Tästä kiitos kuuluu keskustan Juha Sipilälle ja Anne Bernerille.
Taksiuudistus meni pahasti mönkään
12
326
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilä halusi uudenlaisia partakuskeja Suomeen. Lupasi jopa omaa asuntoakin heille vaan paska puhetta oli sekin!
- Anonyymi
Kepu pettää aina 👍🏻
- Anonyymi
Kaikkien aikojen huonoin uudistus. Siinä meni kyllä kaikki pieleen ja eipä ole tästä kaksikosta jäänyt mitään hyvää sanottavaa. Saivat puolueen kannatuksen laskuun pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Kannatuksen laskeminen on hyvä asia, kun kyseessä on kepu.
- Anonyymi
Näin kävi, ei mitään hyviä puolia tässäuudistuksessa, silikkaa paskoa
- Anonyymi
6 x Raiskaajat ajelee vapaal taxii normaalii varmaan jossain Arabi kylissä,autot valtiol le .NS kuljettajat roviolla poltetaan elävänä jos viel elos on.
- Anonyymi
Sipilöinti pudotti kepun kannatuksen 4 vuoden aikana 21 prosentista 13 prosenttiin.
- Anonyymi
Saarikko ja Vankikaikkonen ovat jatkaneet ansaittua alamäkeä!!!!
- Anonyymi
Jumalan Terve, sanoi lestadiolainen Sipilä.
- Anonyymi
Kepu jatkaa Vanhasen-Sipilän linjalla uuden puheenjohtajansa Kaikkosen johdolla.
- Anonyymi
Saarikko taas turpoaa pellolla kaatunut nokalleen
- Anonyymi
Montako Sipilää tarvitaan romahduttamaan kepun kannatuksen?
Yksi riittää jos hänen etunimensä on Juha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189