Oon 13v tyttö ja on tylsää, kyselkää mitä vaan :D
Kysykää mitä vaan pojat ja tytöt
9
613
Vastaukset
- Anonyymi
No kysytään.
Miksi ihmeessä kenenkään kannattaisi kysyä yhtään mitään joltain keskenkasvuiselta kakaralta?- Anonyymi
Sitäpä voit miettiä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti voisin, mutta täytyy kuule nyt keskittyä silittämään sukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kivaa vai kamalaa kun setäpervot katselee miten tissit ja miltä paikat näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kivaa vai kamalaa kun setäpervot katselee miten tissit ja miltä paikat näyttää?
En oo ap, mutta voin sanoa että sellasten yli kaksikymppisten tuijottelu on ällöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa! Voin sanoo kokemuksesta!
T tyttö011😁
- Anonyymi
Kysytään jos oot vielä täällä ap…
Oon itekki 13. Ootko ikinä joutunu sillain peruuuttaa semmosesta tilanteesta et joku 40v setämies PN tullu puhelee kun palaa koulusta? Mä oon ja ei ollu ollenkaan kivaa. Sit seuraavat viikot kaverit ihmetteli ku hengasin niiden kaa ku mun koti on koululta vastapäinen suuntaan ku niitten mut mut…
T tyttö011😁 - Anonyymi
No Entä jos se on hyvä kroppanen yli 20v
- Anonyymi
Sori kun kysyn mutta onko sulla jo alkanut menkat ja jos on niin mitä siteitä käytät yleensä? Mulla on ollut libresset monesti pöksyissä ja ne on ollut ihan hyvät käyttää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161