työvoimatoimiston selvityslautakunta

Anonyymi-ap

Soitin tuossa heinäkuun lopulla yhdelle työkavverille Norjaan ja oli puhetta että töitä on kunhan sinneasti pääsen.No ilmoitin Kelalle että työt alkavat näillänäkymin joten he siten maksoivat siihenasti olevan työmarkkinatuen,oli lauantai töihinlähtöpäivä,vaan sittenhän sairastuinkin koronaan enkä kyennyt lähtemään mihinkään,joten soitin sairaslomaa jonka sainkin tietysti ja senjälkeen hain vielä lisää sairaslomaa kunhan kykenin TK.hon menemään ja sain senkin saikun lokakuun loppuunasti.No sitten työkkäri vaati jotain selvitystä miksi en töihin mennyt ja että olin kieltäytynyt muka töistä,jumalauta.Omavalmentaja sanoi että se kyselylomake on automaattisesti tehty joten se aina väittää että olet työstä kieltäytynyt vaikka oisit kuollut.no teinsen valituksen sinne Selvityslautakunnalle,mikälie sitten.Odottelin päätöstä eikä kuulunut nytsitten soitin omavalmentalleni ja hän sanoi että postilla on ollut muka joku häikkä kirjeet eivät ole lähteneet asiakkaille..p----le..sitten omavalmentaja sanoi että olen saanut karenssin 3.10 asti koska olen kieltäytynyt siitä työstä,ju...ta.Eli minun ois pitänyt koronassa lähteä Norjaan ajeleen,ilman autoa tosin eli lentämällä ja sairastuttaa kaikki siinä mennessä ja vielä perilläkin,per...e.no nyt minulle tehtiin vielä käden hermorataleikkaus josta siitäkin saikkua tietenkin.Mikähän se on tämä selvityslautakunta,yleensäkkin..Minusta saisivat selvittää itsensä asiat ensin jos senverran joltakin järkeä löytyy.Saatana minäkin jo yli 60.v mies eikö täälä ole nuorempia ja terveitä työntekijöitä puistot ja penkit täynnä.On tummia ja vaaleita vaatisivat niiltä niitä helvetin selvityksiä eikä sairailta jotka sentäs yrittävät töihin mennä..teen kyllä valituksen vaikka työvoima ministerille jokuraja mullakin..

1

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kartan byrokraatteja viimeiseen asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5928
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1991
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1342
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1267
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1207
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1193
    Aihe