Yllätyshetki mökillä

Anonyymi-ap

Oon nuorempi kundi ja työskentelen vanhemman miehen kanssa.
Kerran oltiin kahdestaan yövuorossa kun puhuin kuinka olisi mukava päästä mökkeilemään mutta vuokramökitkin on niin kalliita ja ei oo kenelläkään tutulla mökkiä.
Mies puhui että hänellä on oma mökki järven rannalla ja hyvällä rauhallisella paikalla.
Samassa hän tokaisi että on menossa viikonlopuksi mökille kun vaimokin on reissussa ja kysyi että haluaisinko tulla mukaan.
Sen suurempia miettimättä, vastasin myöntävästi kun eihän mulla viikonlopuksi muutakaan ollut.

Tuli viikonloppu ja pakkailin tavaroitani. Katsoin uimashortseja ja pakkasin ne mukaan.
Huomasin kun mies laittoi viestiä että hän on jo paikanpäällä ja hoitanut kaiken valmiiksi ja odottaa minua innokkaasti.
Ihmettelin viestiä että ompa hassusti sanottu. Odottaa minua innokkaasti?
Vastasin viestiin että oon juuri lähdössä.

Ajelin mökille pitkään syrjäistä tietä ja luulin jo eksyneeni. Ei muita mökkejä, ei tienhaaroja vaan pelkkää mutkittelevaa mökkitietä. Jatkoin kuitenkin ajamista kun navi niin käski.
Vihdoin ja viimein näin pienen mutta hienon mökin. Tuttu auto oli pihassa joten tiesin olevani oikeassa paikassa.
Mies tuli vastaan terassille ja moikkasi iloisesti olut kädessään.
Moikkasin takaisin ja jatkoin:
-Hyvä etten eksyny matkalla tänne skutsiin, täähän on ihan syrjässä.
Mies hekotteli ja pyyti käymään peremmälle.

Katselin mökkiä tutkivasti ja tokasin että täähän on kiva!
Mies iski oluen minulle käteen ja sanoi:
-Kiva kun pääsit tulemaan, mukavempi viettää aikaa jonkun kanssa.
Kiitin miestä kutsusta ja käytiin pöytään istumaan.
Juotiin pöydässä muutamat oluet, kunnes mies nappasi viinapullon pöytään.
-Otetaanpas pikku snapsit niin poistuu suurimmat estot.
Ihmettelin kommenttia mielessäni, mitkä ihmeen estot?
Vetäsin shotin naamaani.
Nauraen kysyin että yritätkö sä juottaa mut humalaan? Tätäkö se mökkeily on?
Mies vastasi takaisin nauraen
-Heh, tämä kuuluu asiaan ja kaatoi minulle toisen, otappa siitä lisää poju.
Tunsin jo rentoutuneeni mukavasti ja vetäsin toisen shotin naamariin kyselemättä.
Huomasin ettei mies ottanut enää toista shottia, vaan jatkoi oluella.

Hetki vielä istuttiin pöydässä illan hämärtyessä kunnes mies arveli saunan olevan valmiina.
-Eiköhän lähdetä tuonne rantasaunalle, siellä varmasti riittää jo lämpöä.
Nousin pöydästä ja huomasin olevani jo pienessä humalassa. Menin tonkimaan laukkuani pyyhettä ja uimashortseja varten.
Mies huomasi uimashortsit kädessäni ja sanoi että täällä ei shortseja tartte! Hän nappasi ne kädestäni ja heitti ne takaisin laukkuun.
Vastasin että niinno, eihän täällä taida naapureita olla lähimaillakaan.

Kävelimme rantasaunalle, joka oli hieno sekin, erilliset nukkumistilatkin löytyi. Ajattelin nukkuvani yöni siellä.
Rupesin riisumaan vaatteitani ja minusta tuntui kuin mies olisi katsellut riisuuntumistani.
Ensin otin paidan pois, sitten laskin housut jalastani. Olin boxereillani kun sivusilmällä huomasin miehen katselevan.
Mietin päässäni että mitäköhän mies ajattelee kun oon ajanut itseni posliiniksi alaalta.
Riisuin kuitenkin boxerit pois ja astuin suihkun puolelle. Huuhtelin itseni nopeasti ja siirryin saunaan.

Mies tuli perästä ja tokaisi ”Noniin!” samalla hän ikäänkuin skannasi minut päästä varpaisiin kun istuin alasti lauteilla.
Mies istui minuun melkein kiinni asti ja antoi vielä oluen käteeni. Hän heitti löylyä muutaman kerran ja tarttui sitten saunavihtaan.
-Haluatko kyytiä? Mies kysyi vihtaa näyttäessään.
En kerennyt edes vastata kun tunsin pehmeän läiskäyksen vihdasta selälläni. Asetuin hieman kumaraan ja mies vihtoi selkääni.
-Noin sitä pitää! Nyt nouseppas ylös.
Katsoin miestä kysyvästi että mitä hän tarkoitti?
-No, ylös siitä. Vihdotaan kunnolla.
Hän työnti minua selästä nousemaan ylös ja minä nousin. Hän jatkoi selkäni vihtomista kunnes tunsin vihdan läiskeet menevän alemmas ja alemmas.
Tunsin miten mies läväytti vihdalla mun pakaroille.
En kehdannut sanoa mitään vaan otin vaan vihtaa ja mietin päässäni että aika outoa.
Mies läiski hellästi ja välillä napakammin pakaroitani. Saatoin jopa vahingossa päästää pienen voihkaisun kun vihta osui napakasti.
Olin satavarma että mies tarkisteli peppuani läiskiessään vihdalla.
-Noin, hyvinhän sä otit sitä poju.
Mies lopetti vihtomisen ja minä siirryin takaisin istumaan, otin ison hörpyn oluestani ja mietin että mitä ihmettä juuri tapahtui, mutta en sanonut mitään.
Yhtäkkiä tunsin miehen laittavan käden reidelleni ja silittävän sitä.
Katsoin miehen kättä ja huomasin samassa kuinka hänellä seisoi.
-Ömm.. mä taidan mennä viilentymään. Sanoin ja nousin nopeasti lauteilta ja siirryin suihkuun.
Saippuoin itseäni kun kuulin kun mies tuli suihkusta.
-Tarvitsetko selänpesijää? Hän kysyi kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tunnen kuinka miehen kädet alkavat vaeltamaan mun saippuasta liukkaalla selällä. En uskalla sanoa mitään.
Ensin hän hieroi ja pesi hartioita, selkää ja sitten siirtyi mun pakaroille…

Lisää..? 🫣

34

4288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin lisää. Tuossahan on hyvä alku vasta :)

• Anonyymi

Hyvä alku. Olisin halunut olla sinun asemassasi, enkä olisi ihmetellyt mihin kaikella pyritään. Sauna on aika luonnollinen paikka tutustua lähemmin, jos muuten ei oikein uskalla.

• Anonyymi

Jatka vaan, lisää kaivataan.

• Anonyymi

Mies saippuoi pakaroitani ja puristeli niitä. En osannut laittaa vastaan, jotenkin vain tyydyin siihen. Mies puristeli jo kovastikkin niin että joudun jo ottamaan käsillä tukea suihkun seinästä.
      Siinä minä yltäpäältä saippuassa ja liukkaana kun vanha mies koskettelee kroppaani kyselemättä.

Sullahan on aika kiva pikku peppu, mies sanoo.
      Tunnen kun mies työntää jalallaan mun jalkaa niin että joudun ottamaan leveän haara-asennon.
      Tunnen miten käsi livahtaa pakaroiden väliin ja sormi käy nopeasti mun tiukalla reiällä.
      Mmh. Päästän taas vahingossa voihkaisun.
      Mies kurottelee takaa mun palleja ja tunnen miten mulla alkaa seisoa tilanteesta, häpeän ihan hirveästi sitä mutta en voi peitelläkkään mun jäykistyvää kullia.

Mies tulee takaapäin ihan muhun kiinni ja tunnen miten hänen kivikova kyrpä osuu mun liukkaita pakaroita vasten. Hän hivelee käsillään mun rintaa ja vatsaa kunnes huomaa mun kovana sojoittavan kullin.
      -Ohhoh, taitaa poju tykätä kun setä vähän koskettelee. Täällähän sitä ollaan ihan kivikovana.
      Hän tarttuu mun liukkaaseen kovaan posliinikulliin ja mä ulahdan..
      Mies aloittaa hitaasti runkkaamaan mua ja mä ulisen käsittelyssä. Tunnen kuinka se painaa sen kullia kovemmin mun pakaroita vasten.

Miehen toinen käsi pysyy hieromassa mun kivikovaksi tullutta kullia ja toinen siirtyy takaisin pakaralle.
      Hän hieroo peppua ja runkkaa mua samaan aikaan.
      Yhtäkkiä tunnen sormen mun neitsytreiällä ja miten hän hieroo sitä.
      -Mmhh.. Ulisen hiljaa.
      Noin just, ota vaan..Taidat todellakin olla kunnon kiimapoju ja sulla on niin herkkupersekkin. Kohta saat lisää..
      Tunnen miten mies alkaa lisäämään painetta sormeensa mun reiällä..
      -E-eih.. älä.. mä oon neitsyt sieltä..
      -Shhhh… Hiljaa poju. Otat vaan kiltisti nyt.
      Samassa sormi alkaa uppoamaan mun tiukkaan peppureikään.
      -Aihh..mmhh…

Oon vieläkin aivan kivikovana ja häpeän koko tilannetta. Vanha mies runkkaamassa mun kullia ja upottamassa sormea mun peppuun.

Mmh, ompas sulla tiukka peppu.. Ota vaan kunnolla niin saat palkinnon..
      Mies upottaa sormeaan syvemmälle ja mä ulisen ja voihkin..

Mies lopettaa mun runkkaamisen ja siirtyy toisellakin kädellä mun pepulle.. Yksi sormi liikkumassa mun sisällä ja toisella kädellä oikein levittää mun pakaraa itselleen.
      -Kunnon kiimaperse sulla, poju.
      Aihh.. oihh..älähh.. Yritän kiimastani voihkia.

Yhtäkkiä mies vetää sormensa pois mun sisältä ja läppäsee kovasti mun paljasta pakaraa.
      -Käännyppäs ympäri, tulee käsky mieheltä.
      En onnistu liikkumaan tilanteessa, mutta mies tarttuu musta kiinni ja pyöräyttää minut eteensä.
      Ompas sulla komea kullikin. Mies tokaisee ja samassa vauhdissa hän menee polvilleen ja oikein ahnaasti ottaa mun kivikovan posliinikullin suuhunsa.

Oih… päästän taas kiimassani voihkasun.
      Vanha mies imee mun kyrpää oikein antaumuksella ja tunnen kuinka käsi siirtyy takaisin mun peppureiälle ja sormi uppoo mun sisään..

En haluu myöntää itelleni että käsittely tuntuu niiiin hyvältä ja mun olo on ihan kiimanen.
      Tunnen orgasmin lähestyvän ja saan sanottua että mä laukeen..
      Samassa hetkessä mies upottaa toisenkin sormen mun sisälle ja imee vielä kovemmin.
      -Ooh…ooohh..OHHH…
      Mä laukeen rajusti suoraan miehen suuhun.. Tuntuu ettei orgasmi lopu ollenkaan vaan mälliä vaan tulee ja tulee ja mies ottaa kaiken suuhunsa.
      Mun jalat tärisee orgasmista rajusti kun mies nielee mun lastit ja vetää sormet pois mun tiukasta pepusta ja vielä kiimaisesti puristaa mun pakaroita.
      Hyvä poju.. Eihän se niin pahalta tainnut tuntuakkaan!
      Mies tokaisee ja mä rojahdan maahan suihkun lattialle kun jalat ei enää kanna orgasmista.
      Mies nousee ylös ja sillä on kulli vielä ihan kivikovana.. Se oikeen sykkii kiimasta.

Mä huohotan lattialla käsittelystä ja mies sanoo:
      -Seuraavaksi onkin minun vuoro nauttia sinusta. Hän katsoo minua virne naamallaan ja hieroo kovaa kyrpäänsä..

Vieläkö jatkuu…? 🤭

• Anonyymi

Totta kai jatkat👍👍

• Anonyymi

Jatka ihmeessä! Hyvin kirjoitettu ja ihana lukea. Haluun heti lisää!!

• Anonyymi

Siinä mä makaan suihkun lattialla puuskuttaen orgasmista.. Mies seisoo edessäni kulli kivikovana ja tekee hiljaista runkkausliikettä katsoen mua.
        Näyttääpäs se isolta täydessä seisokissa, mietin päässäni.. mitäköhän se aikoo seuraavaksi..

Mies astuu lähemmäs tarttuen mun päästäni kiinni ja samalla tajuan mitä seuraavaksi tapahtuu.
        Mies pitää toisella kädellä kullinsa varresta kiinni ja ohjaa sen huulilleni..
        Ime. Kuuluu käsky tiukasti miehen suusta.
        En vastaa mitään ja pidän suutani supussa, kunnes mies vetää päätäni ja tunkee kullinsa mun suuhun..
        Tuntuu että miehen kova kulli täyttää mun suun kokonaan..
        Mies pitää tiukasti päästäni kiinni ja panee hiljalleen mun suuta voihkien samalla..
        -Hyvä poika, ime sitä kyrpää kunnolla.
        Tiedän jo nyt että rimpuilut eivät auta vaan mun on tyydyttävä kohtalooni ja imettävä miehen kovana seisovaa kullia kuin pakotettuna.
        Siinä mä makaan lattialla kun vanhempi mies työntelee kulliaan syvälle mun suuhun.. välillä liiankin syvälle.

