla on niin huono itsetunto että sen selkäranka ei kestä kun joku lehti kirjoittaa totuuden siitä miten huono joku Toyota-malli on.
Sitten alkaa valtava syyttely kaikkiin suuntiin.
Totuus kuitenkin on että Bzhgg74 on ylihintainen ja kilpailijoitaan paljon jäljessä. Ei se itkemällä ja syyttelemällä muutu mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan tojotistilla on niin huono itsetunto että sen selkäranka ei kestä kun joku lehti kirjoittaa totuuden siitä miten huono joku Toyota-malli on.
Sitten alkaa valtava syyttely kaikkiin suuntiin.
Totuus kuitenkin on että Bzhgg74 on ylihintainen ja kilpailijoitaan paljon jäljessä. Ei se itkemällä ja syyttelemällä muutu mihinkään.Onko sulla joku paniikki vai mikä nyt saa noin oksentamaan? Lehtikö jotain kirjoittaa? Olisiko kuitenkin joku maksettu toimittaja? Kansa kyllä tietää, mitä haluaa. Toyotaan verrattuna kaikki muut on pikkusinttejä ynnämuut kerhossa meillä ja maailmassa!
- Anonyymi
Itse lopetin TM:n aktiivisen lukemisen siihen sinappitestin jälkeiseen aikakauteen. Jutut muuttui ja tanskanen ei tehnyt enää tiedejuttuja lehteen.
Lehtihän suhtautui todella ankeasti sähköautoihin ennen kuin saksalaisilta valmistajilta alkoi tulla sähköautoja. Tämä on tosin mutua ja perustuu vain muutamaan kirjastossa luettuun artikkeliin.- Anonyymi
Annas minä arvaan. Sinulla on tesla etkä löytänyt lehdestä komppausta siihen että tesla on tulevaisuutta ja maailman paras auto. Halusit hyväksyntää ostoksellesi. Tesla on tietokoneinsinöörin märkä päiväuni. Voi naputella tablettia ajon aikana ja tehdä säätöjä kuten tietokoneessa ja joitain matkalaskelmia ja päivitellä konetta. Onhan lataus huoletonta kun polttomoottoriautolla käy tankilla parissa minuutissa ja sillä ajan noin 900km pysähtymättä niin tesla on niin huoleton että sitä täytyy ladata koko yö riskinä että palaa koko asunto ja siltikin sitä joutuu matkan varrella latailemaan. Hintakaan ei ole kuin asunnon hinta. Halpaa ajoa. Akkukoteloon menee vettä ja korjausta ei vielä kovin hyvin osata. Kolarissa voit räjähtää ja palaa hengiltä myrkkykaasuissa marinoituen tai auto voi syttyä yöllä latauksessa palamaan ja polttaa koko asunnon ja teidät siinä mukana. Jos huono tuuri on ja muut on olleet yhtä hölmöjä että ostaneet teslan voi palaa koko kortteli. Akkujen aineet on kaivettu orjatyöllä ja he ovat myös osoittaneet mieltään sitä vastaan mutta täällä ajamme tyytyväisenä ilmaston pelastajana promillen osuudella. Auto on varsinkin sisäpuolelta erittäin ruma. Ainoa hyvä asia mikä autossa on on kiihtyvyys mutta silläkään ei lopulta tee käytännössä yhtään mitään. Ei ole sellaista autoa vielä ollut millä en pystyisi ohittamaan. BMW sähköautot voi tosiaan olla eri luokkaa kuin tämä leikkikalu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annas minä arvaan. Sinulla on tesla etkä löytänyt lehdestä komppausta siihen että tesla on tulevaisuutta ja maailman paras auto. Halusit hyväksyntää ostoksellesi. Tesla on tietokoneinsinöörin märkä päiväuni. Voi naputella tablettia ajon aikana ja tehdä säätöjä kuten tietokoneessa ja joitain matkalaskelmia ja päivitellä konetta. Onhan lataus huoletonta kun polttomoottoriautolla käy tankilla parissa minuutissa ja sillä ajan noin 900km pysähtymättä niin tesla on niin huoleton että sitä täytyy ladata koko yö riskinä että palaa koko asunto ja siltikin sitä joutuu matkan varrella latailemaan. Hintakaan ei ole kuin asunnon hinta. Halpaa ajoa. Akkukoteloon menee vettä ja korjausta ei vielä kovin hyvin osata. Kolarissa voit räjähtää ja palaa hengiltä myrkkykaasuissa marinoituen tai auto voi syttyä yöllä latauksessa palamaan ja polttaa koko asunnon ja teidät siinä mukana. Jos huono tuuri on ja muut on olleet yhtä hölmöjä että ostaneet teslan voi palaa koko kortteli. Akkujen aineet on kaivettu orjatyöllä ja he ovat myös osoittaneet mieltään sitä vastaan mutta täällä ajamme tyytyväisenä ilmaston pelastajana promillen osuudella. Auto on varsinkin sisäpuolelta erittäin ruma. Ainoa hyvä asia mikä autossa on on kiihtyvyys mutta silläkään ei lopulta tee käytännössä yhtään mitään. Ei ole sellaista autoa vielä ollut millä en pystyisi ohittamaan. BMW sähköautot voi tosiaan olla eri luokkaa kuin tämä leikkikalu.
Eikun ikäloppu volkkari ja yksi ae92 corolla
- Anonyymi
Se on vaikea elää merkkiuskollisena varmasti ja kuulla niistä vielä totuuksia. Helposti tartutaan joidenkin merkkien moottoreihin vaihteistoihin yms kunhan se ei ole oma merkki ja sitten ollaan nokka roikollaan kun osuu omaan nilkkaan. Yksikään merkki ei ole virheetön. Yhdenkään auton omistaja ei voi sanoa että minulla on merkki jossa ei ole yhtään tyyppivikaa. Toyotalla on ollut perusautoja muovisia mutta aika luotettavia ja selvää on että mitä kauemmas ajaudumme sitä enemmän niissä on sähköhärpäkkeitä ja kohtia mitkä voi mennä vituiksi. Mersuissa on nykyään jotain renautin osia. Kauas on jääneet ne vanhanajan ikiliikkujat joita näkee vieläkin. Vaikka olette miten merkkiuskollisia ja teidän suvussa on ollut joku auto mitä kaikki on ilman öljyä polkenut ja se on toiminut se merkkikään tuskin on virheetön. Samalla tavalla voidaan pienissä kuppikunnissa ajatella jostain autosta. Sanotaan kyllä että minulla oli opel se oli ihan paska mutta jätetään sanomatta että en huoltanut sitä koskaan en vaihtanut öljyjä tms tai voi ei volkkari tai bmw meni rikki ja näytetään vikavaloja mutta ei kerrota että yhtään huoltoa siihen ei ole tehty ja on kokoajan runnottu kuin jossain dtm kilpailussa aina kun sillä on ajettu. Yksikään auto ei kestä ilman huoltoa ja henkilöautot ei ole kilpa autoja niitä ei ole tarkoitettu revittäväksi.
- Anonyymi
Peruin jo vuonna1980, kun teki jutun työpaikastani, eikä lehden jutussa ollut totuuden eikä järjen häivää.
- Anonyymi
Oliko se huoltamotesti, jossa melkein kaikki jätettiin tekemättä, ja kaikki mitä tehtiin , tehtiin väärin?
- Anonyymi
Volkswagen ID.3 oli täysi susi niin sitä vaan Tekniikan Maailma kehui:
Ajettua: Volkswagen ID.3 1st. Askel uuteen aikakauteen
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/14a-2020/tm-ajettua-volkswagen-id-3-1st-askel-uuteen-aikakauteen/- Anonyymi
Ensitestit saavat yleensä kehuja ja vasta todellisissa testeissä ja arjessa ongelmat paljastuvat, kuten tässäkin tapauksessa kun VW päästi hieman turhan hätäisesti auton markkinoille, no aika nopeasti ne pääosin ohjelmisto ongelmat korjattiin ja nythän auto on ihan kelvollinen.
Nyt Tero kuitenkin yrittää helpottaa tuskaansa jo vuosia vanhalla jutulla kun Toyotalla noita ongelmia on akuutisti päällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensitestit saavat yleensä kehuja ja vasta todellisissa testeissä ja arjessa ongelmat paljastuvat, kuten tässäkin tapauksessa kun VW päästi hieman turhan hätäisesti auton markkinoille, no aika nopeasti ne pääosin ohjelmisto ongelmat korjattiin ja nythän auto on ihan kelvollinen.
Nyt Tero kuitenkin yrittää helpottaa tuskaansa jo vuosia vanhalla jutulla kun Toyotalla noita ongelmia on akuutisti päällä.Tilasin juuri TM:n digilehden 6 kk. Oli hyvä tarjous asialliselta lehdeltä.
- Anonyymi
Tuossa tmn jutussa kyllä selkeästi sanotaan että id3 olo kuusi kuukautta myöhässä ja softa ei ollutvielä lopullisessa kuosissaan.
TM kirjoittaa niinkuin asiat on. Ainoa ongelma tässä on herkkähipiäisillä tojotisteillä jotka itkevät silmät päästään kun heille kertoo että.tojon sähköautoon täysin harjoittelukappale.
Muiden itsetunto kestäävaikka TM kirjoittaa että heidän autoissaan on puutteita. Ei aihetta itkemiseen.
- Anonyymi
TM:n testaajilla on ajettavana monia eri autoja, eikä se, että testaajatkaan eivät halua lähteä BZ:lla pidemmälle reissulle ole mitenkään ihmeellistä. Jos sähköauto on huono pidemmille reissuille, on se rehellisesti myös sanottava, oli merkki mikä tahansa.
- Anonyymi
Senkö vuoksi se BZ4X on harjoituskappale, kun toyota halusi tehdä akuiltaan todella kestävän sähköauton. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkö vuoksi se BZ4X on harjoituskappale, kun toyota halusi tehdä akuiltaan todella kestävän sähköauton. Niinkö?
Akut eivät ole Toyotan tekemiä vaan alihankintaa ja ne ovat aivan samoja joita käytetään muidenkin valmistajien autoissa.
Toyotan range on pieni koska siinä on pienet akutja suuri kulutus. Samoin lataus on onneton. Ei mitään tekemistä sen kanssaettä tojo olisi kehittänyt muita kestävämmät akut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akut eivät ole Toyotan tekemiä vaan alihankintaa ja ne ovat aivan samoja joita käytetään muidenkin valmistajien autoissa.
Toyotan range on pieni koska siinä on pienet akutja suuri kulutus. Samoin lataus on onneton. Ei mitään tekemistä sen kanssaettä tojo olisi kehittänyt muita kestävämmät akut.Ei tuossa väitetäkään, että akut olisivat Toyotan tekemiä eikä siitä ole edes kysymys, torvi.
Juuri noilla lataus- ja akun lämmitysratkaisuilla Toyota halusi tehdä kestävät akut.
Suurin osa toyotan akuista valmistetaan Toyotan omistamissa akkutehtaissa. Myös Panasonicin kanssa yhdessä omistama tehdas.
- Anonyymi
Toyota ihmiset ovat outoja ?
Miksi pitää puolustaa autoa (konetta) joka on tehty ihmisiä kuljettamaan ??
Ei sitä tarvitse puolustaa, jos se on susi, niin vaihdetaan merkkiä !
Toyota on merkki muiden joukossa, ei sen kummempaa !?- Anonyymi
Patsi että tiedot sen laadusta ja luotettavuudesta ovat ylivertaisia verrattuna muihin merkkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patsi että tiedot sen laadusta ja luotettavuudesta ovat ylivertaisia verrattuna muihin merkkeihin.
Sinä siis ilmoittauduit välittömästi kuuluvasi noihin outoihin Toyotan omistajiin.
Itsetunnon puutteestahan näissä oudoissa ihmisissä on kyse kun puhutaan autoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis ilmoittauduit välittömästi kuuluvasi noihin outoihin Toyotan omistajiin.
Itsetunnon puutteestahan näissä oudoissa ihmisissä on kyse kun puhutaan autoista.Vai outoja. Maailman suurimman autovalmistajan Toyotan autoja myytiin viime vuonna 11.2 miljoonaa eli yli kaksi miljoonaa autoa enemmän kun kakkosen autoja.
Kuka on outo??
- Anonyymi
Toyotan omistajat ovat pääsääntöisesti ET:n, Valittujen Palojen ja Pirkka lehden lukijoita, eivät ole TM:n tilaajia. Jos lukisivat autolehti, niin ei meillä myytäisi noin paljon surkeita Toyotia joiden ominaisuudet ei pärjää muille merkeille ja sitten ne viat, ai ai mitä kuraa.
- Anonyymi
Testi: Ajoin Helsingistä Kariston Nesteelle ja takaisin BZ:lla. Toyotalla matka tuotti vaikeuksia. Range näytti nollaa 220 km:n kohdalla. VW iD4:lla edestakainen reissu onnistui helposti ja akkua oli jäljellä yli 40 %. Toyotan range on liian pieni. Se ei ole oikeasti päivityksissä muuttunut. Vain latauskäyrää on ohjelmallisesti järkevöitetty ja akun lämmitys lisätty. Fakta on, että edelleen odotellaan Toyotan sähköautoa. Tosin hätää ei ole olemassakaan. Toyotan hybridit ovat erinomaisia autoja. Niillä pärjää vielä pitkään. Luontokin niitä kiittää.
- Anonyymi
"Juuri noilla lataus- ja akun lämmitysratkaisuilla Toyota halusi tehdä kestävät akut."
Se että Toyotasa on vain surkea yksivaihelataus ei tee akusta kestävää. Se on vain surkea ominaisuus.- Anonyymi
Kyse ei ollut ainoastaan tuosta.
- Anonyymi
Ihmetyttää kyllä nämä aloittajan kaltaiset somehörhöt. Jos autossa on liian pieni akku ja sekin latautuu pakkasessa hitaasti, niin TM:n kaltaisen lehden on siitä syytä kertoa. En todellakaan peru TM tilausta jonkun typerän somehörhön kehoituksesta.
Corollamies- Anonyymi
Saahan siitä kertoa, mutta ei väittää harjoituskappaleeksi kun latausominaisuudet oli tarkoituksella tehty sellaisiksi kuin oli.
- Anonyymi
Skoda-mies on tekeytynyt Corolla-mieheksi.
- Anonyymi
Jatkakaa tilausten irtisanomisia.
- Anonyymi
Minä ainakin sanoin kaikki aikakausilehdet irti, eli ET-lehti, Seiska ja Pirkkan.
- Anonyymi
Hauska avaus. Kun Toyota tekee auton surkeilla ominaisuuksilla ja siksi se ei pärjää testeissä ja vertailuissa, niin mitä tekee Toyotaan rakastunut reppana? Hän pistää päänsä pensaaseen, laittaa sormet korviin ja huutaa lälälääälääää. Sitten kun happi loppuu ja joutuu vetämään happea, niin julistaa totuuden kirjoittaneen lehden pannaan. On se kovaa kun ei voi myöntää virhettään ja hiljaisuudessa vaihtamaan suden parempaan.
- Anonyymi
Miten se tekee auton surkeitta ominaisuuksilla kun viime vuonnakin maailman suurimman autonvalmistajan Toyotia myytiin 11,2 miljoona autoa ja toiseksi tuleen valmisteita kaksimiljoonaa vähemmän.
Tuo kirjoitus ei ole totuus , koska auto oli tarkoituksella suunniteltu akun ja latausominaisuuksien osalta sellaiseksi kuin oli. Toyota halusi valmistaa sähköauton jonka aukut sestävät ikuisesti.
Kaikilta muilta osin autoa on kehuttu, niin silti se akkuun littyvien ominaisuuksien vuoksi nimettiin harjoituskappaleksi.
Volkswagenit olivat ohjelmistojen ja muiden syiden vuoksi markkinoille tulleessaan täysiä harjoituskappaleita. Ne työnnettiin päätö sakkpjen vuoksi markkinoille täysinä raakileina ja konseptiautoina, kuten lehdet kirjoittivat. Silti joutuivat maksamaan isot päästösakot. - Anonyymi
Volkswagen ID.3: vikavaloja taulussa tiuhaan tahtiin.
https://moottori.fi/testi/volkswagen-id-3-vikavaloja-taulussa-tiuhaan-tahtiin/ - Anonyymi
Volkswagenia uhkaavat jättimäiset sakot – uutuusmalli ei tehnytkään sitä mitä sen piti?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/volkswagenia-uhkaavat-jattimaiset-sakot-uutuusmalli-ei-tehnytkaan-sita-mita-sen-piti/7974698
- Anonyymi
No jopas nyt voikin joku lehden otsikko mennä jollakin tunteisiin 😂
- Anonyymi
Tällaista se on kun ostaa noita patterilla toimivia leluautoja. Itkua pukkaa.
- Anonyymi
Vain 921 itselataavaa rekisteröitiin syyskuussa. Luvussa muutama muukin kuin Toyota.
- Anonyymi
No ei irtisanota.
- Anonyymi
ITSE PIDÄN TEEÄMMÄÄ SURKEANA LEHTENÄ SIELLÄ ON TRIKOOPELLEPORUKAN FILLARITESTEJÄ JA KAHVINKEITTIMIÄ. JUTTELIN OMAN MYYJÄN KANSSA JA KEHOTIN HÄNTÄ IRTISANOMAAN TM ETTEI TULE ENÄÄ AUTOLIIKKEESEEN! KUULEMMA IRTISANOI! TOYOTA KUN TEKEE AUTON SE TEKEE AINA SEN KUNNOLLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172204Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842158- 1011407
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101386Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841257Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461198Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.251906- 78889
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 63864