Maataloustukia on kohdistettava enemmän ympäristötoimiin sekä viljelijöille, jotka tukea eniten tarvitsevat .
Muun muassa näihin johtopäätöksiin päätyivät Euroopan keskeiset ruokaketjun edunvalvojat ja ympäristöjärjestöt niin sanotun strategisen dialogin loppuraportissaan.
Ruokaketjun jättiselvitys
25
420
Vastaukset
- Anonyymi
No Näiiir. Johtajat päättää.
- Anonyymi
Mä ainakin tartte lisää tukea.
- Anonyymi
Tukea tarvitsevat ne viljelijät joiden tuotannolla on merkitystä... eli Suomessa 3/4-osan voi sulkea ulos maataloustukien piiristä ruokahuollon vaarantumatta.
- Anonyymi
Johtajat haluaa pikkutilat takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtajat haluaa pikkutilat takaisin.
vain tuottavat halutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain tuottavat halutaan
Oletko pöljä? Kaikki tilat tuottavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pöljä? Kaikki tilat tuottavat.
3/4 tuottaa lähnnä tappiota veronmaksajien avokätisillä tuilla elellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3/4 tuottaa lähnnä tappiota veronmaksajien avokätisillä tuilla elellen
Yksi sika ruokkii melkoisen määrän ihmisiä. Yhden lehmän maito riittää koulun pikkuoppilaille....
Kuinka tuottava sinä olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi sika ruokkii melkoisen määrän ihmisiä. Yhden lehmän maito riittää koulun pikkuoppilaille....
Kuinka tuottava sinä olet?Maksettujen verojen kokonaissumman osalta yläkolmanneksessa..
Mutta se maito ja muu voidaan tuottaa ilman ylläpidettävä, tuottamatonta elämäntapaviljelyäkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksettujen verojen kokonaissumman osalta yläkolmanneksessa..
Mutta se maito ja muu voidaan tuottaa ilman ylläpidettävä, tuottamatonta elämäntapaviljelyäkinÄlä hassuttele. Sinä kuulut elämäntapaintiaaneihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hassuttele. Sinä kuulut elämäntapaintiaaneihin.
Vähäpojan elämän sisältö puolestaan löytyy nettinaisista ja navetan öisestä tarjonnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäpojan elämän sisältö puolestaan löytyy nettinaisista ja navetan öisestä tarjonnasta.
Oliko tuo mielestäsi asiallista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo mielestäsi asiallista?
elämäntapaintiaaniksi nimittely?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksettujen verojen kokonaissumman osalta yläkolmanneksessa..
Mutta se maito ja muu voidaan tuottaa ilman ylläpidettävä, tuottamatonta elämäntapaviljelyäkinKysyttiin kuinka tuottava olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elämäntapaintiaaniksi nimittely?
Niin. Oliko asiallista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Oliko asiallista?
Vastasin jo verovertymällä.. hidas vai luetun ymmärtäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo verovertymällä.. hidas vai luetun ymmärtäminen?
Kysyin tuottavuutta. Et siis ole mitenkään tuottava. Miten kehtaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin tuottavuutta. Et siis ole mitenkään tuottava. Miten kehtaat?
Olet taas tapasi mukaan kujalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas tapasi mukaan kujalla
Kysyin miten kehtaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin miten kehtaat?
Miten kehtaat elää vuodesta toiseen veronmaksajien ylläpitämänä?
Eikö edes hävetä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kehtaat elää vuodesta toiseen veronmaksajien ylläpitämänä?
Eikö edes hävetä?Miten kehtaat edes arvostella, mokoma tuottamaton.
- Anonyymi
Suoria tukia pitäisi ehdotuksen mukaan kohdistaa niille viljelijöille, jotka niitä eniten tarvitsevat. Tällaisina mainitaan pienet tilat, nuoret viljelijät ja muut alalle uusina tulevat sekä luonnonoloiltaan vaikeiden alueiden viljelijät.
- Anonyymi
Maataloustukea tulisi kohdentaa myös entistä enemmän ympäristötoimiin. Tommonen pari miljardia ensalkuun olis kiva.
- Anonyymi
2 - 4 miljardia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 - 4 miljardia
Niin siis pelkkiin ympäristötoimiin. Ei mihinkään viljelyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439