Taason siltään kuultu ja nähty. Oi Rakas Vapahtaja unhoita mun rukouksia. On taase puukoitettu ja anmuttu! Raamatussa laupiaan samarialaisen teksti josko aukeis mulle!?
VankilaJumalanpalvelus
14
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ulosottomiehen paperi saisi sinulle ajeta ennen sitä ,,,,, ...
Maksa velkasi, uhrin veri sitä huutaa ........ ! - Anonyymi
Joo kova tyyppi tappaa huoltajan lapsen silmien edessä. Minulla itselläni ei oke lapsia, mutta kaikki lapset on vähintäänkin minun veroisia. Lapset ei ole huoranpenikoita eikä äpäriä. Minä oon jo lapsena nähny että itelle ei tuu omia pentuja, niin miksen sitten välitä muista lapsista niinkun omina? Niin?
- Anonyymi
Ateisteja ei helevetti peloita, kuolema voi peloittaa.
- Anonyymi
Minnuu ei peeloita kuin Alvari!
- Anonyymi
Mitäs romaneita ne ovat jotka eivät usko Vapahtajaamme Herraamme Jeesukseen Kristukseen. Pyhän Raamatun mkaan ei niitä viimeisenä päivänä tunnetakkaa.
- Anonyymi
Tekouskovia joita HELLU TAILIIKE on täynnä ... .
- Anonyymi
Sitten ei enään pyssytellä, vaan se on loppu.
- Anonyymi
"Maat metsät hiljenneinä"
- Anonyymi
Täysiä hinttareita koko porukka. Ees miehinä osaa olla..
- Anonyymi
Katsotaan nyt paljon ROTTASÖKÖSSÄ tulee sankari-m urhaajille tuomiota.
Veikkaan 2 x EK ta. - Anonyymi
Eutanasiata saa ihan huomaamatta tietyissä piireissä.
- Anonyymi
Herra Armahda!
- Anonyymi
Seppo Taigina saattaa armahtaa havannasikarin nautittuaan.
Mutta tietäkää, että se sikari on könninkello ja Sepon tuima katse näkee kaiken.
Sepolle on kerrottava kaikki.
Sikarin loputtua on kaikkien rahnuuksien oltava tunnustetut.- Anonyymi
Mitä, onko Seppo karannut Niuvanniemen sairaalasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999