Mies vetää kullinsa ulos mun suusta ja työntää pallinsa mun suuhun samalla katsoen mua kiimaisesti..
        Huohotan vieläkin ja haukon happea välissä.
        Mies runkkaa samalla kovaa ja syljestä märkää kyrpäänsä samalla kun mä imen ja nuolen sen palleja..
        -Saat kohta tyhjentää ne kunnolla, poju. Tätähän sä kiimapoju tahdot.

Mies läväyttää kullilla mua naamaan ja käskee nousemaan ylös. Mä nousen varovasti.. mulla on alkanut taas seisomaan ja häpen sitä valtavasti.
        Mies kattoo mun kullia ja naurahtaa.
        -Taidat todella tykätä tästä käsittelystä, sähän oot taas kovana.
        En kehtaa vastata mitään ja tunnen miten mies rietasee mut kädestä mukaansa. Siirrytään suihkusta pois saunan nukkumatiloihin.

Mies tönäisee mut sängylle johon rojahdan mahalteen.
        Mies tulee istumaan mun jalkojen päälle ihan mun pepun alapuolelle.
        Tunnen tiukan läppäsyn pakarassa.
        -Aih… älä niin kovaa.. pliis..
        Sitä seuraa toinen läppäsy.
        Mies puristelee ja läpsii mun pakaroita ja välillä hieroo kulliaan niiden väliin.
        Tunnen miten ne alkaa jo vähän punoittamaankin..
        Mies levittää mun pakaroita erilleen ja katsoo mun tiukkaa peppureikää..
        -Mmh, sullahan on kiimanen reikä täällä.. Se taitais tarvita täytettä..
        Mies sormeilee reiän päältä..
        Yhtäkkiä hän nousee, vetää mut kyljistä kontilleen sängyn reunalle ja sitten tunnen miten mies alkaa ahnaasti nuolemaan mun reikää..
        -Oih..mitä sä..mmmhh..
        Miten se tuntuukin niin hyvältä kun mies nuolee mun peppua..
        Miehen naama mun pepussa ja kädellään hän hieroo mun palleja ja taas kovaksi tullutta kullia.. Voihkin ja ulisen miehen käsittelystä..

Mies nousee ylös ja tunnen miten mun tiukka reikä on ihan märkänä syljestä ja se oikein valuu alaspäin kohti mun palleja..
        Mies kurottaa jonkun putelin pöydältä ja tunnen seuraavaksi miten mies levittelee kiimoissaan jotain öljyä pitkin mun pakaroita, reikää unohtamatta..
        -Nyt on kiimasen näkönen perse sulla mies tokaisee ja läppäsee taas mun öljyttyä pakaraa joka oikein kiiltää..

Mies tarraa tiukasti mun lantiosta kiinni ja tulee aivan mun taakse kiinni. Hän läpsyttelee kullillaan mun kiiltäviä pakaroita.
        -Nyt saat kunnolla miestä lutkapoika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä mä makaan suihkun lattialla puuskuttaen orgasmista.. Mies seisoo edessäni kulli kivikovana ja tekee hiljaista runkkausliikettä katsoen mua.
        Näyttääpäs se isolta täydessä seisokissa, mietin päässäni.. mitäköhän se aikoo seuraavaksi..

Mies astuu lähemmäs tarttuen mun päästäni kiinni ja samalla tajuan mitä seuraavaksi tapahtuu.
        Mies pitää toisella kädellä kullinsa varresta kiinni ja ohjaa sen huulilleni..
        Ime. Kuuluu käsky tiukasti miehen suusta.
        En vastaa mitään ja pidän suutani supussa, kunnes mies vetää päätäni ja tunkee kullinsa mun suuhun..
        Tuntuu että miehen kova kulli täyttää mun suun kokonaan..
        Mies pitää tiukasti päästäni kiinni ja panee hiljalleen mun suuta voihkien samalla..
        -Hyvä poika, ime sitä kyrpää kunnolla.
        Tiedän jo nyt että rimpuilut eivät auta vaan mun on tyydyttävä kohtalooni ja imettävä miehen kovana seisovaa kullia kuin pakotettuna.
        Siinä mä makaan lattialla kun vanhempi mies työntelee kulliaan syvälle mun suuhun.. välillä liiankin syvälle.

Mies vetää kullinsa ulos mun suusta ja työntää pallinsa mun suuhun samalla katsoen mua kiimaisesti..
        Huohotan vieläkin ja haukon happea välissä.
        Mies runkkaa samalla kovaa ja syljestä märkää kyrpäänsä samalla kun mä imen ja nuolen sen palleja..
        -Saat kohta tyhjentää ne kunnolla, poju. Tätähän sä kiimapoju tahdot.

Mies läväyttää kullilla mua naamaan ja käskee nousemaan ylös. Mä nousen varovasti.. mulla on alkanut taas seisomaan ja häpen sitä valtavasti.
        Mies kattoo mun kullia ja naurahtaa.
        -Taidat todella tykätä tästä käsittelystä, sähän oot taas kovana.
        En kehtaa vastata mitään ja tunnen miten mies rietasee mut kädestä mukaansa. Siirrytään suihkusta pois saunan nukkumatiloihin.

Mies tönäisee mut sängylle johon rojahdan mahalteen.
        Mies tulee istumaan mun jalkojen päälle ihan mun pepun alapuolelle.
        Tunnen tiukan läppäsyn pakarassa.
        -Aih… älä niin kovaa.. pliis..
        Sitä seuraa toinen läppäsy.
        Mies puristelee ja läpsii mun pakaroita ja välillä hieroo kulliaan niiden väliin.
        Tunnen miten ne alkaa jo vähän punoittamaankin..
        Mies levittää mun pakaroita erilleen ja katsoo mun tiukkaa peppureikää..
        -Mmh, sullahan on kiimanen reikä täällä.. Se taitais tarvita täytettä..
        Mies sormeilee reiän päältä..
        Yhtäkkiä hän nousee, vetää mut kyljistä kontilleen sängyn reunalle ja sitten tunnen miten mies alkaa ahnaasti nuolemaan mun reikää..
        -Oih..mitä sä..mmmhh..
        Miten se tuntuukin niin hyvältä kun mies nuolee mun peppua..
        Miehen naama mun pepussa ja kädellään hän hieroo mun palleja ja taas kovaksi tullutta kullia.. Voihkin ja ulisen miehen käsittelystä..

Mies nousee ylös ja tunnen miten mun tiukka reikä on ihan märkänä syljestä ja se oikein valuu alaspäin kohti mun palleja..
        Mies kurottaa jonkun putelin pöydältä ja tunnen seuraavaksi miten mies levittelee kiimoissaan jotain öljyä pitkin mun pakaroita, reikää unohtamatta..
        -Nyt on kiimasen näkönen perse sulla mies tokaisee ja läppäsee taas mun öljyttyä pakaraa joka oikein kiiltää..

Mies tarraa tiukasti mun lantiosta kiinni ja tulee aivan mun taakse kiinni. Hän läpsyttelee kullillaan mun kiiltäviä pakaroita.
        -Nyt saat kunnolla miestä lutkapoika.

Lisää kiitos, aivan mahtavan kiimaista ja hyvää tarinaa. T:ukm60

• Anonyymi

Jatka ihmeessä, hyvin kirjoitettu ja saa omankin kullin kovaksi

• Anonyymi

Kiitti! 😇 Tää on mun eka kirjotus 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seisottaa kivasti. Pitää pojan saada myös kyrpää pyllyynsä, jos kerran on alettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ja kun tämä on sun eka kirjoitus, siitä on hyvä jatkaa. Ei tänne usein uusia kirjoituksia tule.

Siistiä tekstiä. Hyvää tarinaa. Jatka!

• Anonyymi

Kiimasta… jatkaisitko..

• Anonyymi

Aika moni poika olisi valmis nauttimaan, jos olisi enemmän ottavia miehiä. Liian usein uskallut aloittamiseen puuttuu, ja jäädään fantasioimaan. Jos reippaasti laitettaisiin nuorena nauttimaan, niin heterot kuin homotkin, niin seksistä ei tulisi sellaista nyhjäämistä. Kaikki fantasiakirjoitukset viittaavat juuri siihen, että haluja olisi mutta kun ei saa aikaiseksi.

• Anonyymi

Olisitko sinä etsimäni vanhempi homo Sonni

• Anonyymi

Minä olisin saanut jo kovan seisokin tuosta vihtomisesta. Jos toinen olisikin alkanut vihtomaan pakaroita oikein kunnolla, niin ei olisi muuta tarvittu kiihottumiseen.

• Loistava,jatkoa kiitos:)

• Anonyymi

Siinä mä nyt oon, kontillaan sängyn reunalla kokonaan alasti, peppu pystyssä ja öljyttynä pakarat kiiltäen.. Ja kiimainen vanhempi mies asettelemassa kivikovaa kulliansa mun neitsytreiälle..
      En tätä odottanut mökkireissulta.

Yhtäkkiä pakokauhu valtaa mut, mies on tunkemassa kulliansa mun tiukkaan peppureikään, ei ei tää voi olla totta.
      Mietin miehen isoa kullia miten se ei voisi edes mahtua mun sisälle.
      -Ei.. älä…
      Saan suustani sanottua ja yritän nousta ylös seisomaan. Samassa tunnen miehen käden lävähtävän mun niskaan ja tarrautuvan kiinni ja painaen mua alaspäin. Mies painaa niin kovaa etten pääse ylös.
      -Nyt poika pysyt paikoillas.. sä nautit tästä kohta.
      -Pliis älä..
      Mies painaa mun naamaa kohti sängyn patjaa ja samassa tunnen miten kulli ohjautuu mun reiälle.
      -eih…
      Mies alkaa työntämään öljyttyä kulliansa mun sisään, tiukka peppureikä ei anna periksi isolle kullille..
      Kunnes tunnen vihlaisun pepussa ja mies voihkaisee äänekkäästi..
      -Noin just poika.. oo kiltisti nyt.. ihan rentona.
      Miehen terska on uponnut mun tiukkaan reikään ja se menee syvemmälle koko ajan.
      -Aihh..aii.. lopetahhh…
      Tunnen miten mun pieni peppureikä leviää miehen ison kullin ympärille tiukasti.
      -Ohhhh…
      Kulli on ihan pohjassa mun sisällä.
      Mies päästää irti niskastani ja tarttuu pakaroihin kiinni, levittää niitä ja katsoo miten syvällä on mun sisällä kuin olisi ylpeä siitä.
      -Mmhh.. pojun tiukka perse tuntuu niin hyvältä..
      En voi vastustaa miestä enää, se on ottanut mun pienen pepun itselleen..

Mies alkaa hitaasti liikkumaan mun sisällä..
      Sattuu mutta samalla tuntuu hyvältä.. En halua myöntää itselleni että jopa nautin tilanteesta, vanhempi mies ottamassa mun tiukkaa pientä peppua..
      Mies kiihdyttää tahtia ja mä en voi muuta kuin ottaa kovaa kyrpää sisälleni.
      Yhtäkkiä huomaankin miten voihkin ja ulisen kun mies panee mua..
      -Ahh..Oihh.. mmhhh..
      Joka työnnöllä tuntuu että kipu häviää kokonaan ja alan jo nauttimaan enemmän..
      Mun kulli on ollut kivikovana koko aktin ajan..
      Mun voihkinta kasvaa ja kasvaa.. Yhtäkkiä tunnen valtavan orgasmin valtaavan mun koko kropan..
      -OHHHH…
      Mun kullista sykkii mällit suoraan sängylle ja mies kyllä huomaa sen.
      -Hyvä poika, taidat tykätä kun vanhempi mies panee sun tiukkaa kiimapersettäs.
      Mies tarttuu mun kyljistä kiinni ja kiihdyttää tahtia..
      Voihkin jo tosi kovaa orgasmin sykkeessä..
      Mies läväyttää mun öljyttyä pakaraa.
      -Sähän olet kunnon lutkapoika. Nyt saat kunnolla kyrpää..
      Mies jo panee mun tiukkaa reikää niin kovaa että läpsytys vaan kuuluu..

Mies oikein murahtelee ja päästää voihkimis ääniä kun sen kulli liukuu mun pepussa.
      Tunnen miten sen kädet tiukentaa otetta mun kyljistä ja vauhti kiihtyy vieläkin kovemmaksi.
      Yhtäkkiä mies tunkee kyrpänsä voimalla pohjaan asti ja laukaisee spermat mun sisälle voihkimisen kera.
      Muutama työntö vielä kullin sykkiessä mun sisällä..
      Tunnen miten mällit oikein purskahtaa syvälle mun peppuun.
      Mies hiljalleen vetää kullinsa pois mun sisältä ja vähän mälliä tulee uloskin ja lähtee valumaan. Mies vielä läppäisee kullilla mun pakaroita. Rojahdan samantien sängylle mahalteen omien mällieni päälle huohottaen kyydistä.
      Mies rojahtaa mun viereen ja sanoo
      -Ah.. Kiitos poju.. Eihän se niin paha ollutkaan. Sun tiukka perse teki todella hyvää.
      Tuntuu kuin nukahtaisin samantien, puhkinussittuna ja mällit syvällä pepussa.

Aamulla…

Kelpaako vielä jatkot 😇🙈

• Anonyymi

Jatka ihmeessä, tätä on helppo lukee ku onhan täällä sellasiaki joissa on kirjoitettu kaikki yhteen pötköön eikö saa mitään selkoo

• kelpaa,kyrpä kovana luin,ois kiimasta olla tuon nuoren miehen tilalla :)

• Anonyymi

Kiva juttu! Saattoi tässä kirjottajalla itelläänkin olla aika kova meininki 🙈

• Anonyymi

Mahtavaa lukea tarinoita, joissa on selkeät lauseet ja välimerkit kohdallaan. Täällä kun se pötkökirjoittaja suoltaa tarinoitaa, joita on todella ahdistavaa lukea, kun kirjoittamisen taso on ala-asteelta, vaikka tarinat ovatkin ihan hyviä.

• Anonyymi

Heh, kiitti! Eihän tää nyt täydellistä tekstiä ole mutta..😅 😇

• Anonyymi

Nykyään ne ovat alakouluja, eikä ala-asteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, kiitti! Eihän tää nyt täydellistä tekstiä ole mutta..😅 😇

Kyllä tekstisi on harvinaisen hyvää.

Joskus täältä on luettavana ihan mielenkiintoisia tarinoita, mutta ne on kirjoitettu niin päin vittua, että niitä on lähes mahdoton lukea.

Jatka ihmeessä, kun näytät osaavan homman.

• Anonyymi

Vähän mietin menikö jo liian tuhmaksi viimeisin setti.. 🤭 Mutta kertokaa mielipiteitä 🙈

• Anonyymi

Ei mennyt tuhmaksi. Oli tosi seisottavaa, kun fantasiana on juuri tuollainen vähän pakolla saaminen. Kiitos ja jatkoa odottaen. Mielikuvitusta ja lisää miehiä kehiin, mökin puolella tai ulkona.

• Anonyymi

Täältä saat saman käsittelyn…. Tule tänne poju…

• Anonyymi

Kirjoita ihmeessä lisää. Kulli ihan kovana näitä lukiessa

• Anonyymi

Uuuh... todella kiva saunareissu. Ei sen tarvitse tuohon loppua. Jatkoa vain

• Anonyymi

Lisää vaan,kyllä seisoo

• Anonyymi

Jatkoa odotellessa kerron oman mökkijuhannuksen.

Oltiin kaverini Ramin kanssa vietetty usein hänen mökillään kesällä viikonloppuja ja pian koittaisi myös juhannuviikonloppu. Lämmintä näytti riittävän, ja suunnitelmissa oli saada rusketustakin pintaan. Olin ajellut kaikki karvat pois hiuksia myöten, joten tulisi täydellinen rusketus jos kelit antaisi myöden.

Olen pieni kokoinen Ramiin verratuna, ja niinpä suhteessa olenkin se saava osapuoli, tai miten sen nyt kukakin määrittelee milloin saa milloin anttaa. Tavallisesti siellä touhuillaan kaikenlaista, saunotaan, grillaillaan ja laitetaan mökkiä kuntoon. Ja tietenkin sekstaillaan, kun siltä tuntuu.

Nyt kuitenkin Rami ilmoitti, että sinne tulee pari kaveria viettämään juhannusaatoa meidän kanssa, joten seksi saisi jäädä aatolta väliin, tai siirtyä yöaikaan. Kaverit Make ja Henkka olivat naimisissa olevia, joten me ei voitaisi aattona harrastaa kahden keskistä. Vaikka heillä kuulema oli tiedossa meidän suuntauksemme seksin suhteen.

Aatto koitti, ja menin mökille niin kuin tavallisesti omalla autolla. Kaikki kolme oli jo paikalla ja aloittaneet oluen oton, niin kuin juhannuksena on tapana. Liityin sujuvasti seuraan, ja aloitin lipittää olutta muiden mukana. Vaikka lämmintä oli, niin shortsit oli pakko pitää päällä, kun vieraita oli paikalla. Olut alkoi mennä hiljalleen päähän jokaisella, joten oli aika laittaa syötävää. Rami lähti mökkiin valmistamaan syötävää.

