Huomasin, että täällä on suhteellisen paljon tekstejä, jotka on kirjoitettu huonolla suomenkielellä.
Kannattaa opetella kirjoittamaan, ennen kuin postaa yhtään mitään!
Oikeinkirjoitus
5
571
Vastaukset 5
- Anonyymi
Opettele itse kirjottamaan, pilkunnussija: mitä tarkoitat "suhteellisen paljon tekstejä"-kommentillasi? Suhteessa mihin? Johonkin toiseen foorumiin? Mihin? Millä mittareilla? Mikä on paljon?
- Anonyymi
Opettele itse "opettele itse" kirjoittamaan. Kirjoitit "kirjottaa"
- Anonyymi00004
Samaa mieltä vaikka en osaa kirjoittaa. Mikä seuraavista vaihtoehdoista on mielestäsi pahin ja paras?
A) Kirjoittaa väärin ja vajaavaisesti asiasisällön suhteen
B) Kirjoittaa oikein, mutta ei ole oikeastaan harmainta hajuakaan mitä kirjoittaa. Mielipide tai käsitys joka perustuu 40-vuoden takaiseen, ei mihinkään tämän hetken realiteettiin taikka asiaan joka kirjoittajalle jollakin tavalla kuuluisi taikka varsinaisesti tuntisi.
B) Tarvitaan tusina ammattilaisia kirjoittamaan oikeaoppisesti asiasisältöä, jonka nipuuttaa yhteen ihminen joka ei asiasta juuri mitään tiedä. - Anonyymi00005
Tänne ei tarvita kirjakieltä. Pieni näppis ja ennakoiva tekstinsyöttö tekee tepposia ja uups ei onnistu…
- Anonyymi00006
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571