Ruokaketjun jättiselvitys

Anonyymi-ap

Maataloustukia on kohdistettava enemmän ympäristötoimiin sekä viljelijöille, jotka tukea eniten tarvitsevat .

Muun muassa näihin johtopäätöksiin päätyivät Euroopan keskeiset ruokaketjun edunvalvojat ja ympäristöjärjestöt niin sanotun strategisen dialogin loppuraportissaan.

25

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No Näiiir. Johtajat päättää.

    • Anonyymi

      Mä ainakin tartte lisää tukea.

    • Anonyymi

      Tukea tarvitsevat ne viljelijät joiden tuotannolla on merkitystä... eli Suomessa 3/4-osan voi sulkea ulos maataloustukien piiristä ruokahuollon vaarantumatta.

      • Anonyymi

        Johtajat haluaa pikkutilat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajat haluaa pikkutilat takaisin.

        vain tuottavat halutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vain tuottavat halutaan

        Oletko pöljä? Kaikki tilat tuottavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pöljä? Kaikki tilat tuottavat.

        3/4 tuottaa lähnnä tappiota veronmaksajien avokätisillä tuilla elellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3/4 tuottaa lähnnä tappiota veronmaksajien avokätisillä tuilla elellen

        Yksi sika ruokkii melkoisen määrän ihmisiä. Yhden lehmän maito riittää koulun pikkuoppilaille....

        Kuinka tuottava sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sika ruokkii melkoisen määrän ihmisiä. Yhden lehmän maito riittää koulun pikkuoppilaille....

        Kuinka tuottava sinä olet?

        Maksettujen verojen kokonaissumman osalta yläkolmanneksessa..

        Mutta se maito ja muu voidaan tuottaa ilman ylläpidettävä, tuottamatonta elämäntapaviljelyäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksettujen verojen kokonaissumman osalta yläkolmanneksessa..

        Mutta se maito ja muu voidaan tuottaa ilman ylläpidettävä, tuottamatonta elämäntapaviljelyäkin

        Älä hassuttele. Sinä kuulut elämäntapaintiaaneihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hassuttele. Sinä kuulut elämäntapaintiaaneihin.

        Vähäpojan elämän sisältö puolestaan löytyy nettinaisista ja navetan öisestä tarjonnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäpojan elämän sisältö puolestaan löytyy nettinaisista ja navetan öisestä tarjonnasta.

        Oliko tuo mielestäsi asiallista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo mielestäsi asiallista?

        elämäntapaintiaaniksi nimittely?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksettujen verojen kokonaissumman osalta yläkolmanneksessa..

        Mutta se maito ja muu voidaan tuottaa ilman ylläpidettävä, tuottamatonta elämäntapaviljelyäkin

        Kysyttiin kuinka tuottava olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elämäntapaintiaaniksi nimittely?

        Niin. Oliko asiallista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Oliko asiallista?

        Vastasin jo verovertymällä.. hidas vai luetun ymmärtäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin jo verovertymällä.. hidas vai luetun ymmärtäminen?

        Kysyin tuottavuutta. Et siis ole mitenkään tuottava. Miten kehtaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin tuottavuutta. Et siis ole mitenkään tuottava. Miten kehtaat?

        Olet taas tapasi mukaan kujalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet taas tapasi mukaan kujalla

        Kysyin miten kehtaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin miten kehtaat?

        Miten kehtaat elää vuodesta toiseen veronmaksajien ylläpitämänä?
        Eikö edes hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kehtaat elää vuodesta toiseen veronmaksajien ylläpitämänä?
        Eikö edes hävetä?

        Miten kehtaat edes arvostella, mokoma tuottamaton.


    • Anonyymi

      Suoria tukia pitäisi ehdotuksen mukaan kohdistaa niille viljelijöille, jotka niitä eniten tarvitsevat. Tällaisina mainitaan pienet tilat, nuoret viljelijät ja muut alalle uusina tulevat sekä luonnonoloiltaan vaikeiden alueiden viljelijät.

    • Anonyymi

      Maataloustukea tulisi kohdentaa myös entistä enemmän ympäristötoimiin. Tommonen pari miljardia ensalkuun olis kiva.

      • Anonyymi

        2 - 4 miljardia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 - 4 miljardia

        Niin siis pelkkiin ympäristötoimiin. Ei mihinkään viljelyyn.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe