En ikinä osta edes akryylisekoite- saati täysin akryylivaatteita. Ne kun ovat ihan hirveitä nyppyyntymään ja talvipakkasilla sähköisiä.
Olen kuitenkin kummastellut seuraava asiaa:
Miksi 1960-70-lukujen akryylineuleet (joita olen ”perinyt” äidiltäni) ovat ihan toista laatua kuin nykyiset? Minulla on esim. ohut, tiiviisti neulottu neuletakki, joka kahden sukupolven paljon käytön jälkeen näyttää yhä upouudelta. Miten se on mahdollista!?
Olen myös miettinyt, että onko akryylin eri kauppanimien alla myydyillä/myytävillä vaatteilla laatueroa. Onko siis jokin Dralon ja mitä niitä nyt onkaan (ollut) laadultaan parempi/huonompi kuin jokin toinen?
Osaisiko joku asiantuntija kertoa näistä. Netistä ei löydy oikein mitään tietoa, ei suomen- eikä englanninkielellä, että millaista akryylia tarkalleen ottaen on esim. mainittu Dralon tai Courtelle tai muu. Lähinnä (englanniksi) kerrotaan vain historiasta, missä ja milloin ja mikä tehdas tuotannon aloitti.
Akryylineule ennen ja nyt
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis eikö kukaan muu oo huomannu samaa - vielä 70-luvulla valmistetut akryylivaatteet ovat ok, mutta mitä on tapahtunut sen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278