Taas kerran IS otsikoi "Sampo Kaulanen kuvasi jälleen kerran Minttu-puolisonsa muotoja – some sekosi".
Siinä on mallia populismista ja salaliittoteorioista, mikään ei pidä paikkaansa, tosin katso tuollaisia uutisia, otsikko riittää, joka haluaa tutkia niin toki saa niin tehdä. Kuitenkin, näin tyhjänpäiväiset asiat kiinnostaa ihmisiä, olisi eri asia jos esim. kyseessä oli todella kaunis nainen, tai upea vaate tms. mutta ei, sama selluliitti takapuoli iltasanomasta toiseen, ja some sekoaa. Ihan vain esimerkinä, "some sekosi", niinpä kyllä some sekoaa todelle tyhjänpäiväisestä, eihän tärkeät asiat kiinnostakaan nykyisin ihmisiä. No, ei niinkään, mutta kysymys kuuluu, miten paljon iltapäivälehdet lehdet arvostavat lukijoitaan, millaisena joukkona heitä pitävät. Tosin, ehkä juuri sellaisena kuin ne ovat. Mutta toimittajat, jotka tuolla tekevät töitään, katsovat listasta mitä otsikoita niitä olikaan joita saamme käyttää.
Iltalehtien jutut
8
871
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyinen hengen köyhyys tuottaa mediaa, jossa ainoa millä tavalla naisia arvostetaan, on naisen takapää. Kuva Mintun kasvoista on arvostusta tuova, ei takapuolesta, miten voi olla näin tyhmiä ihmisiä.
- Anonyymi
"Jumala loi naisen ruumiin eikä paholainen laittanut siihen perää laittanut".
- Anonyymi
IS on muokattu "hienosti", saa katsoa mainoksia moneen kertaan kun klikkaa nuolinäppäintä taaksepäin, nousee aina melkein ylös.
Aika ärsyttävää!
En kyllä katso niitä mainoksia kun on block päällä, mutta ottaa päähän scrollata koko ajan alas samasta kohdasta. - Anonyymi
Selluliittia on vaikka muille jakaa, miten tuolta mitään löytää.
Miettikää mitä se on 20-30 vuoden päästä kun maanvetovoima jyllää - Anonyymi
Joo monta vuotta sampo kaulasta sanna marinia ,naurettavaa paskaa ,kuin koiran paskat mättäällä. Hei minäpä täällä ja heilutan häntääni🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Tyypillisiä klikkiotsikoita joilla yritetään saada idiootit perseitten tuijottajat klikkaamaan ja hankkimaan lehdykälle mainostuloja.
Eipä tarvitse noita klikkailla eikä edes koko lehden läpyskää selata kun lööpeistä jo näkee päivittäisen "uutisoinnin". - Anonyymi
Voi olla että joku tarvitsi rahaa ja siksi pyydettiin saada julkaista juttu.
Muutenhan uutisoinnista voisi tehdä valituksen. - Anonyymi
No onneksi siellä on joku toimittaja jonka kirjoitukset ovat tottakin ja vieläpä etukäteistietoa josta seuraa suurempikin tapaus- kiitos niille toimittajille jotka ottavat selvää asioista ja joiden ansiosta monet rötökset selviävät!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548