asiakaspalvelu dna uhittelee....

Anonyymi-ap

dna laskussa jotain himmeitä huijaus laskutusta ja akka väittää että dna:lla oma vika? mikä vika kun ei mitään hyväksytty ole pelkkö vierailu eli selailu on maksanut ja kerroim dna asiakaspalvelu että teen rikosilmoituksen.

dna viestitti hetken päästä ei kannata tehdä ei mitään hyötyä? hahaha hahah mitä vilunkia kun pyysin heitä erittelemään laskun ja maksan normaalisti liittymän kuten ennen ja ylimääräinen menee selvitykseen. eivät suostuneet.

dna ja amli oy yhteistyössä huijaavat asiakkaita harhaan johtavalla mainonnalla sekä veloittaa pelkästä sivustolla vahingossa käydessä sekä selailessa mitä vain otsikkoa tai asiaa ja missään ei ole mainintaa että eksyminen pelköstään sivustolle maksaa vaan siellä sanotaan että kaikki selailu ilmaista.

dna palkitsema sivusto vielä voiko tämän räikeempää huijausta enää suomessa olla ja operaattori mukana tässä rahan vedossa ihmisiltä .amli oy ja dna kiinni tulevat vielä jäämään se on selvä asia.

2

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa opettelisit kirjoittamaan, niin sepustuksestasi saattaisi saada jotakin tolkkua.

• Anonyymi

Jos samalla tavalla sekoilee tuonne DNA:lle niin en yhtään ihmettele heidän kantaansa.

Itse olen saanut oikaistua useimmiten yhdellä s-postilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      984
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      885
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38