Ainakin net anttilasta löytyy sormuksia osamaksu mahdollisuudella.. Tietääkö joku jonkin muun sivuston???
Sormus osamaksulla, mistä
7
2666
Vastaukset
- asiaa
kyllä me ainakin ostettiin ihan koru liikkeestä sormukset,eikä kateltu anttiloiwsta tai muista marketeista,tai saahaan niitä ostaa sieltäkin.markkinoilta saa edullisesti.
- tietenkin!
No tietenkin mä olen katsellu myös liikkeistä mutta mieleistä ei ole halvalla löytyny.. Ainaki 250 euroo (jollekin tuo summa on karkkiraha, ei meille) maksaa ja ei kerralla oo sellasta summaa pulittaa ku pitäs niin ku syödäki jotain. Osamaksu olisi mukavin vaihtoehto.
(Toivottavasti kukaan ei nyt rupee naputtaa että mitä mennä naimisiin jos ei ole sormusta millä ostaa..) - Nti Näpsä
tietenkin! kirjoitti:
No tietenkin mä olen katsellu myös liikkeistä mutta mieleistä ei ole halvalla löytyny.. Ainaki 250 euroo (jollekin tuo summa on karkkiraha, ei meille) maksaa ja ei kerralla oo sellasta summaa pulittaa ku pitäs niin ku syödäki jotain. Osamaksu olisi mukavin vaihtoehto.
(Toivottavasti kukaan ei nyt rupee naputtaa että mitä mennä naimisiin jos ei ole sormusta millä ostaa..)Liikkeestä voi myös tiedustella osamaksu mahdollisuutta. Ainakin meidän liikkeessä se onnistuu ja useakin on tätä mahdollisuutta käyttänyt hyväkseen. Yksikin mies maksoi melkein vuoden ajan superkallista timanttisormusta, kun ei tyytynyt niihin pienempiin timantteihin. Kannattaa kysellä liikkeistä.
- eelia-76
Mistä vaan missä käy aktiiviraha, käyttöluotto tai yhdistelmä masteri. Hakemus tehdään kaupassa ja kortti tulee postissa. Vai meinasitko että myyjä "luottaa " sinuun ja laskuttaa sinua vaikka 150 päivän maksuehdolla??
- mamm
Miksi haluat kalliin sormuksen nyt, kun taloudellinen tilanne ei ole hyvä? Ennen vanhaan oli oikein tapana, että kun nuoripari meni naimisiin, oli vihkisormus vaikka ihan tavallinen kultasormus, ilman kiviä tms. Ja sitten myöhemmin, esim. 5 v. / 10 v. hääpäivänä, kun talous on parempi ostetaan parempi vihkisormus vanhan rinnalla pidettäväksi!
Tiedän monia pareja jotka ovat näin tehneet. Ei se kivi teidän liittoanne onnelliseksi tee, ja jos kivi pitää saada vaikka rahaa ei ole, niin jotain on kyllä ajatusmaailmassa pielessä!
Kaksi sileää kultasormusta sitä paitsi näyttävät kauniilta yhdessä. - vaan ostaa velaksi niin kok...
vanha kansanviisaus
- timanttikauppias
multa saat sellasen timanttisormuksen osamaksulla että oksat pois... gemmologin todistus löytyy ja sormus on keltakultaa 14k. 114 timanttia 0.01 kpl.. yht 1.14 karaatia
voin laittaa kuvanki tulemaan ja hinta olis 1150 ja osamaksulla sellaset 300 euroa kuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799