Olen katsonut temun tuotteita ja haluaisin tilata, mutta muutama asia mietityttää. Tarvitseeko tuotteet tullata? Miten se tehdään? Tuleeko tuotteet postiin ?
Temu tilaus...
10
433
Vastaukset
- Anonyymi
Postiin tulee tai Matkahuollon tai Budbeen laatikkoon. Ei tule tulleja.
- Anonyymi
mikäli on alle 150€ tilaus.
- Anonyymi
Älä tilaa mitään.
- Anonyymi
Tämä on tietotekniikka-palsta. Olet väärällä palstalla.
- Anonyymi
Tilaisitte suomalaisista kaupoista eikä kiinalaisesta niin tukisitte suomalaisten työllisyyttä ja suomalaisuutta! Hinnat on okei korkeampia mutta suomalaisten tukeminen on isänmaallista!
- Anonyymi
Suomalaisissta kaupoista? Niin kuin vaikka Tokmannilta, joka tilaa Kiinasta?
- Anonyymi
Ei tarvitse!
- Anonyymi
Temu hoitaa tulauksen!
- Anonyymi
Tilaisitte suomalaisista kaupoista eikä kiinalaisesta niin tukisitte suomalaisten työllisyyttä ja suomalaisuutta! Hinnat on okei korkeampia mutta suomalaisten tukeminen on isänmaallista!
Firmat tilaa itse kiinasta ja myyvät kalliilla suomessa, NIIN MIKSI ET ITSE TILAA HALPAA SAMAA TAVARAA ITSE ILMAN VÄLIKÄSIÄ ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firmat tilaa itse kiinasta ja myyvät kalliilla suomessa, NIIN MIKSI ET ITSE TILAA HALPAA SAMAA TAVARAA ITSE ILMAN VÄLIKÄSIÄ ?Siksi kun suomesta saa pääsääntöisesti nopeammin, tuotteet ovat sitä mitä ilmoituksessa mainitaan, takuuvaihdot on helpompi suorittaa. Mutta jos itse haluat vähdätä niin tilaa pois "ilman välikäsiä".
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954