Me jäätiin Maken ja Henkan kanssa pihalle, ja pikkuhiljaa puheet siirtyi seksiin. Kaverit alkoi utelemaan meidän seksielämästä, mutta minä kieltäydyin kommentoimasta yksityisasiaa. Henkka ehdottikin jo minulle suihin ottamista häneltä, että saisi kai sitä nyt kokeilla jos kerran oletettavasti otan muutenkin Ramilta suihin. Minä kieltäydyin jyrkästi, ja vetosin olevan vain Ramille varattu.

Ramin tultua pihalle ruokineen. Henkka alkoi puhumaan Ramille että tuo sinun kaverisi on pihtaaja, eikä aikonut ottaa minulta suihin, vaikka kaverina kiltisti pyysin. Ei kai se nyt niin rumasti tehty olisi jos kerran ottaisi, kun tekee mitä sinunkin kanssa. Rami sanoi, että minä olen aina ollut vähän niuhottaja, ja joskus vähän liian omapäinen. Pitäisikö tosiaan minua alkaa opettamaan tavoille, ja korjaamaan asenneongelmaani.

Rami onkin melko tekijämies, ja ykskaks yllättäen tempaisi minut syliinsä, ja kiskaisi shortsit pois jaloistani. Sanoi että nyt kokeillaan sellaista lääkettä, että asenne muuttuu. Tarttui toisella kädellä munista kiinni, ja toisella kädellä alkoi läiskimään paljasta persettäni oikein olan takaa. Arvaavaa hävettikö minua, kun toisten nähden jouduin sellaiseen käsittelyyn.

Perseeni paukutus ei ollut mitään pientä, vaan ihan tosi kovaa ja minulta pääsi itku, kun oma kaveri sillalailla käyttäytyi. Mutta itku ei auttanut, sillä Rami oli päättänyt opettaa minut tavoille. Perseeni kuumeni ja tuntui kuin se olisi tulessa, mutta silti kyrpäni alkoi seisomaan Ramin kourakupissa topakasti. Rami totesi vaan, että aika outo reaktio, kun saa seisokin vaikka annetaan selkään ihan kunnolla. Lopulta läiskintä loppui, ja Rami pyysi jotain rasvaa perseeni hoitamiseen, ettei jäisi pahempia raumoja käsittelystä. Henkka tuli aurinkorasvan kanssa, ja voiteli ja hieroi persettäni sillä kunnolla. Sanoi, että rasvataanko reikäkin, jos sille löydettäisiin käyttöä illan mittaan. Rami antoi luvan, ja Henkka rasvasi reikäni sormilla naiden, ja kehui reikää tiukaksi ja nussittavaksi.

jatkuu....

• Anonyymi

Sitten seurasikin se opetuksen tarkoitus. Eli Rami käski minun ottaa Henkalta suihin loppuun asti, eikä sitten mitään mutinoita. Vaatteita on turha enää kaivata, vaan laitetaan juhannusjuhlat käyntiin. Niinpä Henkka paljasti n. 15 senttisen seisovan kyrpänsä, ja minä aloin kuuliaisesti liuuttaa sitä suussani. Henkka piti päästäni kiinni, ja pumppasi päätäni kiihtyvään tahtiin kyrpänsä varressa. Eikä siinä kovin kauan mennyt kun Henkan kyrpä alkoi nytkämään, ja purskautti spermat syvälle nieluuni. Olin jo aika tottunut suuseksiin, joten ei mittään ongelmaa, muuta kuin että nyt otettiin pakosta ensi kertaa.

Miehet tuumivat opetuksen toimineen, ja päättivät samalla nussia minun perseeni perusteellisesti juhannuksen kunniaksi. Olin siinä varmaan parituntia pihalla täysin käyttöesineenä, kun kolme kaveria nussi ja otatti suihin vuorotellen. Sain samalla sen usketuksen, ja sitten saunottiin ja juotiin ja sitten taas naitiin. En kertonut yksityiskohtaisesti miten kaikki tapahtui, lukuun ottamatta selkäsaunaa, mutta Juhannus oli kaikinpuolin antoisa.

Kirjoitustaitoni on puutteellinen ja kertomus vajavainen, mutta tämä tarina on tosi.
        Odotellaan kun paremmat kirjoittajat tulevat taas esiin.

• Olen ollut pitkästä aikaa täältä pois. Hienoa kun on tullut upeita tekstejä tänne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      28
      3151
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      35
      2874
    3. 150
      2358
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2299
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1970
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      396
      1778
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      110
      1723
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      323
      1630
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1492
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1489
    Aihe