Oon 13v tyttö ja on tylsää, kyselkää mitä vaan :D
Kysykää mitä vaan pojat ja tytöt
9
479
Vastaukset
- Anonyymi
No kysytään.
Miksi ihmeessä kenenkään kannattaisi kysyä yhtään mitään joltain keskenkasvuiselta kakaralta?- Anonyymi
Sitäpä voit miettiä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti voisin, mutta täytyy kuule nyt keskittyä silittämään sukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kivaa vai kamalaa kun setäpervot katselee miten tissit ja miltä paikat näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kivaa vai kamalaa kun setäpervot katselee miten tissit ja miltä paikat näyttää?
En oo ap, mutta voin sanoa että sellasten yli kaksikymppisten tuijottelu on ällöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa! Voin sanoo kokemuksesta!
T tyttö011😁
- Anonyymi
Kysytään jos oot vielä täällä ap…
Oon itekki 13. Ootko ikinä joutunu sillain peruuuttaa semmosesta tilanteesta et joku 40v setämies PN tullu puhelee kun palaa koulusta? Mä oon ja ei ollu ollenkaan kivaa. Sit seuraavat viikot kaverit ihmetteli ku hengasin niiden kaa ku mun koti on koululta vastapäinen suuntaan ku niitten mut mut…
T tyttö011😁 - Anonyymi
No Entä jos se on hyvä kroppanen yli 20v
- Anonyymi
Sori kun kysyn mutta onko sulla jo alkanut menkat ja jos on niin mitä siteitä käytät yleensä? Mulla on ollut libresset monesti pöksyissä ja ne on ollut ihan hyvät käyttää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735