Manna Sarin

Anonyymi-ap

on hyvä esimerkki siitä, että sosialismi ja kommunismi on ainoastaan kateellisten ihmisten kiusantekoa varakkaampia kohtaan. Sokea kanakin näkee että kun toi perverssien kasvattama pääsi rahan ja vallan makuun, niin muuttui ajatukset kin 180astetta.

27

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri Noin Se On !

      SDP ja SDP:läiset On KURJAA - VALEHTELEVAA - SAKKIA - Koko Porukka !

      Miten SDP Kehtaa VALEHDELLA - KANSALLE - PäinNaamaa ? - siis Miten ?

      SDP:n Toteamus - "" Oma Kansa Ensin - Ajattelu On Vahingollista "" - OHO ?

      ______________ OHO ? - Kaikkea sitä Kuuleekin ! - HuuuuuH

      • Anonyymi

        Aloittaja vastasi itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja vastasi itselleen.

        Tottahan se on, että Kommunismi elää vain Köyhyydessä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että Kommunismi elää vain Köyhyydessä !

        :
        .
        Nykysin SDP:n Jauho-Sannikka on ihan tosella alalla ;

        SDP:n Jauho-Sannikka HILLUU vain - VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana !

        - KääääK
        .
        :


    • Anonyymi

      Aloittajapersua ahdistaa.

      Ihana Sanna ❤️

      • Anonyymi

        Ihana nimen omaan, mutta mitä muuta?


    • Anonyymi

      Enemmän kateutta on havattavissa Persujen keskuudessa.
      Kuten sinullakin.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea vai etkö ole lue lehtiä!!! Sannikka toimii itse juuri niin kuin vain kapitalisti toimii. Sekä käyttää kaikki porsaanreiät hyödykseen.


    • Anonyymi

      Anna palaa Sanna.

    • Anonyymi

      Demppujen politiikka on pelkkää kaunaa ja kiusantekoa.

      • Anonyymi

        höpö'höpö,
        demput väsäs hyvinvoiti-suomen,
        maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö'höpö,
        demput väsäs hyvinvoiti-suomen,
        maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta...

        Hyvinvointi-suomen?

        Tarkoitat kai pahoinvointi-suomen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö'höpö,
        demput väsäs hyvinvoiti-suomen,
        maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta...

        Onpa sinulla harhainen käsitys siitä, mitä hyvinvointisuomi tarkoittaa ja kuka sen rahoittaa.

        Vasemmiston pääsaavutus on, että tällä hetkellä 1/ 3 kansasta elättää 2/ 3: aa ja sen lisäksi meillä on miljardikaupalla velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sinulla harhainen käsitys siitä, mitä hyvinvointisuomi tarkoittaa ja kuka sen rahoittaa.

        Vasemmiston pääsaavutus on, että tällä hetkellä 1/ 3 kansasta elättää 2/ 3: aa ja sen lisäksi meillä on miljardikaupalla velkaa.

        juup,
        ahkerat ja tuottavat vasemmisto tuunarit,
        elättää nettosaaja pummit,
        perintötilan peräkammariin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juup,
        ahkerat ja tuottavat vasemmisto tuunarit,
        elättää nettosaaja pummit,
        perintötilan peräkammariin...

        Työtön tuunari,
        ei elätä edes,
        itseään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtön tuunari,
        ei elätä edes,
        itseään....

        he'heh,
        mut ahkera ja tuottava elättää,
        pusikon nettosaaja pumminkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he'heh,
        mut ahkera ja tuottava elättää,
        pusikon nettosaaja pumminkin...

        Mut kas....
        Niitähän ei löydy,
        Ehkä itsensä sit....


    • Anonyymi

      Demput: Olemme hyvin pettyneitä Sanna Marinin mässäilyn linjaan

    • Anonyymi

      Kalevi Sorsa -säätiö järkyttyi: Tärkeä julkinen tuki aiotaan lopettaa

      Hyvä Riikka!

      • Anonyymi

        130 donaa törsätty vuosittain. Ai mihinkä? No sill on maksettu niiden demujen palkkoja jotka demut on keskuudestaan valinnut etujen saajaksi...Koska se Sorsa kuolikaan? 2004....


    • Anonyymi

      Hienosti demut ulosmittasi myös tulevat eläkkeet.

    • Anonyymi

      Toveri Antti Rinne (demu) kirjoitti satu- ei kun hallitusohjelmaansa, että julkinen talous on tasapainossa 2023 ja työllisyysaste nousee 75 prosenttiin.

      Toveri Sanna Marin (demu) kirjasi lupauksen sellaisenaan hallituksensa (minun hallitukseni, kuten Marin tapaa sanoa) osviitaksi.

    • Anonyymi

      Joo, pitäkää vaan demput Marinin linja (23.9.). Marinhan lupasi ja vannoi, että virtaa riittää eduskuntaan, vaikkei enää ministeri olisikaan. Muutaman kuukauden kuluttua rouva ilmoitti että ei oo kivaa, lähden Tony Blairin hommiin. Niin, että pitäkää demput vain Marinin linja....

    • Anonyymi

      Tuli vaan mieleen että puhuuko Sanna maailmalla saavutuksestaan Suomen tuhoamisesta vajaassa 4 vuodessa?

      • Anonyymi

        Onhan se melkoinen saavutus. Naiset on puhkaisseet lasikaton.


      • Anonyymi

        ei,
        se kertoo luikuri tempuilla milijoniäriksi kekkulista,
        nettosaaja pummin ay-pampusta lesta-lahkolaisesta,
        joka jakoi lasten rahat iltalypsynä pummeille,
        ja sairaiden rahat sukulaisille,
        toimeentulotukea anoi luonnollisesti,
        heti kun se oli mahdollista,
        kyltymätöntä on ahneus,
        maalaisliitto-mtk:ssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei,
        se kertoo luikuri tempuilla milijoniäriksi kekkulista,
        nettosaaja pummin ay-pampusta lesta-lahkolaisesta,
        joka jakoi lasten rahat iltalypsynä pummeille,
        ja sairaiden rahat sukulaisille,
        toimeentulotukea anoi luonnollisesti,
        heti kun se oli mahdollista,
        kyltymätöntä on ahneus,
        maalaisliitto-mtk:ssa...

        Toverit kateellisia...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe