paitsi juomaan naapuri masan oluetkin.
Minä en minnekään mene
26
971
Vastaukset
- Anonyymi
Et mene, tulee puukosta moista yrittävälle.
t naapurin gaymasa, savo. - Anonyymi
minun ei tarvitse lähteä kotoa minnekään kiljua on lähes 20 litraa
- Anonyymi
Mene töihin siitä.
- Anonyymi
onnex on kaljaa ihan pirusti. hyvä lipitellä sitä
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on
nii o
- Anonyymi
Työttömyys käy työstä.
- Anonyymi
Tarkka saa olla.
- Anonyymi
Käytä vaippoja.
- Anonyymi
Miten alkossa halvempi 7,98 A.Le Coq Gold olut 4,7% 0,33l tlk 6-pack
K kaupat 9,24 - Anonyymi
- Ahdistuksen voi ensinnäkin hyväksyä ja todeta, että ”jaahas, taas alkaa tämä tuttu jouluahdistus”
- Anonyymi
ei ole olutta, kiljulinjalla menee
t naapurin masa, kuopio/perähikiä. SAVO(Tietysti!!!!!!!!) - Anonyymi
Joulukaljaa olen ostanut nyt ihan pirusti
- Anonyymi
hyviä joulua
- Anonyymi
juovuksissa jopa joulu on hauskempi
- Anonyymi
ostan toimeentulolla olutta
tupauuno, kuopio. Savo - Anonyymi
Jos ei ole lapsia niin Joulun aika on mukavaa viettää kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole lapsia niin Joulun aika on mukavaa viettää kännissä.
sittenhän Joulun aika ei eroa arjesta mitenkään.
- Anonyymi00021
Olen juovuksissa hyvin hauska.
- Anonyymi00022
Elmeri laski käsistään sianruokapöntön ja istuutui sen viereen kaivonkannelle. Tuuli huojutteli madonsyömiä marjapensaita, katolle asetettu väkkärä pyörähti laiskasti pari kertaa ja navetan seinustalla ajoi Heta takaa sontiaista.
- Anonyymi00024
kännissä kaikki on hauskempaa
- Anonyymi00025
Siinä paikassa oli kuitenkin naapuri Villehard Hakkarainen heittänyt henkensä eräänä aurinkoisena kesäaamuna, hiljaa, vähän vain viinalle haisten, ja Joose Rummukainen oli viety linnaan kädet rautalenkeillä yhteen kytkettyinä.
- Anonyymi00026
juomalla oma vaimo kauniiksi
- Anonyymi00027
Torstaina kuolemanottelu, halleluja.
- Anonyymi00029
Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo ei halua, että kammottava velkavuori jää hänen perinnökseen pääministerinä. Hän tähtää uudelleen pääministeriksi viedäkseen työnsä maaliin.
- Anonyymi00030
Ota mitä saat. Oikeus on ottaa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593