on hyvä esimerkki siitä, että sosialismi ja kommunismi on ainoastaan kateellisten ihmisten kiusantekoa varakkaampia kohtaan. Sokea kanakin näkee että kun toi perverssien kasvattama pääsi rahan ja vallan makuun, niin muuttui ajatukset kin 180astetta.
Manna Sarin
27
466
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri Noin Se On !
SDP ja SDP:läiset On KURJAA - VALEHTELEVAA - SAKKIA - Koko Porukka !
Miten SDP Kehtaa VALEHDELLA - KANSALLE - PäinNaamaa ? - siis Miten ?
SDP:n Toteamus - "" Oma Kansa Ensin - Ajattelu On Vahingollista "" - OHO ?
______________ OHO ? - Kaikkea sitä Kuuleekin ! - HuuuuuH- Anonyymi
Aloittaja vastasi itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja vastasi itselleen.
Tottahan se on, että Kommunismi elää vain Köyhyydessä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se on, että Kommunismi elää vain Köyhyydessä !
:
.
Nykysin SDP:n Jauho-Sannikka on ihan tosella alalla ;
SDP:n Jauho-Sannikka HILLUU vain - VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana !
- KääääK
.
:
- Anonyymi
Aloittajapersua ahdistaa.
Ihana Sanna ❤️- Anonyymi
Ihana nimen omaan, mutta mitä muuta?
- Anonyymi
Enemmän kateutta on havattavissa Persujen keskuudessa.
Kuten sinullakin.- Anonyymi
Etkö osaa lukea vai etkö ole lue lehtiä!!! Sannikka toimii itse juuri niin kuin vain kapitalisti toimii. Sekä käyttää kaikki porsaanreiät hyödykseen.
- Anonyymi
Anna palaa Sanna.
- Anonyymi
Demppujen politiikka on pelkkää kaunaa ja kiusantekoa.
- Anonyymi
höpö'höpö,
demput väsäs hyvinvoiti-suomen,
maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö'höpö,
demput väsäs hyvinvoiti-suomen,
maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta...Hyvinvointi-suomen?
Tarkoitat kai pahoinvointi-suomen..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö'höpö,
demput väsäs hyvinvoiti-suomen,
maalaisliitto-mtk:n ankarasta vastustuksesta huolimatta...Onpa sinulla harhainen käsitys siitä, mitä hyvinvointisuomi tarkoittaa ja kuka sen rahoittaa.
Vasemmiston pääsaavutus on, että tällä hetkellä 1/ 3 kansasta elättää 2/ 3: aa ja sen lisäksi meillä on miljardikaupalla velkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla harhainen käsitys siitä, mitä hyvinvointisuomi tarkoittaa ja kuka sen rahoittaa.
Vasemmiston pääsaavutus on, että tällä hetkellä 1/ 3 kansasta elättää 2/ 3: aa ja sen lisäksi meillä on miljardikaupalla velkaa.juup,
ahkerat ja tuottavat vasemmisto tuunarit,
elättää nettosaaja pummit,
perintötilan peräkammariin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juup,
ahkerat ja tuottavat vasemmisto tuunarit,
elättää nettosaaja pummit,
perintötilan peräkammariin...Työtön tuunari,
ei elätä edes,
itseään.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön tuunari,
ei elätä edes,
itseään....he'heh,
mut ahkera ja tuottava elättää,
pusikon nettosaaja pumminkin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
he'heh,
mut ahkera ja tuottava elättää,
pusikon nettosaaja pumminkin...Mut kas....
Niitähän ei löydy,
Ehkä itsensä sit....
- Anonyymi
Demput: Olemme hyvin pettyneitä Sanna Marinin mässäilyn linjaan
- Anonyymi
Kalevi Sorsa -säätiö järkyttyi: Tärkeä julkinen tuki aiotaan lopettaa
Hyvä Riikka!- Anonyymi
130 donaa törsätty vuosittain. Ai mihinkä? No sill on maksettu niiden demujen palkkoja jotka demut on keskuudestaan valinnut etujen saajaksi...Koska se Sorsa kuolikaan? 2004....
- Anonyymi
Hienosti demut ulosmittasi myös tulevat eläkkeet.
- Anonyymi
Toveri Antti Rinne (demu) kirjoitti satu- ei kun hallitusohjelmaansa, että julkinen talous on tasapainossa 2023 ja työllisyysaste nousee 75 prosenttiin.
Toveri Sanna Marin (demu) kirjasi lupauksen sellaisenaan hallituksensa (minun hallitukseni, kuten Marin tapaa sanoa) osviitaksi. - Anonyymi
Joo, pitäkää vaan demput Marinin linja (23.9.). Marinhan lupasi ja vannoi, että virtaa riittää eduskuntaan, vaikkei enää ministeri olisikaan. Muutaman kuukauden kuluttua rouva ilmoitti että ei oo kivaa, lähden Tony Blairin hommiin. Niin, että pitäkää demput vain Marinin linja....
- Anonyymi
Tuli vaan mieleen että puhuuko Sanna maailmalla saavutuksestaan Suomen tuhoamisesta vajaassa 4 vuodessa?
- Anonyymi
Onhan se melkoinen saavutus. Naiset on puhkaisseet lasikaton.
- Anonyymi
ei,
se kertoo luikuri tempuilla milijoniäriksi kekkulista,
nettosaaja pummin ay-pampusta lesta-lahkolaisesta,
joka jakoi lasten rahat iltalypsynä pummeille,
ja sairaiden rahat sukulaisille,
toimeentulotukea anoi luonnollisesti,
heti kun se oli mahdollista,
kyltymätöntä on ahneus,
maalaisliitto-mtk:ssa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei,
se kertoo luikuri tempuilla milijoniäriksi kekkulista,
nettosaaja pummin ay-pampusta lesta-lahkolaisesta,
joka jakoi lasten rahat iltalypsynä pummeille,
ja sairaiden rahat sukulaisille,
toimeentulotukea anoi luonnollisesti,
heti kun se oli mahdollista,
kyltymätöntä on ahneus,
maalaisliitto-mtk:ssa...Toverit kateellisia...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466