Kehitysvammaisten puolella työssä olevat ohjaajat

Minulle sanoo Kehitysvamma puolella työssä olevat olen heidän mielestään saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tällä perusteella

Kun puhun ajattelen loogisesti kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma oikein ne ei osaa puhua loogisesti ajatellen asioita

Ja lisäksi kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo minä puhun syvällisesti asioita, jos minun kohdallani olisi oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma en osaisi puhua syvällisesti silloin.

Lisäksi kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo sillä perusteella myös Lievä älyllinen kehitysvamma väärin minun kohdallani, kun minä en ole koskaan tarvinnut edunvalvonta yksin maksan kaikki laskut ja ne sanoo Kehitysvamma puolella kehitysvammaisilla on joku edunvalvonta ihminen.

No tämä on myös ongelma, koska minun kohdallani ei täyty edunvalvonta kriteerit kehitysvamma puolella ei hyväksy asuntolaan asumaan, jos ei ole edunvalvontaa.

Tuo kriteeri pitäisi poistaa kehitysvamma puolella, että ei saa vaatii, että ne joilla voi olla mahdollista, että Lievä älyllinen kehitysvamma on väärin laitettu, että täytyy olla edunvalvonta, että pääsee asumaan kehitysvamma puolella asuntolaan.

Ja kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu selvitää tarkemmin onko Lievä älyllinen kehitysvamma väärin.

Sanokaa te jotka tiedätte ihmisiä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma osaako ne puhuessa ajatella loogisesti ja puhuuko ne syvällisesti asioita.

Lisäksi minulle sano kehitysvamma puolella työssä oleva ohjaaja olen eka asiakas kehitysvamma puolella joka osaa imuroida ison tilan ja se myös oli sitä mieltä, että olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tuolla perusteella

2

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ette te kehitysvammaiset osaa mitään muuta kuin vängätä, että ei teillä ole kehitysvammaa.

      • Mietipäs itse miltä sinusta tuntuisi jos olisit saanut Lievän älyllisen kehitysvamman ja saisit itse kuulla Kehitysvamma puolella asiakkaana, että sinun kohdalla ei täyty Lievän älyllisen kehitysvamman oireet ja osaaminen ja saisit kuulla itse, että millä perusteella on älyllinen kehitysvamma väärin.

        Kun Kehitysvamma alan ohjaajien mielestä silloin on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma, jos puhe on looginen ja osaa puhua selkeästi ja puhuu syvällisesti.

        Tämä kaikki tekee minun kohdallani kuule paljon ongelmia kehitysvamma, kun minä olen ryhmässä ohjaajien miettinyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman äö tason mitä puhun heille kasvotusten.

        Ja lisäksi Kehitysvammaisten kavereiden vanhemmat kun on huomannut minulla ei ole edunvalvontaa ja yksin osaan hoitaa rahat ja osaan yksin matkustaa.

        Yhtäkkiä jonkun toisen Kehitysvammaisten omaiset on kieltänyt minua olemaan heidän lasten kanssa sillä perusteella, että olen puheen perusteella yli heidän lasten ymmärrys tason.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe