En ole extran tilaaja, joten en pystynyt lukemaan koko juttua. Jutun kuvassa kartta aiemmasta suunnitelmasta. Raja kulkee aivan Loviisan vieressä. Täytyykö tässä tehdä pakosuunnitelma ja miettiä muuttoa?
"Venäjä on lyönyt propagandassaan silmään uuden vaihteen, jonka mukaan osa itäistä Suomea kuuluisi historiallisesti Venäjälle."
Mitähän kaikkea toi uusi vaihde silmässä pitää sisällään?
Venäjän suunnitelmat Iltasanomissa
10
511
Vastaukset
- Anonyymi
Historiallisesti moskova kuuluu Kiovalle.
- Anonyymi
Se raja on Ahvenkoskella, jossa joskus muinoin kulki Venäjän ja Ruotsin raja.
- Anonyymi
Suurin osa venäjää kuuluu mongolialle
- Anonyymi
Osta vene ja täytä tankki että riittää ruottiin saakka!
- Anonyymi
Sanna se antoi Venäjälle kerran selkeän viestin: "Minun aikanani ei natoon" Suomen nato-ratkaisu taas oli ratkaisevaa, kun Venäjä luopui hankkeesta laajentua Suomen alueelle.
- Anonyymi
Siltikin juuri Sanna vei meidät Natoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltikin juuri Sanna vei meidät Natoon...
Kyllä se oli puolustusvaliokunta ja eduskunta joka päätöksen teki. Hallituksen tehtävänä on ainoastaan tuoda asia eduskunnan päätettäväksi, eikä Sanna siihen muuta voinut.
- Anonyymi
Oliko siinä artikkelissa tarkemmin kerrottu venäjän uusista aikeista Suomen suhteen?
- Anonyymi
Juuri tähän venäjä propagandallaan pyrkii. Rauhoittukaa ihmiset.
- Anonyymi
Muinoinhan Suomen heimot asuttivat suuren osan läntistä ja keskistä Venäjää. Slaavit oli pikkuinen heimo siinä reunalla kasaarien vieressä. Ja Moskovajoki oli silloin Mustajoki.
Voisi joku osaava muistuttaa Putleria vähän vanhemmastakin historiasta, kun tuntuu historia kiinnostavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101413Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192940Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622