Mulla on poikaystävä, mutta olen alkanut haaveilla naisista viimeaikoina. En ole kenenkään muun kanssa ollut eli joo. En oikein tiedä mitä tehdä omien ajatusten kanssa, tuntuu pahalta poikaystävän puolesta.
Mitä tehdä?
7
368
Vastaukset
- Anonyymi
Anna ajan kulua, selvittele omia tunteitasi ja ajatuksiasi ja jos haluat jotain muuta, tai suhteenne on tarpeeksi läheinen, juttele pikaystävällesi. Myös vertaistuen etsiminen ystävistä tai vaikka virtuaalisesti voisi helpottaa ja auttaa selkeyttämään tunteita ja ajatuksia..
Olen itse vähän samassa tilanteessa, mutta pitkässä avioliitossa ja äiti.. Puolisolleni kerroin ajatukseni ja myös sen, että hän on se jonka valitsen edelleen.- Anonyymi
Oletko kiinnostunut jostain tietystä naisesta vai vaan naisista yleisellä tasolla? Minä olen ihastunut perheenäitiin jonka luulen olevan hetero. Mutta jos hän ei olisi, toivoisin hänen kertovan, voisi edes puhua asiasta.
- Anonyymi
Minä samassa tilanteessa. Olisi kiva saada vertaistukea. pikkarainenpilvimiukumaukugeemailpistecom
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kiinnostunut jostain tietystä naisesta vai vaan naisista yleisellä tasolla? Minä olen ihastunut perheenäitiin jonka luulen olevan hetero. Mutta jos hän ei olisi, toivoisin hänen kertovan, voisi edes puhua asiasta.
Ensin ihastuin tiettyyn naiseen. Se tunne on jo muuttunut ystävyydeksi, mutta olen myös hyväksynyt sen, että minulla voi olla tunteita myös naisia kohtaan. Siihen meni aikaa.
Lähelläni on muutama nainen joita ajattelen usein ja pohdin tunteitani. Joskus huomaan flirttaavani.. En kuitenkaan ole valmis rikkomaan sitä mitä minulla jo on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ihastuin tiettyyn naiseen. Se tunne on jo muuttunut ystävyydeksi, mutta olen myös hyväksynyt sen, että minulla voi olla tunteita myös naisia kohtaan. Siihen meni aikaa.
Lähelläni on muutama nainen joita ajattelen usein ja pohdin tunteitani. Joskus huomaan flirttaavani.. En kuitenkaan ole valmis rikkomaan sitä mitä minulla jo on.Miksi ajattelet että rikkoisit sen mitä sinulla jo on? Jotkut harrastavat suhteita oman sukupuolen kanssa puolison luvalla. Se voi olla sille flirtin kohteelle raskas kokemus jos hän ihastuu ja jää tunteistasi epätietoiseksi. Kaikesta voi edes puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet että rikkoisit sen mitä sinulla jo on? Jotkut harrastavat suhteita oman sukupuolen kanssa puolison luvalla. Se voi olla sille flirtin kohteelle raskas kokemus jos hän ihastuu ja jää tunteistasi epätietoiseksi. Kaikesta voi edes puhua.
Voisitko sinä olla rohkea ja sopivassa tilanteessa ottaa asian puheeksi hänen kanssaan? Toisen ajatuksia tai tunteita on tosiaan vaikea tietää varmaksi kysymättä. Oma hymyni voi tarkoittaa vaikka:"Pidän sinusta ja olisi mukava tutustua paremmin." Ilman sen kummempia odotuksia tai taka-ajatuksia. Sivusuhteisiin en pysty enkä halua.
- Anonyymi
Mut eihän siinä mitään jos sama sukupuoli kiinnostaa. Kysy suoraan boy frendiltä et sopisiko jos joskus olisit jonkun tytön kaa.
Tuskin pahastuu. Mun mielestä paras puhua suoraan. Suurin osa ihmisistä jossain vaiheessa tuntee halua samaan sukupuoleen. Mulla tullu sana vaihe,miehiin tosin. Olis kiva kokeilla. Varmaan tullut lisäksi vaikutusta kun oon anaalileluja hommaillut....tai vaik ois kolmen kimpassa ja lupa kosketella omaa sukupuolta olevaa..
T Maroc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877