Tuli tuosta alemmasta Juliette Lewis keskustelusta mieleen, että mitkäs meidän lepakkojen mielestä ovat ihanimmat naisnäyttelijät? Ihan Hollywood tai kotimaiset, kuka ketäkin viehättää=)
Omani ovat (ei missään erityisessä paremmuusjärjestyksessä):
1.Scarlett Johansson
2.Winona Ryder
3.Katherine Moennig
Ihanimmat naisnäyttelijät?
35
9612
Vastaukset
- Nimetön
Kyllä Sharon Stone oli ainakin tosi herkku elokuvassa Vaiston varassa..nami ja Neve Cambell,Catherine Zeta-Jones,Nicole Kidman,Lindsey Lohan,Denise Richardson,,ja ja..on niitä vaikka kuinka mutta siinä muutamat..
- minulla
1.Jennifer Beals (syötävän suloinen!)
2.Nicole Kidman
3.Laura Malmivaara (vähän suomalaistakin mukaan..)
Ja kaikki muuta tulee perässä, esimerkiksi Julia Robets voisi hyvinkin olla jaetulla 3 sijalla...- mun järjestys
1. Katherine Moennig ;)
Muita en jaksa miettiä...
- fit fiu
minttu mustakallio on ihana. ja jennifer beals.
- fit fiu
angelina jolie se on kans toosi ihana
1.Outi Mäenpää
2.Angelina Jolie
3.Jennifer Aniston/ Minna Haapkylä
:)- ainakin!
Penelope Cruz..ja paholainen loi naisen. :) kyseinen leffa sai katsomaan kaikki kaunottaren tuotokset. Toinen joka saa multa ylistystä on Angelina Jolie. On se vaan niin syötävän ihana esim. Giassa.
- tyttö
yhdyn tähän täysin!!:D
- sandyli
tyttö kirjoitti:
yhdyn tähän täysin!!:D
Samaa mieltä olen minäkin. ;)
- että
jos näyttelijätär on esittänyt jossain roolissaan lesboa, on hänestä helpompi "haaveilla"? täällä ainakin näkyy muutama sellainen nimi.
Itse ainakin huomaan tykästyvänä helpommin senkaltaisiin joiden olen nähnyt joskus osoittavan jotain samaa sukupuolta kohtaan..- vaikuttaa
Angelina Jolie on seksikäs, Willin & Gracen Grace taas hauska ja kaunis. L-koodin Marina on vaikuttava ilmestys. Cameron Diaz on ihan ok. Ja se pitkätukkainen vaalea kaunotar, jonka nimeä en nyt muista, joka oli AllyMcBealissä (ja nytkin jossain sarjassa, mitä en oo kattonu).
Vanhojen starbojen kauneutta ei silti päihitä kukaan: klassinen Grace Kelly, säihkyvä Rita Hayworth ja paheellinen Marlene Dietrich.
Maailman kauneimmat naiset ikinä.
- löytyy
Oma Top 5 on seuraava:
Jennifer Beals, Kate Beckinsale, Kathryn Morris, Juliette Binoche, Angelina Jolie.
Välillä top femmaan tyrkyllä myös: Neve Campbell, Julia Roberts (se hymy...)- löytyy
unohtui tuosta äskeisestä kotimainen suosikki eli Mervi Takatalo
- Sylikisuli
Varmasti hyvin tuntematon näyttelijä monelle, enpä minäkään hänestä niin paljoa tiedä, mutta kaunis on kuin mikä ja jotenkin niin perinaisellinen ja hienostunut...
- Puhku
Demi Moore,Winona Ryder,Sharon Stone,Uma Thurmann,Jennifer Lopez,Lena Olin.Kotimaisista namuja ovat Minna Haapkylä,Laura Malmivaara ja Tiina Lymi.
- tropicana
Charlize Theron (kirjoitinkohan oikein...) on aikas ihana!
Sit Nicole Kidman, vaikka sais olla kyllä vähän enemmän lihaa luiden ympärillä.
Kolmas, nooh... Pistetään se Sharon Stone.
Ai kaikki vaaleaverikköjäkö, hih... :) - mainittava
Irina Björklund, ihku ;)
- tyttö
a.jolie
winona
hilary swank
...ja monta muuta;D - nam
Demi Moore ehdottomasti ihanin
- upea
varsinkin leffassa G.I. Jane.. ;)
- höspö
1. Lucy Lawless (Xena)
2. Angelina Jolie
3. Joanna Johnson (ent. Caroline Kaunareissa :) - Tupla
1. Lotta Lehtikari (Nam..)
2. Tiina Lymi
3. Irina Björklund
4. Angelina Jolie
Näitähän riittäis... - kuolaten...
häntä katselen, ah, niin ihana! ja elokuvassa sotilas jane oli aivan helmi!!!
- sandyli
ihastun enemmän tummiin kaunottariin kuin vaaleisiin, mikä varmaan johtuu siitä että itse olen niin vaalea.
Näyttelijättären ei tarvitse esittää lesboa leffassa sillä ihastun useasti myös hetskua esittäviin kaunottariin.
Gina Gershon - Petrica
Angelina Jolie!! siinä on oikeesti TÄYDELLINEN nainen! sit tykkään L-koodin Shanesta kans ihan sikana. Ja sit silvia Modig, vaikkei se näyttelijä olekaan...
- ahh.!
Nightwishin Tarja Turunen!
- osaa
näytelllä sairaan hyvin=)
- nipsu
Demi Moore on ehdottomasti seksikkäin. Catherine Zeta-Jonesissa on tietysi myös seksikkyytä. L-koodista olen hulluna Danaan ja Aliceen.Kate Holmes on omalla tavallaan viehättävä, mutta Kristin Scott thomas voittaa YLIVOIMAISESTI!!!!
Neve Cambell lukuunottamatta:) - adalia2
Minun listalle tulee näyttelijöiden lisäksi muitakin julkkiksia. :)
- Shakira
- Paris Hilton
- Nicole Richie
- Christina Aguilera
- Gimmelin Jenni
- Nicole Kidman
- Susanna Penttilä
- ym.- ikuisesti paras
Lauren Bacall.
Laulajista Anastacia ihan ehdoton.
- just me
Vera Kiiskinen on mielestäni aivan uskomattoman viehättävä ihminen. Lähipiirissäni on eräs erittäin saman näköinen henkilö, jota on vaikea olla katselematta.
Ulkomaalaisissa on paljon hyvännäköisiä näyttelijöitä, mutta lista tulisi aivan liian pitkäksi, joten jätän nimeämisen tuohon yhteen ja ainoaan suomalaiseen. - mintttu
vaikea kysymys, mutta tässä on jonkinlainen lista:
Minttu Mustakallio - kissse
Winona Ryder. Tarkennetaan vielä että lyhyttukkainen Winona Ryder. Aivan ihana. Ja maailman seksikkäin ääni hällä.
- ja ainoa ;)
Katherine Moennig... Sen kun sais pulloon, ja vähän muuhunkin ;)
- MagicaGirl
maailman ihanaistuksimmat naiset (näyttelijät):
1. Kate Moennig
2. Keira Knightley
4. Angelina Jolie
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5318965Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616170Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3745220Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664749Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s994361Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853942- 921896
- 1041412
- 47979