Olis muutama kysymys unelmavävyistä?
a) Miten ne pojat on päässy noin nopeasti suomen eniten keikkaa tekevien joukkoon kun luin jostain että ovat olleet kasassa vasta ihan vähän aikaa?
b) Mitä mieltä olette kyseisestä orkesterista?
c) Onko pojat varattuja kaikki?
Unelmavävyt
112
17992
Vastaukset
- Mimmu
Työtä tekemällä voi saavuttaakin jotain. Ei aina tarvita hittejä, joiden kautta tähdenlennot ovat hetken pinnalla vaan joskus eteenpäin vie vain kova työnteko. Pojilla kävi tuuri ja heihin uskottiin, ei siinä sen kummempaa.
Hyvä orkesterihan tuo on, kunhan vain jaksavat hoitaa työnsä ja edistyä edelleen. Ei pahaa sanottavaa lainkaan.
Kaksi heistä on jo ehtinyt naimisiin saakka. Ja taitavat muutkin melko varattuja olla. - eikka
A) suhteilla, taidot heikot
B) ei miellytä, ei taidoilla eikä esiitymisellä. Häntäheikkejä.
C) Kyllä, vaikkei uskois et joku ihan oikeesti viitsii niiden menoa katsella. - makuun
Oon kerran nähnyt Unelmävävyt, eivätkä musiikillisesti säväyttänyt yhtään... Ihmisinä olivat ihan jees tyyppejä!! =)
- julle
bändi on välttävä,mutta ns."laulaja" on määkivä LAMMAS !!
- soittaa
A eiköhän vävyt ole kuitenkin loppujen lopuksi kovalla työllä ja ripauksella onnea saavuttaneet asemansa. Olen nähnyt vävyt muutaman kerran ja mielestäni eivät jää yhtään kakkoseksi muille vastaaville: taikakuu, syke, fbi-beat, myrskylyhty.
C ilmeisesti sami, pekka ja tervis ovat naimisissa ja marko ja tommi sinkkuja. En ole aivan varma.- memora
Ainakin Tervis, Pekka ja Sami ovat tosiaan rengastettuja miehiä. Markosta en tiedä, mutta Tommi taitaa ainakin olla sinkku... Mutta entäs AP? Onko kellään tietoa liikkuuko tämä yksilö vielä vapaalla jalalla vai onko varattu?
Bändinä ovat loistavia -rempseitä ja nuorekkaita. Ottavat hyvin yleisön omakseen ja ovat ystävällisiä tyyppeja -jok' ikinen :)
Musiikillisesti ovat muuntuvainen kokoonpano ja sellaista musiikkia ei kai ole keksittykkään, jota vävyt ei taida! - Satu
memora kirjoitti:
Ainakin Tervis, Pekka ja Sami ovat tosiaan rengastettuja miehiä. Markosta en tiedä, mutta Tommi taitaa ainakin olla sinkku... Mutta entäs AP? Onko kellään tietoa liikkuuko tämä yksilö vielä vapaalla jalalla vai onko varattu?
Bändinä ovat loistavia -rempseitä ja nuorekkaita. Ottavat hyvin yleisön omakseen ja ovat ystävällisiä tyyppeja -jok' ikinen :)
Musiikillisesti ovat muuntuvainen kokoonpano ja sellaista musiikkia ei kai ole keksittykkään, jota vävyt ei taida!Unelmavävyt ovat orkesteri joka todellakin on noussut nopeasti. Pojat ovat vuodessa kehittyneet aivan mielettömästi!! Uusi levy on loistava.
Povaan UV:lle loistavaa menestystä! Viisi taitavaa soittajaa, jotka haluavat oppia ja kehittyä ja rakastavat soittamista.
Tietääksini muuten AP on sinkku, mutta Tommi seurustelee jonkun Jyväskyläläisen pimun kanssa. - Antenna HD
Myös Harjunpään orkesteri jää hopealle. Se kesäillan kaveri kuka on formulakuskin näköinen.
- pimu
Loistava bändi ja upeita laulajia. Kovalla työllä ja ihanalla luonteella. Sattuikos kukaan olemaan Rosellan keikalla, pojilla taisi olla naisseuraa, varattuja?!!!
- sirpa
ja sitä lienee tarkoittaa tuo aikaisempi kommentti häntäheikeistä. Varmaan muijjilla kivaa himassa venata. Heh, tyylinsä kullakin, jos niillä ns vapaa suhde? Mene ja tiedä. Samaa touhua kaikil keikoil!
- pimu
sirpa kirjoitti:
ja sitä lienee tarkoittaa tuo aikaisempi kommentti häntäheikeistä. Varmaan muijjilla kivaa himassa venata. Heh, tyylinsä kullakin, jos niillä ns vapaa suhde? Mene ja tiedä. Samaa touhua kaikil keikoil!
niinkö tosiaan onko niiden lauja se Pekka oikein unelmävävy, käyttäyykö aina noin? Maku meni.........
- ihmettelijä
pimu kirjoitti:
niinkö tosiaan onko niiden lauja se Pekka oikein unelmävävy, käyttäyykö aina noin? Maku meni.........
Hei
Olettekohan ihan varmoja ennen kuin syyttelette ihmisiä! Satuin itsekin olemaan keikalla ainakin tiistaina Rosellalla ja silloin luultavammin mukana oli poikien omat vaimot, kaikilla sormuksen kädessä! Pojat on tosiaan unelmavävyjä, taitaa olla kateellisten panettelua kun olette jääneet ilman!!! Eipä ole ainakaan huono maku, vetäviä oli naiset!!! - memora
ihmettelijä kirjoitti:
Hei
Olettekohan ihan varmoja ennen kuin syyttelette ihmisiä! Satuin itsekin olemaan keikalla ainakin tiistaina Rosellalla ja silloin luultavammin mukana oli poikien omat vaimot, kaikilla sormuksen kädessä! Pojat on tosiaan unelmavävyjä, taitaa olla kateellisten panettelua kun olette jääneet ilman!!! Eipä ole ainakaan huono maku, vetäviä oli naiset!!!Olen samaa mieltä Ihmettelijän kanssa, vaikken itse laivalla ollutkaan mukana. Usein artisteilla on laiva-keikoilla vaimot/tyttöystävät mukana, joten en näe mitään syytä epäillä olevan tosin tässäkään tilanteessa.
Ja ne vävyistä, jotka ovat sinkkuja, ovat vapaita tekemään mitä tahtovat ja kanssa tahtovat, eikä siihen luulisi kenelläkään olevan sanomista -kunhan pojan vaan muuten hoitavat työnsä kunnolla. - sirpa
ihmettelijä kirjoitti:
Hei
Olettekohan ihan varmoja ennen kuin syyttelette ihmisiä! Satuin itsekin olemaan keikalla ainakin tiistaina Rosellalla ja silloin luultavammin mukana oli poikien omat vaimot, kaikilla sormuksen kädessä! Pojat on tosiaan unelmavävyjä, taitaa olla kateellisten panettelua kun olette jääneet ilman!!! Eipä ole ainakaan huono maku, vetäviä oli naiset!!!100% varmoja ja moneen kertaan varmennettu monilla eri paikkakunnilla, eikä vaan merellä, vaikkakin monasti sielläkin. Jotkut ihmiset eivät vaan halua nähdä asioita niinkuin ne ovat, ja joitakin ei edes kiinnosta. Tavallaan ei muakaan, ihmettelen vaan. Mistä siis nimi Unelmavävyt? Se Häntäheikit ois kyllä parempi ja todenmukaisempi. Suomi on vapaa maa varattunakin tehdä mitä lystää. Aviorikos ei ole enää laissa tuomittava rikos. Moraalikäsitys onkin sitten toinen juttu?! Heillä kyllä harvemmin vaimot/tyttöystävät mukana.
- sirpa
ihmettelijä kirjoitti:
Hei
Olettekohan ihan varmoja ennen kuin syyttelette ihmisiä! Satuin itsekin olemaan keikalla ainakin tiistaina Rosellalla ja silloin luultavammin mukana oli poikien omat vaimot, kaikilla sormuksen kädessä! Pojat on tosiaan unelmavävyjä, taitaa olla kateellisten panettelua kun olette jääneet ilman!!! Eipä ole ainakaan huono maku, vetäviä oli naiset!!!Minä en syyttele, ihmettelen vain. Ja ilman en ole jäänyt, eikä kaverikaan.
- minä
sirpa kirjoitti:
Minä en syyttele, ihmettelen vain. Ja ilman en ole jäänyt, eikä kaverikaan.
Siis ne ei todellakaan ollu mitään vaimoja siellä Rosellalla. Istuttiin viereisessä pöydässä, pojilla ei sormuksia ja tyttöjen nimiä kovasti tivasivat... Meillekin tulivat juttelemaan ja pyysivät jatkoille, mutta varattuja ollaan (minulla jopa sormus, mutta ei tuntunut rajoittavan) ja mentiin ajoissa nukkumaan, jotta jaksaa tallinnassa. Meni tosiaankin maku poikiin..YÖks mitä meininkiä..
- tuulamaria
minä kirjoitti:
Siis ne ei todellakaan ollu mitään vaimoja siellä Rosellalla. Istuttiin viereisessä pöydässä, pojilla ei sormuksia ja tyttöjen nimiä kovasti tivasivat... Meillekin tulivat juttelemaan ja pyysivät jatkoille, mutta varattuja ollaan (minulla jopa sormus, mutta ei tuntunut rajoittavan) ja mentiin ajoissa nukkumaan, jotta jaksaa tallinnassa. Meni tosiaankin maku poikiin..YÖks mitä meininkiä..
noh ainakin tämä pekka (joka meni tietääkseni naimisiin äskettäin) on kova naisten mies! tunnen jopa naisen, jonka kanssa hänellä on vispilän kauppaa!
- nukkumatti
tuulamaria kirjoitti:
noh ainakin tämä pekka (joka meni tietääkseni naimisiin äskettäin) on kova naisten mies! tunnen jopa naisen, jonka kanssa hänellä on vispilän kauppaa!
satuin vilkaisemaan unelmavävyistä käytyjä keskusteluja ja ihmetystä herättää kovasti kyseisesten ihmisten mielenkiinto toisen ihmisen naisasioista?! Jos unelmavävyt ja etenkin laulaja Pekka ovat niin kovia häntäheikkejä niin miksiköhän yhdestä risteilystä nousee tälläinen kohu?!!! Jos miehet kerran joka ilta iskevät uusia naisia niin luulisi niistäkin keskustelua löytyvän. Eiköhän pojilla ole fiksut vaimot jotka myös tietävät että suomalaiset ovat kateellista kansaa eivätkä kestä toisten menestystä. Naisten kanssa keskusteleminen ja jatkoille pyytäminen eivät mielestäni automaattisesti tarkoita seksiä!!!!
- eikö
nukkumatti kirjoitti:
satuin vilkaisemaan unelmavävyistä käytyjä keskusteluja ja ihmetystä herättää kovasti kyseisesten ihmisten mielenkiinto toisen ihmisen naisasioista?! Jos unelmavävyt ja etenkin laulaja Pekka ovat niin kovia häntäheikkejä niin miksiköhän yhdestä risteilystä nousee tälläinen kohu?!!! Jos miehet kerran joka ilta iskevät uusia naisia niin luulisi niistäkin keskustelua löytyvän. Eiköhän pojilla ole fiksut vaimot jotka myös tietävät että suomalaiset ovat kateellista kansaa eivätkä kestä toisten menestystä. Naisten kanssa keskusteleminen ja jatkoille pyytäminen eivät mielestäni automaattisesti tarkoita seksiä!!!!
Ei vai tarkoita,ei kai kukaan ole noin sinisilmäinen että tuon uskoisi.
- nukkumatti
eikö kirjoitti:
Ei vai tarkoita,ei kai kukaan ole noin sinisilmäinen että tuon uskoisi.
Itse ainakin osaan pitää hauskaa ilman seksiä ja olen ollut useimmillankin jatkoilla joissa kyse on ollut puhtaasta hauskan pidosta!!!! Tuntuu surkealta ajatella etteivät nykyään miehet ja naiset voi viettää aikaa keskenään ilman epäilyä suhteesta. Itse olen onnellisesti naimisissa ja usean miespuolisen ystävä!!
- eikka
nukkumatti kirjoitti:
Itse ainakin osaan pitää hauskaa ilman seksiä ja olen ollut useimmillankin jatkoilla joissa kyse on ollut puhtaasta hauskan pidosta!!!! Tuntuu surkealta ajatella etteivät nykyään miehet ja naiset voi viettää aikaa keskenään ilman epäilyä suhteesta. Itse olen onnellisesti naimisissa ja usean miespuolisen ystävä!!
tai ainakin minä voin, mutta häntäheikit eivät sitä osaa. Tämä risteily nousi esiin varmasti siksi, että monet faneista ajattelivat esim. Pekan rauhoittuneen astuessaan avioliiton auvoiseen satamaan ja pettyivät(?) kun huomasivat meiningin pysyvän samana. Yleensä eri keikkapaikoilla eri fanit ja kuvittelevat kokevansa jotain erityistä tai eivät muuten koe tarvetta "laulaa" asiasta ympäri maailmaa. Tässä ketjussa ei nyt kuitenkaan puhuta siitä normaalista hauskanpidosta/jatkoista, vaan tytöt ovat kokeneet jotain ja tajunneet homman nimen. Jokaisella oikeus kertoa kokemuksensa ja mielipiteensä. Eikä esim. siitä espoolaisisästä ois kukaan uskonut, että se perheensä tappaa!
Sanottakoon samalla, että minun käy sääliksi niitä kotona odottavia puolisoita, fiksut ihmiset rypevät valheen suossa. Ai ai ai !! Toivottavasti pojat käyttävät kumiukkoja, niin ei tule tuliaisia kotiinvietäväksi. - piupaupou
eikka kirjoitti:
tai ainakin minä voin, mutta häntäheikit eivät sitä osaa. Tämä risteily nousi esiin varmasti siksi, että monet faneista ajattelivat esim. Pekan rauhoittuneen astuessaan avioliiton auvoiseen satamaan ja pettyivät(?) kun huomasivat meiningin pysyvän samana. Yleensä eri keikkapaikoilla eri fanit ja kuvittelevat kokevansa jotain erityistä tai eivät muuten koe tarvetta "laulaa" asiasta ympäri maailmaa. Tässä ketjussa ei nyt kuitenkaan puhuta siitä normaalista hauskanpidosta/jatkoista, vaan tytöt ovat kokeneet jotain ja tajunneet homman nimen. Jokaisella oikeus kertoa kokemuksensa ja mielipiteensä. Eikä esim. siitä espoolaisisästä ois kukaan uskonut, että se perheensä tappaa!
Sanottakoon samalla, että minun käy sääliksi niitä kotona odottavia puolisoita, fiksut ihmiset rypevät valheen suossa. Ai ai ai !! Toivottavasti pojat käyttävät kumiukkoja, niin ei tule tuliaisia kotiinvietäväksi.Valitettavasti eivät käytä..Osa taitaa käyttää, ja osa ei...
- Jokke
piupaupou kirjoitti:
Valitettavasti eivät käytä..Osa taitaa käyttää, ja osa ei...
Ootko käyny kaikki pojat läpi ku noin hyvin tiedät? Haloo!!! Täähän on sairasta.
- älä selitä
sirpa kirjoitti:
Minä en syyttele, ihmettelen vain. Ja ilman en ole jäänyt, eikä kaverikaan.
et olisi noin monta viestiä vaivautunut kirjoittamaan , jos et olisi rannalle jäänyt-sakkia!
- sirpa
älä selitä kirjoitti:
et olisi noin monta viestiä vaivautunut kirjoittamaan , jos et olisi rannalle jäänyt-sakkia!
hehhehhehheh.. mainiosti perusteltu! hehehehehehehehhee.. Ja kukas vävyistä se siellä? ;o)
- *tuikku*
sirpa kirjoitti:
hehhehhehheh.. mainiosti perusteltu! hehehehehehehehhee.. Ja kukas vävyistä se siellä? ;o)
Niin tuli sama mieleen, et kuka vävyistä ton kirjotti, vähänx nauratti!!! ei kai ne pysty mitenkään enään puolustelee itteensä, kai kaikilla silmät päässä on ja korvat, heh heheh!!!
- väsynyt
*tuikku* kirjoitti:
Niin tuli sama mieleen, et kuka vävyistä ton kirjotti, vähänx nauratti!!! ei kai ne pysty mitenkään enään puolustelee itteensä, kai kaikilla silmät päässä on ja korvat, heh heheh!!!
Ovatko todella ihmiset noin omahyväisiä ja uskovat että unelmavävyistä joku vaivaantuisi kirjoittamaan tai kommentoimaan näin ala-arvoisia viestejä vastaan!!! Uskon kyllä etteivät pojilla aina housut pysy jalassa kun pitäisi, mutta en kyllä arvosta niitä naisiakaan jotka ensin panevat ja sitten tuomitsevat. Sitä SAA MITÄ TILAAA!!! Kenellekkään tuskin on ollut epäselvää poikien sivilisääty, hävetkää ette ole yhtään sen parempia!!!
- en ole vävy,
sirpa kirjoitti:
olen paljon erilaisten tanssiorkestereiden keikalla käynyt ja säälien seurannut näitä bändien perässä roikkuvia tyttörukkia! Sitt kun niille kaikille ei riitä huomiota .. alkaa yleisillä palstoilla haukkuminen! Tajutkaa jo, ettei sinne tanssikeikoille KAIKKIEN tarvitse mennä iskemään bändin poikia! Tanssimaan ja musiikkia kuuntelemaan sinne mennään..
- luuleks sä tosiaan
sirpa kirjoitti:
unelmavävyillä on aikaa ja kiinostusta pyöriä jollakin rannalle jääneiden-"fanien" netissä puhumassa paskaa ihmisistä joita ei edes tunne. Voi sua raukkkaa!! Hanki itelles ELÄMÄ!!
- sirpa
luuleks sä tosiaan kirjoitti:
unelmavävyillä on aikaa ja kiinostusta pyöriä jollakin rannalle jääneiden-"fanien" netissä puhumassa paskaa ihmisistä joita ei edes tunne. Voi sua raukkkaa!! Hanki itelles ELÄMÄ!!
vaan TIEDÄN! Enkä lukeudu faneihin, en edes kehtaisi esimerkiksi sen Tinzzan ( Ainon tai Ellen..) kanssa lukeutua samaan kastiin! No way! Niiltä vois oikeesti kysyä elämän hankkimisesta! Vai mitä Tinzza? Luuletko et vävyt on jotain maailmanluokan staroja, jotka ei piere eikä pasko? Hehehehe.
- sirpa
*tuikku* kirjoitti:
ja oisin varmasti penkiltä pudonnu, jos sieltä olis tullut vastaus, aito ja rehellinen kuin valion pingviiniltä, että "minä täällä hei.."! Hehheh! Silmät on, korvat on melkein kaikilla, mutta kuka haluaa kuulla tai nähdä? Kai se siitä on kiinni, ehkä.
- sirpa
en ole vävy, kirjoitti:
olen paljon erilaisten tanssiorkestereiden keikalla käynyt ja säälien seurannut näitä bändien perässä roikkuvia tyttörukkia! Sitt kun niille kaikille ei riitä huomiota .. alkaa yleisillä palstoilla haukkuminen! Tajutkaa jo, ettei sinne tanssikeikoille KAIKKIEN tarvitse mennä iskemään bändin poikia! Tanssimaan ja musiikkia kuuntelemaan sinne mennään..
( ei myöskään vävy )mutta tässä enemmänki kyse UNELMAvävyjen toiminnasta. Hekin voisivat oikeasti vaan tehdä työnsä, soittaa musiikkia, eikä siinä ohessa vetää perseitä olalle ja iskeä naisia. Ja kyllä, minunkin käy muutamia sääliksi.
- Aino
sirpa kirjoitti:
vaan TIEDÄN! Enkä lukeudu faneihin, en edes kehtaisi esimerkiksi sen Tinzzan ( Ainon tai Ellen..) kanssa lukeutua samaan kastiin! No way! Niiltä vois oikeesti kysyä elämän hankkimisesta! Vai mitä Tinzza? Luuletko et vävyt on jotain maailmanluokan staroja, jotka ei piere eikä pasko? Hehehehe.
Hohoho... Nyt on kyllä asiat sullakin hyvin!
MInä kuule ihan seurustelen, en TODELLAKAAN käy iskemässä Vävyjä keikoilla. Yök. En tiedä heidän naissuhteistaan mitään, mutta olivatpa ne millaisia tahansa, niin minua ei kiinnosta. En puolustele heitä, vaikka heidän musiikistaan ja esiintymisestään pidänkin. Saattavat olla pukkeja tai sitten siveyden sipuleja, yks hailee meikäläiselle.
Luuletko muuten että minä olen nimimerkki tinzza? Nyt loukkaannuin kovasti! Tinzza on asia minun ja Ellen kanssa erikseen. Elle ei siis myöskään ole sama henkilö. Tinzzan tarkoitusperistä en tiedä mitään, mutta itsestäni menen takuuseen. - Elle
Aino kirjoitti:
Hohoho... Nyt on kyllä asiat sullakin hyvin!
MInä kuule ihan seurustelen, en TODELLAKAAN käy iskemässä Vävyjä keikoilla. Yök. En tiedä heidän naissuhteistaan mitään, mutta olivatpa ne millaisia tahansa, niin minua ei kiinnosta. En puolustele heitä, vaikka heidän musiikistaan ja esiintymisestään pidänkin. Saattavat olla pukkeja tai sitten siveyden sipuleja, yks hailee meikäläiselle.
Luuletko muuten että minä olen nimimerkki tinzza? Nyt loukkaannuin kovasti! Tinzza on asia minun ja Ellen kanssa erikseen. Elle ei siis myöskään ole sama henkilö. Tinzzan tarkoitusperistä en tiedä mitään, mutta itsestäni menen takuuseen.Kuin myös. Voin taivaspaikkaani menettämättä kertoa, että en ole koskaan edes tavannut Tinzzaa, ja istun eri penkillä kuin Aino. Todella fiksua kääntää keskustelu henkilökohtaiselle tasolle heti kun tulee tukalat paikat. Tunne siitä, ettet halua kuulua samaan kastiin kanssamme, on varmasti molemminpuolinen.
- sirpa
Elle kirjoitti:
Kuin myös. Voin taivaspaikkaani menettämättä kertoa, että en ole koskaan edes tavannut Tinzzaa, ja istun eri penkillä kuin Aino. Todella fiksua kääntää keskustelu henkilökohtaiselle tasolle heti kun tulee tukalat paikat. Tunne siitä, ettet halua kuulua samaan kastiin kanssamme, on varmasti molemminpuolinen.
Vai ongelmaa ymmärtämisen puolella? En puhunut teistä yhtenä ja samana henkilönä, vaan faneista, joista Tinzza ihan typerimmästä päästä. Enkä väittänyt teiltä kummaltakaan (lukuunottamatta sitä kolmatta) mitään iskemishommia, vaan sitä etten halua kuulua samaan kastiin. Minusta ei ole vävyjen faniksi. Ei musiikin puolesta, eikä varsinkaan muuten. Tuntuu, että kun te fanitatte niin "puolustatte" jopa asioista, joista ette tiedä yhtään mitään. Minä tiedän ja mitä musiikkiin tulee, se on makuasia, johon minulla OMA mielipiteeni. Ja jos sanotte, ettei kiinnosta, niin miksi osallistutte koko keskusteluun?
En tarkoittanut loukata, anteeksi siis siitä. Enkä koe oloani tukalaksi muuten kuin hirmuisen helteen uuvuttamana. - Aino
sirpa kirjoitti:
Vai ongelmaa ymmärtämisen puolella? En puhunut teistä yhtenä ja samana henkilönä, vaan faneista, joista Tinzza ihan typerimmästä päästä. Enkä väittänyt teiltä kummaltakaan (lukuunottamatta sitä kolmatta) mitään iskemishommia, vaan sitä etten halua kuulua samaan kastiin. Minusta ei ole vävyjen faniksi. Ei musiikin puolesta, eikä varsinkaan muuten. Tuntuu, että kun te fanitatte niin "puolustatte" jopa asioista, joista ette tiedä yhtään mitään. Minä tiedän ja mitä musiikkiin tulee, se on makuasia, johon minulla OMA mielipiteeni. Ja jos sanotte, ettei kiinnosta, niin miksi osallistutte koko keskusteluun?
En tarkoittanut loukata, anteeksi siis siitä. Enkä koe oloani tukalaksi muuten kuin hirmuisen helteen uuvuttamana.itsellesi fiksusta vastauksesta! Mukavaa keskustella ihmisten kanssa, joiden kommentit ovat muitakin kuin "exä tajuu daiju" tms..
Anteeksi vaan itsellesikin, ymmärsin tekstin väärin.
Mutta huomautan vielä, etten ole ottanut osaa Vävyjen naisasioita koskeviin keskusteluihin.
Ja voin omasta puolestani lisätä vielä senkin, että en itsekään haluaisi kuulua Tinzzan kanssa samaan kastiin.. Ymmärrän ärtymyksesi siinä suhteessa. Fanejakin on moneen junaan, onneksi. - Elle
Aino kirjoitti:
itsellesi fiksusta vastauksesta! Mukavaa keskustella ihmisten kanssa, joiden kommentit ovat muitakin kuin "exä tajuu daiju" tms..
Anteeksi vaan itsellesikin, ymmärsin tekstin väärin.
Mutta huomautan vielä, etten ole ottanut osaa Vävyjen naisasioita koskeviin keskusteluihin.
Ja voin omasta puolestani lisätä vielä senkin, että en itsekään haluaisi kuulua Tinzzan kanssa samaan kastiin.. Ymmärrän ärtymyksesi siinä suhteessa. Fanejakin on moneen junaan, onneksi.Jonka kommenttiin yhdyn kokonaisuudessaan.
- ????????????????
sirpa kirjoitti:
En tarkoittanut loukata, anteeksi siis siitä. Enkä koe oloani tukalaksi muuten kuin hirmuisen helteen uuvuttamana.Luetkohan itse viestejäsi joita lähetät?! Vai kirjoittaako useampi henkilö samalla nimimerkillä?!! Viestisi ovat melkoisen ristiriitaisia, ensin kerrot tietäväsi vävyistä ja etenkin Pekasta lähes kaiken. Olet myös kaikesta päätellen käynyt lähes jokaisella keikalla ympäri suomea sekä merellä että maassa kuten itse asian ilmaisit, osaathan 100 %:lla varmuudella kertoa poikien pettävän AINA!! Olet myös tainnut ostaa poikien levyn kun osaat sitäkin kritisoida. Painotat kovasti ettet ole fani mutta olet tainnut kuitenkin eksyä poikien nettisivuille ja viihtynyt siellä pitkäänkin kun nimi Tinzza on sinulle niin tuttu. Lisäksi...............
- ???????????????????
sirpa kirjoitti:
En tarkoittanut loukata, anteeksi siis siitä. Enkä koe oloani tukalaksi muuten kuin hirmuisen helteen uuvuttamana.kehuskelet vielä olleesi poikien kanssa sängyssä ja ilmeisestikin myös kaverisi. Tämäkään keskustelu ei tule eteesi ilman etsimättä ja mietinkin kovasti miksi olet tähän keskusteluun vaivautunut. Jos vävyt eivät sinut yhtään kiinnosta ja ovat tosiaan niin huonoja niin outo tapa näyttää se!!!!!!
Taisit todella jäädä Rosella ilman tavoitettasi, pääsyä poikien hyttiin???? - sirpa
??????????????????? kirjoitti:
kehuskelet vielä olleesi poikien kanssa sängyssä ja ilmeisestikin myös kaverisi. Tämäkään keskustelu ei tule eteesi ilman etsimättä ja mietinkin kovasti miksi olet tähän keskusteluun vaivautunut. Jos vävyt eivät sinut yhtään kiinnosta ja ovat tosiaan niin huonoja niin outo tapa näyttää se!!!!!!
Taisit todella jäädä Rosella ilman tavoitettasi, pääsyä poikien hyttiin????ihmeitä täynnä! Vai pitäisikö sanoa, kuten tänäpänä sanotaan: Elämä on! :)
Ei mua toi sun vuodatus heilauta suuntaan ei toiseen. Mutta sen vertaa voin vihjasta, että kun kaikkia asioita ja ihmisiä ei kertakaikkiaan pääse pakoon, VAIKKA haluaisikin. Sanonta pidä ystävä lähelläsi ja vihollinen vielä lähempänä, tai tunne vihollisesi, sopivat tähän.
Mitä musiikilliseen mielipiteeseeni tulee, on se minun aito käsitykseni, kokemukseni ja mielipiteeni, johon minulla oikeus. Ja mitä sitten muuhun, niin se on puhdasta faktaa, minkäs mä sille mahdan?! Että ihmettele sinä vain, niin teen minäkin.
(Ja tohon Rosella kommenttiin en viitsi edes vastata, sen vertaa ala-arvoinen kommentti.. kuin se taannoinen kokemuskin!) - sirpa
??????????????????? kirjoitti:
kehuskelet vielä olleesi poikien kanssa sängyssä ja ilmeisestikin myös kaverisi. Tämäkään keskustelu ei tule eteesi ilman etsimättä ja mietinkin kovasti miksi olet tähän keskusteluun vaivautunut. Jos vävyt eivät sinut yhtään kiinnosta ja ovat tosiaan niin huonoja niin outo tapa näyttää se!!!!!!
Taisit todella jäädä Rosella ilman tavoitettasi, pääsyä poikien hyttiin????muuten lanttiakaan laita likoon noiden unelmävyjen eteen eli levyä ei ostettu, eikä osteta. On muitakin tapoja kuunnella sitä.
- *saapas*
sirpa kirjoitti:
ihmeitä täynnä! Vai pitäisikö sanoa, kuten tänäpänä sanotaan: Elämä on! :)
Ei mua toi sun vuodatus heilauta suuntaan ei toiseen. Mutta sen vertaa voin vihjasta, että kun kaikkia asioita ja ihmisiä ei kertakaikkiaan pääse pakoon, VAIKKA haluaisikin. Sanonta pidä ystävä lähelläsi ja vihollinen vielä lähempänä, tai tunne vihollisesi, sopivat tähän.
Mitä musiikilliseen mielipiteeseeni tulee, on se minun aito käsitykseni, kokemukseni ja mielipiteeni, johon minulla oikeus. Ja mitä sitten muuhun, niin se on puhdasta faktaa, minkäs mä sille mahdan?! Että ihmettele sinä vain, niin teen minäkin.
(Ja tohon Rosella kommenttiin en viitsi edes vastata, sen vertaa ala-arvoinen kommentti.. kuin se taannoinen kokemuskin!)Ja kuka tollasten tautipesäkkeiden kans haluis sänkyyn, hyi!!!!!!!!!
- sirpa
sirpa kirjoitti:
ihmeitä täynnä! Vai pitäisikö sanoa, kuten tänäpänä sanotaan: Elämä on! :)
(Ja tohon Rosella kommenttiin en viitsi edes vastata, sen vertaa ala-arvoinen kommentti.. kuin se taannoinen kokemuskin!)No sen verran täytyy ripittäytyä että kyllähän minä aika kevytkenkäinen olen vähän joka suhteessa.
- tinzza
sirpa kirjoitti:
Tota noi, selvitetäänpäs tässä nyt muutama asia.
Minun tietääkseni tässä keskustelussa puhutaan Unelmavävyistä, kun kerta otsikkokin siihen viittaa. Joten ihmettelen vaan miten ihmeessä keskustelu kääntyi minuun, kun en kerta ole Unelmavävyt- orkesterin jäsen. Kysynpähän vaan...???
Ainosta ja Ellestä en tiedä mitään heidän syytä "faniuteen"...en ole koskaan edes tavannut heitä, ainoastaan muutama sana ollaan vaihdettu sähköpostin välityksellä. Heillä on omat syynsä olla "fani" ja se on heidän oma asiansa. Se ei kuulu minulle.
Se minkä takia minä olen ns. "fani", ei kuulu teille mutta voin minä varmasti tässä tapauksessa pari syytä kertoa. Minä sattumoisin pidän siitä musiikkityylistä mitä vävyt edustaa, eikä se tietääkseni tarkota sitä että mikäli pidän musiikista niin olen silloin erittäin iso fani. Tai että lukeudun "faneihin".
Mistä tiedätte olenko minä ylipäätänsä edes Unelmavävyjen fani?? Oletteko jutelleet kanssani?? Oletteko ikinä edes nähneet minua?? Vai onko tämä kaikki vaan kuulopuhetta, jos on, en sinuna uskoisi kaikkea mitä kuulen??
SIRPA: Millä perusteella haukut minua typeräksi?? Oletko ikinä nähnyt minua?? Olemmeko jutelleet joskus?? Tunnetaanko me?? Ymmärtäisin asian sitten oikein hyvin jos tuntisit minut, olisimme jutelleet joskus, nähneet...jne. Niin kauan kun et minua tunne niin sinun on ihan turha puhua minusta ihan kun tietäisit kaiken. Ei sinun kuitenkaan tarvitse puhua minun puolesta ihmisille, osaan ihan itse puhua itsestäni mikäli sitä tarvitaan. Vävytkö maailmanluokan staroja?? Noh, ensinnäkin: En ole ikinä väittänyt heidän olevan mitään sellasta. Mistä olet saanut päähäsi kyseisen väitteen??
...ja minunko pitäisi hankkia elämä...noh, on hieman ikävä kertoa tämä mutta: VALITETTAVASTI MINULLA ON ELÄMÄ...mutta hankkisit sinäkin ihmeessä, koska ilmeisesti sinulla ei sitä vielä ole. Jos sinä kerta niin hyvin minut tunnet niin eikö sinun olisi pitänyt tietää että minulla on jo elämä??
...Vaikuttaisi siltä että ehkä olet vain kateellinen siitä että kyseisellä orkesterilla on sellaisia "faneja" joiden kanssa tulee toimeen ja jotka herättää näinkin paljon huomiota ja keskustelua?!?!?
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta tässä tapauksessa on erittäin säälittävää viedä keskustelu henkilökohtaiselle tasolle jos tuntee itsensä olevan ns. "häviöllä"!!
Ja mitä sitten tulee tohon Unelmavävyjen naisasioihin...nii se ei minua voisi kiinnostaa p*skan vertaa, se on vävyjen ihan henkilökohtainen asia joka ei kuulu kenellekkään. Vävyjen naissuhteista minä en tiedä mitään, mutta oli ne minkälaisia tahansa, niin minua ei kiinnosta. Pojat saa kyntää ihan mitä haluaa,omapahan on elämänsä. Aivan sama minulle, kunhan vävyt hoitavat työnsä kunnolla, niin kuin on sovittu.
