No niin ostin torista alumiinivanteet mondeoon no eihän noi peltivanteiden muttereiden kartiot sovi .eli mikähänlaiset kartiot pitäs olla .vanteet ollu focuksessa
Mutteri pulma
11
595
Vastaukset
- Anonyymi
Käy Rengasliikkeessä, sieltä luulisi löytyvän oikeanlaiset mutterit.
- Anonyymi
Riippuu vanteiden kartiosta.
- Anonyymi
Biltemasta löytyy sopivat kartiot.
- Anonyymi
Muista jättää autoon varapyörään sopivat peltipyörämutterit.
- Anonyymi
Motonet varaosta ja sinne rekisterinumero. Jos olet ostanut jotain tarvikepaskaa niin oma vika.
- Anonyymi
varaOSAT...
- Anonyymi
Alu vanteille on erilaiset kartiot. Nyt on markkinoilla muttereita missä, on päälle prässätty pelti suojus. Eli ei ole pois otettava pelti vaan, pitäisi päälle sopia 19 mm:n hylsy. Jos käyttää iskevää mutteriväännintä, nämä pellit muuttaa muotoaan ja avain sopii huonosti, eikä hylsyä meinaa saada irti mutterista. Eli kannattaa vältellä ko. muttereita. Kalliit ja huonot.
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan nuo peltikuoret aiheuttaneet mitään ongelmaa, 6 vuotta oli sellaiset edellisessä autossa.
Taitavat olla enää harvoissa uusissa autoissa?
Miten tuo liittyy kartion sopivuuteen? - Anonyymi
Se on 19,5mm ja peltikuoren alla on 18,5 mutteri.
13 vuotta meni ne vanhat kunnes vaihdoin aivan saman näköisiin mutta ilman kuoria ja 19mm.
Iskevää mutteriväännintä nyt ei saa käyttääkään kuin niihin vanhoihin ruostuneisiin missä ei ole mitään pintaa päällä. Sen verran pitää olla jaksamista että vääntää muutaman mutterin auki avaimella ja kiristys AINA momenttiavaimella.
- Anonyymi
Tuohon taitaa olla mahdotonta vastata kun ei tiedetä autojen vuosimalleja eikä mitään muutakaan.
- Anonyymi
45 astetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1244417- 1563727
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1351790
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381592Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk231244Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211211Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150