Hei, elikkä siis, täällä nuori tyttö ja mietinpähän tässä vaan että kannataisko mun kertoa tälle yhelle jätkälle että mä tykkään siitä. Tavattiin kolmisen kuukautta sitten ja puhuttiin ehkä kuukauden ajan aktiivisesti ja nyt on vähän hiipunut. Mutta alko seuraamaan mua instassa eilen ja tällai enkä usko että oon sitä näkemässä, ellei jompikumpi meistä tee sitä alotetta. Eli siis ei mitää esim tapahtumia missä voitais tavata. Näiden asioiden valossa, kannataisko mun vaa ottaa riski ja kertoa sille et tykkään siitä, koska enhän mä sitä muutenkaa oo enää koskaan tapaamassa? Apua!
Kannattako kertoa tunteista?
Anonyymi-ap
3
354
Vastaukset
- Anonyymi
No miksei. Sehän voi ensi viikolla jäädä vaikka rekan alle ja kuolla. Sitten harmittaisi, ettet ole kertonut.
- Anonyymi
tää. toki voi olla ikävää jos jäbä on ilkee ja alkaa kiusii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää. toki voi olla ikävää jos jäbä on ilkee ja alkaa kiusii
No siinä tapauksessa sais sitä kyllä vetää turpaa perkl! Ja kunnolla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857