Kun tiedämme mitä kukin puolue on

Jos jättäisimme haukkumiset sikseen, voisimme vain todeta minä tiedän mikä olet etkä paremmaksi muutu, tiedän mitä mieltä olen, sinä tiedät mitä minä olen.
Ei tarvitsi toistaa " kerro vaan kyllä sinut tunnetaan "

24

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei maanikko pysty lopettamaan, häntä ajaa vimmainen pakkomielle? Palstaa seuranneet huomaa jokapäiväisen hallituksen, persujen, Orpon ja Purran mauttomaksi ja lapselliseksi menneen haukkumisen. Joka päivä on ihan pakko käydä heittämässä lokaa ja pottuilla. Eihän tuo ole terveen touhua.

    • Anonyymi

      Onnea ! Persu kesti sekunnin ennenkuin alkoi nimitellä.
      Hyvin meni Pertikin aloitus perille.
      Persuja ja kokkareita kritisoivat nimitettiin "maanikoiksi".
      Parempi sekin kuin olla Purran tai Lapsen kannattaja.

    • Ymmärrän ' mihin loppu tulokseen tulemme, loputon tilanne minä yritän väittää ja sinä yrität väittää minkä luulemme johonkin totuudeksi jostain mielipiteestä, eikä kumpikaan anna periksi.
      Lopputulos selviää ei ennen kuin näemme sen, onko oikeaa vastausta mielipiteelle vai hyväksymmekö jonkin kompromissin, siksi kammoksun ideologiaa.

      • Anonyymi

        Ennen kompromissia ideologiat taistelevat. Kaikkia ideologioita ei ole pakko
        hyväksyä eikä pidäkään.
        Esimerkiksi natsismi kiellettiin Nürnbergin oikeudenkäynnin jälkeen ihmisyyden
        vastaisena. Se elää kuitenkin Suomessa ja sen puolustajia on palstoilla.


    • Anonyymi

      Lienee aloituksessa kyse jostain yksittäisestä asiasta, en seuraa niin tarkasti kirjoituksia. Mutta miten on niin vaikea hyväksyä erilasia näkökantoja. Itse näen kaikissa puolueissa hyvää ja huonoa. Hyvällä tarkoitan että puolueilla on vilpittömästi tahtotiloja, jotka vain eivät voi toteutua. Ja huonoilla että ei yritetäkään toteuttaa vaan keskitytään toisen puolueen moittimiseen käytännön muutokseen pyrkimisen sijasta. Vuorotellen kutkin näkemyksen voittavat ja häviävät. Seuraavissa vaaleissa tulee sdp valtaan, sitä sitten aikansa solvataan, sitten neljän vuoden kuluttua joku oikeistosta ja näin harakan pyrstö ja nokka keikkuvat tervassa vanhan sadun mukaisesti.

    • Anonyymi

      Kakka sentään kirjoitin kirjautuneen pitkän jutun aloituksestani, kirjautuminen ei ollut enään voimassa kun yritin julkaista, turina häipyi, se siitä huomenta vaan.

      Pertikki

    • Anonyymi

      Syönet lienee kasvatti kanisi,odota niin kauan että näet tuleeko niistä kavereitasi ennenkuin sinulle heltta kasvaa,arska vaan.

    • Anonyymi

      Ennen kuin alatte syyttelee taas toisianne pysähtykää miettimään hetkeksi.

      • Anonyymi

        Politiikasta ja puoleista on kysymys eikä toisistamme. Puolueet ovat avointa riistaa,
        kyllä niitä saa arvostella asiallisesti,
        mutta ei saisi olla sellaista hirveää solvaamista kuin PS:n kannattajat harrastivat
        PS-puolueensa aivopesemänä neljä vuotta tälläkin palstalla Sanna Marinin hallitusta
        kohtaan ja nyt he ulisevat jokaista kommenttia ja aloitusta,
        jossa PS-puolueesta kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikasta ja puoleista on kysymys eikä toisistamme. Puolueet ovat avointa riistaa,
        kyllä niitä saa arvostella asiallisesti,
        mutta ei saisi olla sellaista hirveää solvaamista kuin PS:n kannattajat harrastivat
        PS-puolueensa aivopesemänä neljä vuotta tälläkin palstalla Sanna Marinin hallitusta
        kohtaan ja nyt he ulisevat jokaista kommenttia ja aloitusta,
        jossa PS-puolueesta kirjoitetaan.

        Voisit ulista muualla, hei.


    • Anonyymi

      Vasemmiston kannattajat ovat osoittautuneet terroristijärjestöjen hyödyllisiksi idiooteiksi.

      • Anonyymi

        Ei kaikki, pari vain, vihreistä myös.


      • Vihreävasemmisto ei harrasta terrorismia, vertaa äärioikeistoon.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Vihreävasemmisto ei harrasta terrorismia, vertaa äärioikeistoon.

        Äärivasemmisto on terroristinen.


    • Anonyymi

      Remaria olen äänestänyt viimeiset 10v. Onhan siellä hyviikin tyypei. Lin joukkuettakin voisin periaatteessa.
      Kirjotin kerran itelleen Paavo Le
      :lle. Vähän rumasti. Niinpä se oikaisi meikämannea. Remarit sopii keskenään.

    • Häiritsee myös hyökkääminen peruja vastaan niistäkin paljon aloituksia, en ihaile heitä.
      Haukkuminen puolin toisin ilman mitään tolkkua, pakko myöntää elisen A-talkin jälkeen Mäkelän ideologia menee liian pitkälle.

      Plus70 palsta on vilkas, nyt ihan mukiin menevä onko räikeä prosoija siirretty näkymättömiin kun ei enää huutelemassa.

      Itse provosin aiemmin persuja, enään ei kiinnosta paitsi asiallisella pohjalta, tunnemme toistemme tavat puutteineen.

    • Anonyymi

      Tästähän poistui kaksi viestiä. En huomannut niissä mitään sääntöjen vastaista. Minulle taisi selvitä kuka poistaja on. Onko henkilö joka ennen käytti nimmaria mutta nyt ilmeisesti kirjoittaa anonyyminä? Ehkä tämäkin poistuu ihan kohta, sitten on 3 poistettua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Linkkisi on outo en tunnista.

        Pertikki


      • Anonyymi

        Ei vaikuta tältä tyypiltä se joka ilmeisesti nämä kaksi viestiä poisti. Hän ei kirjoittanut tuohon sorttiin, erittäin hyvin mutta eri lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta tältä tyypiltä se joka ilmeisesti nämä kaksi viestiä poisti. Hän ei kirjoittanut tuohon sorttiin, erittäin hyvin mutta eri lailla.

        Mitä ajat takaa ?


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Mitä ajat takaa ?

        persepellen takaa ajo


    • Hyväksytään jonkun persepellen takaa ajo, mitä sitten pitääkö saada kiinni.

    • Anonyymi

      Maahanmuuton osalta itseäni koskettaa ainoastaan rahan käyttö, ei ihmisten ihonväri tai rotu. Omalta kansalta verojen muodossa raavittu raha pitää käyttää oman kansan hyödyksi. Siihen ei rotu tai ihonväri liity mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe