Sopinkulma, Heltta, Riihikrouvi, Matin Kellari, Hopeakannus, Orihovi, Tankki baari, Heinämaan baari ja mitä niitä onkaan ollut.
Mitä tarinoita liittyy noihin kapakoihin ja niiden kanta-asiakkaisiin?
Sopissa ampuminen -95, Heltassa ties mitä, Hopeakannusta piti joku ulkomaalainen ..
Orimattilan legendaariset kapakat
10
833
Vastaukset
- Anonyymi
Ludmila piti hopeakannusta. Tuli pizzalla ja oluella käytyä.
T: Keijo- Anonyymi
Hopeakannu on samovaari. Tosin ei aitoa hopeaa. Ja se oli Ljudmila.
T: Hannu - Anonyymi00012
Keijo on homo
T. Pena
- Anonyymi
Ja olihan sitä myös Hepokatti, jossain siinä aisakellon nurkilla muistaakseni.
T: Keijo - Anonyymi
Elorin baari oli hyvä mesta kaljan kittaajalle.
- Anonyymi
Meille nuijille Hilskan kaupan rappuset.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja kun oltiin Matin kellarissa. Sillon oli väkeä tupaten . Onko Orimattilassa raflaa missä olisi livee bänndejä esiintymässä? Artjärvellä on mutta ei se paljon lämmitä.
- Anonyymi00013
Miksi musta ori lakkautettiin?
- Anonyymi00014
Kuulemma Orimattilalaiset joivat vaan omia juomiaan. Ei kannattanu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161