Miten käännytään juutalaiseksi

Mä vaan

Miten käännytään Juutalaiseksi, olen tällä hetkellä kristitty mutta tahto olisi kova kääntyä Juutalaiseksi.

5

699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullet

on tietysti ympärileikkaus.

• KTS

Galatalaiskirje:
      3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee.

4:8 Mutta silloin, kun ette tunteneet Jumalaa, te palvelitte jumalia, jotka luonnostaan eivät jumalia ole.
      4:9 Nyt sitävastoin, kun olette tulleet tuntemaan Jumalan ja, mikä enemmän on, kun Jumala tuntee teidät, kuinka te jälleen käännytte noiden heikkojen ja köyhien alkeisvoimien puoleen, joiden orjiksi taas uudestaan tahdotte tulla?
      4:10 Te otatte vaarin päivistä ja kuukausista ja juhla-ajoista ja vuosista.
      4:11 Minä pelkään teidän tähtenne, että olen ehkä turhaan teistä vaivaa nähnyt.

• .
        Luehan miten Yeshuan opetuslapsi Stefanus todisti aikanaan eläneitä uskonnollisia juutalaisia vastaan ja mitä hän todisti heidän tehneen Vapahtajallemme, Yeshua Messiaalle: (Apt.7:51-53)

"51. Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta, aina te vastustatte Pyhää Henkeä - niinkuin teidän isänne, niin tekin.
        52. Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennustivat sen Vanhurskaan tulemista, jonka kavaltajiksi ja murhaajiksi te nyt olette tulleet,
        53. te, jotka enkelien toimen kautta saitte lain, mutta ette sitä pitäneet."

Jakeessa 52 mainittu "Vanhurskas" viittaa juutalaisille luvattuun Yeshua Messiaaseen ja siihen mitä juutalaiset Hänelle tekivät: murhauttivat Hänet roomalaisten kätten kautta !

Uskonnolliset juutalaiset eivät silloinkaan kärsineet kuulla totuutta, vaan tapahtuma jatkui seuraavasti:

"54. Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
        55. Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
        56. ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
        57. Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
        58. ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät."

Samoin myös joku nykyajan uskonnollisista juutalaisista ovat poistattanut edellisen kirjoitukseni, jonka kirjoitin sinulle opastukseksi ja varoitukseksi, ettet menisi elämässäsi harhaan.

Kaikki siihen kirjoitettu teksti oli täyttä asiaa, mutta totuus on aina luonteeltaan sellaista, että sen kuullessaan sen vihaajat suuttuvat, mutta totuuden rakastajat ottavat sen ilolla vastaan ja paremmiksi muuttuvat... :)

Siunausta Yeshuassa !
        .

• .
        Viestini meni vahingossa väärään väliin. Edellinen viestini muuten poistatettiin, jonkun vihastuneen toimesta. Arvaan kyllä kenen...
        Se et ollut sinä, vaan muuan "Lain alainen".

Siunausta Yeshuassa !
        .

• .
      .
      Luehan miten Yeshuan opetuslapsi Stefanus todisti aikanaan eläneitä uskonnollisia juutalaisia vastaan ja mitä hän todisti heidän tehneen Vapahtajallemme, Yeshua Messiaalle: (Apt.7:51-53)

"51. Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta, aina te vastustatte Pyhää Henkeä - niinkuin teidän isänne, niin tekin.
      52. Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennustivat sen Vanhurskaan tulemista, jonka kavaltajiksi ja murhaajiksi te nyt olette tulleet,
      53. te, jotka enkelien toimen kautta saitte lain, mutta ette sitä pitäneet."

Jakeessa 52 mainittu "Vanhurskas" viittaa juutalaisille luvattuun Yeshua Messiaaseen ja siihen mitä juutalaiset Hänelle tekivät: murhauttivat Hänet roomalaisten kätten kautta !

Uskonnolliset juutalaiset eivät silloinkaan kärsineet kuulla totuutta, vaan tapahtuma jatkui seuraavasti:

"54. Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
      55. Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
      56. ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
      57. Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
      58. ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät."

Samoin myös joku nykyajan uskonnollisista juutalaisista ovat poistattanut edellisen kirjoitukseni, jonka kirjoitin sinulle opastukseksi ja varoitukseksi, ettet menisi elämässäsi harhaan.

Kaikki siihen kirjoitettu teksti oli täyttä asiaa, mutta totuus on aina luonteeltaan sellaista, että sen kuullessaan sen vihaajat suuttuvat, mutta totuuden rakastajat ottavat sen ilolla vastaan ja paremmiksi muuttuvat... :)

Siunausta Yeshuassa !
      .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5410
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2717
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2521
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2399
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1884
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      231
      1581
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      55
      1197
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90