Sarjavalittajasta tulee valtuuston pj ja samalla hän änkyröi Joutsan koko valtakunnan tietoisuuteen 😂
Sarjavalittajasta valtuuston pj?
12
821
Vastaukset
- Anonyymi
Ajanmyötä myös kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Olisipa loistava valinta , vasemmisto lie katastrofin kynnyksellä johon kepu on vajonnut
- Anonyymi
Kallesta ehdottomasti pj, hän on ylivoimaisen pätevä ja tyyppinä sillanrakentaja.
- Anonyymi
Ainut pätevä!👍
- Anonyymi
siltojen polttaja paremminkin on ollut ja tulee olemaankin
- Anonyymi
Oli pätevä tai sit epäpätevä. Tulisko siitä valt.puh. johtajan hommasta yhtään mitään ? Sehän jo nähtiin tarkastuslautakunnan puh.johtajana, et eros alta aika yksikön, kun hänen esityksensä hävis äänestyksessä. Niin eros Ilmonen ja aikoinaan P.Huikko palo loppuun. Mikä mättää kokoomuksessa ? Kun on peliin lähtenyt, niin pelin kestäköön !
- Anonyymi
Olisihan se hyvä vitsi, jos sketsihahmosta tulisi pj 😂
- Anonyymi
Kuka viitsii kehnojen kaa istuskella ja äänestää ?
- Anonyymi
Hän on miellyttävä, suorastaan vastustamattoman hurmaava henkilö.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ystävällinen, sivistynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällinen, sivistynyt
Komea herrasmies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858