paitsi juomaan naapuri masan oluetkin.
Vastaukset 26
- Anonyymi
Et mene, tulee puukosta moista yrittävälle.
t naapurin gaymasa, savo. - Anonyymi
minun ei tarvitse lähteä kotoa minnekään kiljua on lähes 20 litraa
- Anonyymi
Mene töihin siitä.
- Anonyymi
onnex on kaljaa ihan pirusti. hyvä lipitellä sitä
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on
nii o
- Anonyymi
Työttömyys käy työstä.
- Anonyymi
Tarkka saa olla.
- Anonyymi
Käytä vaippoja.
- Anonyymi
Miten alkossa halvempi 7,98 A.Le Coq Gold olut 4,7% 0,33l tlk 6-pack
K kaupat 9,24 - Anonyymi
- Ahdistuksen voi ensinnäkin hyväksyä ja todeta, että ”jaahas, taas alkaa tämä tuttu jouluahdistus”
- Anonyymi
ei ole olutta, kiljulinjalla menee
t naapurin masa, kuopio/perähikiä. SAVO(Tietysti!!!!!!!!) - Anonyymi
Joulukaljaa olen ostanut nyt ihan pirusti
- Anonyymi
hyviä joulua
- Anonyymi
juovuksissa jopa joulu on hauskempi
- Anonyymi
ostan toimeentulolla olutta
tupauuno, kuopio. Savo - Anonyymi
Jos ei ole lapsia niin Joulun aika on mukavaa viettää kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole lapsia niin Joulun aika on mukavaa viettää kännissä.
sittenhän Joulun aika ei eroa arjesta mitenkään.
- Anonyymi00021
Olen juovuksissa hyvin hauska.
- Anonyymi00022
Elmeri laski käsistään sianruokapöntön ja istuutui sen viereen kaivonkannelle. Tuuli huojutteli madonsyömiä marjapensaita, katolle asetettu väkkärä pyörähti laiskasti pari kertaa ja navetan seinustalla ajoi Heta takaa sontiaista.
- Anonyymi00024
kännissä kaikki on hauskempaa
- Anonyymi00025
Siinä paikassa oli kuitenkin naapuri Villehard Hakkarainen heittänyt henkensä eräänä aurinkoisena kesäaamuna, hiljaa, vähän vain viinalle haisten, ja Joose Rummukainen oli viety linnaan kädet rautalenkeillä yhteen kytkettyinä.
- Anonyymi00026
juomalla oma vaimo kauniiksi
- Anonyymi00027
Torstaina kuolemanottelu, halleluja.
- Anonyymi00029
Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo ei halua, että kammottava velkavuori jää hänen perinnökseen pääministerinä. Hän tähtää uudelleen pääministeriksi viedäkseen työnsä maaliin.
- Anonyymi00030
Ota mitä saat. Oikeus on ottaa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401046Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 162862
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40643- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6500- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457