Sättikiusaaja on ex-koulukiusaaja

Anonyymi-ap

"Kiusaaja on ihminen, joka pönkittää omaa itsetuntoaan tekemällä jostakin muusta ihmisestä huonon. Kiusaaminen on seksuaalisen häirinnän kaltainen ilmiö, johon kannattaa puuttua välittömästi. Se on yksi itsetunnon kohottamisen sairaita muotoja."
Tämä näkyy työpaikoilla ja tämä näkyy sätissä.
Kun pääjehut saadaan poistetuksi yhteisöistä, rauhoittuu tilanne.
Ns. rivimiehet, jotka peesaavat pääkiusaajaa, tekevät sen pelosta, että joutuvat itse kiusaajien hampaisiin silmätikuksi. Toisin sanoen he ovat "paskahousupelkureita", säälittäviä reppanoita.
Kiusaajan kanssa yhtä syyllisiä ovat he, jotka sallivat tapahtumat puuttumatta siihen.

13

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syyllistyt nyt itse tuohon samaan, olisit pysynyt vaiti. Pönkität itsetuntoasi nyt tässä ja haukut muita, olisiko aika miettä?

    • Anonyymi

      Tämän aloittaja on just niitä cättimääräilijöitä jotka pyrkii vaikuttamaan kaikkiin ihmisiin määräilemällä ja räksyttämällä kaikesta, hänen mielestään epäkohdista, ei sätissä ole kiusaamista enempää kuin muuallakaan, on vain pientä läpän heittoa ja jotkut kokevat sen kiusaamiseksi sekä koskevan heitä vaikka jutut ovat aivan yleisluontoisia, hävetköön.

    • Anonyymi

      Aloittaja on se yksi miesnikki, joka heti tultuaan huoneeseen, alkaa arvostelemaan sättäreitä....narsisti viimeisen päälle.

      • Anonyymi

        Sama mies. Ilmeisesti ei tajua itse kiusaavansa lainkaan kun kiusaa säännöllisesti erästä joka on monta kertaa pyytänyt ettei ko henkilö hänelle mitään kohdistaisi. Melkoista kiusaamista on sekin kun julkisesti ylellä monta kertaa on valittanut sätin keskustelun tasosta, jopa niin että siellä ei keskustella muka lainkaan. Mitähän se sitten on ellei keskustelua kun ihmiset kirjoittelevat toisilleen tai yleisesti kaikille.


      • Anonyymi

        Osaatko yhtään arvailla, kuka sättinikeistä
        itse olet tällä kertaa? Ääni❌ruksi varmaanki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko yhtään arvailla, kuka sättinikeistä
        itse olet tällä kertaa? Ääni❌ruksi varmaanki?

        Käy terapiassa se auttaa


      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen


    • Anonyymi

      Niin ja kun hän itse ei osaa ollekaan keskustelun taitoa, sanoo vaan jaa ja joo, jos joku hänelle kehtaa jotain sanoa. Luulee olevansa ukko ylijumala.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko
        ukko Heikin yli julmaa
        ystävä napina laumaa?


    • Anonyymi

      Aloittaja on suurella todennäköisyydellä nainen

    • Anonyymi

      Tämä pätee myös sätissä. Myös sätissä on noudatettava Suomen lakia

      Persoonaltaan räväkämpi:
      "Kiusaamistilanne ei ole koskaan tasa-arvoisten ja yhtä voimakkaiden nahistelua, vaan kiusattu on alakynnessä ja puolustuskyvytön. Kiusaajalla on enemmän valtaa, hän saattaa olla uhriaan fyysisesti vahvempi, isompi, vanhempi tai persoonaltaan räväkämpi."

      Rikollista toimintaa:
      "Kiusaaminen on rikollista toimintaa, kun se täyttää lainsäädännössä rikokselle asetetut tunnusmerkit. Muun muassa kunnianloukkaukseen, laittomaan uhkaukseen, lievään pahoinpitelyyn ja pahoinpitelyyn liittyviä lakipykäliä voidaan soveltaa kiusaamisen yhteydessä. Myös kiusaajan rikoskumppanina, avunantajana ja yllyttäjänä toimiminen ovat lain mukaan rangaistavia tekoja."

      • Anonyymi

        Nosta sitten syyte, mitä tuosta täällä uhoat!


    • Anonyymi

      Chattiriidat on siirtyneet keskustelupalstalle, koittakaa nyt aikuiset rauhoittua ja käykää ulkona kävelyllä, kai teillä on muutakin elämää, vai onko oikeesti?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe