Sarjavalittajasta tulee valtuuston pj ja samalla hän änkyröi Joutsan koko valtakunnan tietoisuuteen 😂
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ajanmyötä myös kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Olisipa loistava valinta , vasemmisto lie katastrofin kynnyksellä johon kepu on vajonnut
- Anonyymi
Kallesta ehdottomasti pj, hän on ylivoimaisen pätevä ja tyyppinä sillanrakentaja.
- Anonyymi
Ainut pätevä!👍
- Anonyymi
siltojen polttaja paremminkin on ollut ja tulee olemaankin
- Anonyymi
Oli pätevä tai sit epäpätevä. Tulisko siitä valt.puh. johtajan hommasta yhtään mitään ? Sehän jo nähtiin tarkastuslautakunnan puh.johtajana, et eros alta aika yksikön, kun hänen esityksensä hävis äänestyksessä. Niin eros Ilmonen ja aikoinaan P.Huikko palo loppuun. Mikä mättää kokoomuksessa ? Kun on peliin lähtenyt, niin pelin kestäköön !
- Anonyymi
Olisihan se hyvä vitsi, jos sketsihahmosta tulisi pj 😂
- Anonyymi
Kuka viitsii kehnojen kaa istuskella ja äänestää ?
- Anonyymi
Hän on miellyttävä, suorastaan vastustamattoman hurmaava henkilö.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ystävällinen, sivistynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällinen, sivistynyt
Komea herrasmies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509