VIELÄKÖ ON EPÄSELVYYKSIÄ...??? - ??????????????
tinzza kirjoitti:
Tota noi, selvitetäänpäs tässä nyt muutama asia.
Minun tietääkseni tässä keskustelussa puhutaan Unelmavävyistä, kun kerta otsikkokin siihen viittaa. Joten ihmettelen vaan miten ihmeessä keskustelu kääntyi minuun, kun en kerta ole Unelmavävyt- orkesterin jäsen. Kysynpähän vaan...???
Ainosta ja Ellestä en tiedä mitään heidän syytä "faniuteen"...en ole koskaan edes tavannut heitä, ainoastaan muutama sana ollaan vaihdettu sähköpostin välityksellä. Heillä on omat syynsä olla "fani" ja se on heidän oma asiansa. Se ei kuulu minulle.
Se minkä takia minä olen ns. "fani", ei kuulu teille mutta voin minä varmasti tässä tapauksessa pari syytä kertoa. Minä sattumoisin pidän siitä musiikkityylistä mitä vävyt edustaa, eikä se tietääkseni tarkota sitä että mikäli pidän musiikista niin olen silloin erittäin iso fani. Tai että lukeudun "faneihin".
Mistä tiedätte olenko minä ylipäätänsä edes Unelmavävyjen fani?? Oletteko jutelleet kanssani?? Oletteko ikinä edes nähneet minua?? Vai onko tämä kaikki vaan kuulopuhetta, jos on, en sinuna uskoisi kaikkea mitä kuulen??
SIRPA: Millä perusteella haukut minua typeräksi?? Oletko ikinä nähnyt minua?? Olemmeko jutelleet joskus?? Tunnetaanko me?? Ymmärtäisin asian sitten oikein hyvin jos tuntisit minut, olisimme jutelleet joskus, nähneet...jne. Niin kauan kun et minua tunne niin sinun on ihan turha puhua minusta ihan kun tietäisit kaiken. Ei sinun kuitenkaan tarvitse puhua minun puolesta ihmisille, osaan ihan itse puhua itsestäni mikäli sitä tarvitaan. Vävytkö maailmanluokan staroja?? Noh, ensinnäkin: En ole ikinä väittänyt heidän olevan mitään sellasta. Mistä olet saanut päähäsi kyseisen väitteen??
...ja minunko pitäisi hankkia elämä...noh, on hieman ikävä kertoa tämä mutta: VALITETTAVASTI MINULLA ON ELÄMÄ...mutta hankkisit sinäkin ihmeessä, koska ilmeisesti sinulla ei sitä vielä ole. Jos sinä kerta niin hyvin minut tunnet niin eikö sinun olisi pitänyt tietää että minulla on jo elämä??
...Vaikuttaisi siltä että ehkä olet vain kateellinen siitä että kyseisellä orkesterilla on sellaisia "faneja" joiden kanssa tulee toimeen ja jotka herättää näinkin paljon huomiota ja keskustelua?!?!?
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta tässä tapauksessa on erittäin säälittävää viedä keskustelu henkilökohtaiselle tasolle jos tuntee itsensä olevan ns. "häviöllä"!!
Ja mitä sitten tulee tohon Unelmavävyjen naisasioihin...nii se ei minua voisi kiinnostaa p*skan vertaa, se on vävyjen ihan henkilökohtainen asia joka ei kuulu kenellekkään. Vävyjen naissuhteista minä en tiedä mitään, mutta oli ne minkälaisia tahansa, niin minua ei kiinnosta. Pojat saa kyntää ihan mitä haluaa,omapahan on elämänsä. Aivan sama minulle, kunhan vävyt hoitavat työnsä kunnolla, niin kuin on sovittu.
VIELÄKÖ ON EPÄSELVYYKSIÄ...???Hyvä Tinzza!
Vaikken sinua tunnekaan niin asiaa joka sana!!!!!
Vävyille kovasti terkkuja, upea bändi ja hienoja ihmisiä! - star
sirpa kirjoitti:
No sen verran täytyy ripittäytyä että kyllähän minä aika kevytkenkäinen olen vähän joka suhteessa.
Luuletko etteivät kommentisi ole sitä jo paljastaneet?
- Elvi
sirpa kirjoitti:
Voi hyvä Sirpa. Miten voit tuomita ihmisen tuntematta häntä. Minä voin sanoa että tämän 40 vuoden aikana jota olen elänyt, en ole törmännyt kehenkään sinun kaltaiseen ihmiseen. Ja toivon etten törmäisikään. Olen sattumalta tavannut Tinzzan ja minusta hän oli erittäin mukava. Jopa itse Unelmavävyt orkesterin jäsenet ovat itse kehuneet kuinka paljon merkitsee kun on sellaisia faneja olemassa.
- Carita
Elvi kirjoitti:
Voi hyvä Sirpa. Miten voit tuomita ihmisen tuntematta häntä. Minä voin sanoa että tämän 40 vuoden aikana jota olen elänyt, en ole törmännyt kehenkään sinun kaltaiseen ihmiseen. Ja toivon etten törmäisikään. Olen sattumalta tavannut Tinzzan ja minusta hän oli erittäin mukava. Jopa itse Unelmavävyt orkesterin jäsenet ovat itse kehuneet kuinka paljon merkitsee kun on sellaisia faneja olemassa.
minäkin. Ja sitten ns. selän takana haukkuvat ala-arvoisesti ja miettivät miten pääsisi maanvaivasta eroon.
- katja
sirpa kirjoitti:
Voi Sirpa raukkaa kun on sulla vaikea elämä...
Saanen esittäytyä, olen Katja. Yksi niistä Unelmavävyjen faneista jotka käy keikoilla kuuntelemassa jätkien musiikkia.
Mistäköhän sä voit tietää minkälainen tinzza on? Hei mä olen sen kaa tekemisissä melkee joka päivä ja en edes mä tiedä minkälainen se loppujen lopuksi on.
En tiedä syitä "faniuteen" enkä sen muita tarkoitus periä.
Sä olet ehkä joskus ollut samalla keikalla mun ja tinzzan kanssa? Olet tainut nähdä kuinka keikan jälkeen lähdetään jatkoille? No kuules, siellä jatkoilla vaan yksinkertaisesti istutaan porukassa ja jutellaan kaiken maailman asioista.
Eli turhaa vaahtoat asioista joista et tiedä.
Niikun Tinzza sano Unelmavävyt tekee niikun tykkäävät. Heidän henkilökohtanen elämä on aivan eri asia kun se millasia ne on "töissä."
Olis todella kiva tavata sut luonnossa ja katsoa minkälainen ihminen sä olet kun kerta luulet muita aika hyvin tuntevan. Niin ja oletko sä niitä "teinejä" joiden tarkoitusperät ovat aivan eri kuin esim. minun ja tinzzan. - Katja
Carita kirjoitti:
minäkin. Ja sitten ns. selän takana haukkuvat ala-arvoisesti ja miettivät miten pääsisi maanvaivasta eroon.
Voi kuule ku maailma ei ole niin paha paikka mitä luulette Carita ja Sirpa.
- Carita
Katja kirjoitti:
Voi kuule ku maailma ei ole niin paha paikka mitä luulette Carita ja Sirpa.
kun tietäisit mitä kertoilivat sun pikkusiskostas. Ja teidän vanhemmista.. Mutta suosiolla jätän tämän asian omaan arvoonsa arvaamattomaan. Hyvää kesänjatkoa sinulle/teille.
- katja & tinzza
Carita kirjoitti:
kun tietäisit mitä kertoilivat sun pikkusiskostas. Ja teidän vanhemmista.. Mutta suosiolla jätän tämän asian omaan arvoonsa arvaamattomaan. Hyvää kesänjatkoa sinulle/teille.
Tää asia olis ollu parempi kuulla pojilta itseltään kun että sinä kerrot sen intternetissä yleisellä keskustelu palstalla.
Voi en ole ikinä törmänny noin lapselliseen ihmiseen. Minkäköhän takia tää keskustelu vedetään henkilökohtaisuuksiin? Eikö teillä hyvät ihmiset ole parempaa tekemistä????? Mietitäämpäs uudestaan kenenköhän tässä pitäis hankkia elämä... hmm... oiskohan sinä Carita ja sinä Sirpa... Juu näin taitaa olla.
Kaikki ihmiset on aivan erilaisia. Ei kaikista voi pitää.
Ja meidän vanhemmat on tasan yhden kerran ollu jätkien keikalla. Mitenköhän siitä voi kehitellä paskaa jota jauhetaan selän takana? Meidän täti on asia erikseen. Se on ollu joillakin keikoilla mukana ja se on hieman omalaatunen. Se on mitä on. Asialle ei voi mitään. Jokasella on kuitenkin se oma poersoona. Kaikista ei voi pitää.
Toivon että tää asia ei olis näin kun sanot. Jätkät antaa ymmärtää aivan toista keikoilla. Mutta jos tää on totuus niin sitten on. Asialle ei voi mitään. Jätetään asia tähän.
Oikein hauskaa kesän jatkoa myös sinulle! - aurinko
Carita kirjoitti:
Missäs kaikki Unelmavävyjen kannattajat/"vihaajat" ovat,kun tämä keskustelu on lopahtanut ihan täysin??Oli niin kivaa lukea näitä kommentteja,kun ne oli niin hauskoja..;)
- stella
aurinko kirjoitti:
Missäs kaikki Unelmavävyjen kannattajat/"vihaajat" ovat,kun tämä keskustelu on lopahtanut ihan täysin??Oli niin kivaa lukea näitä kommentteja,kun ne oli niin hauskoja..;)
Tosiaan, tätä oli hauska seurata. Mahtaako miehet rauhoittuneet kun jutut loppuivat?! Kertokaahan miehistä jotain, esim. mitä tekivät ennen vävyjä, onko kenelläkään lapsia ja ovatkos kaikki Turun seudulta?
- darlia
stella kirjoitti:
Tosiaan, tätä oli hauska seurata. Mahtaako miehet rauhoittuneet kun jutut loppuivat?! Kertokaahan miehistä jotain, esim. mitä tekivät ennen vävyjä, onko kenelläkään lapsia ja ovatkos kaikki Turun seudulta?
Heh, enpä usko usko, että miehet ovat rauhoittuneet :) Pojat ovat poikia...
Pekka on ennen Vävyjä ollut klassisen musiikin puolella, soittanut eri kokoonpanoissa (nimekkäissäkin) ja kokeillut onneaan myös Tangomarkkinoilla.
Tervis on juuri ennen Vävyjen riveihin astumista tuurannut muissa tanssiyhtyeissä, esim. Myrskylyhdyssä.
Niin ja Tommihan on se Mister Finland finalisti :)
Muut Vävyistä taitavat olla Turun seudulta, mutta Tervis asustaa Helsingissä.
Lapsista ei ole tietoa.
Niin ja viitaten tuolla alussa olleeseen kysymykseen: AP taitaa muuten olla varattu. Oletettavasti tyttöystävä on nähty myös keikoilla. - Carita
stella kirjoitti:
jos aloittaisit uuden aiheen asiasta? Tämä niin kaukana kärjestä, että harvemmin varmaan kukaan jaksaa näin kauas kulkeutua.
Samilla on yksi lapsi. Pekalla neljäs tulossa. - tiedon jyvä
darlia kirjoitti:
Heh, enpä usko usko, että miehet ovat rauhoittuneet :) Pojat ovat poikia...
Pekka on ennen Vävyjä ollut klassisen musiikin puolella, soittanut eri kokoonpanoissa (nimekkäissäkin) ja kokeillut onneaan myös Tangomarkkinoilla.
Tervis on juuri ennen Vävyjen riveihin astumista tuurannut muissa tanssiyhtyeissä, esim. Myrskylyhdyssä.
Niin ja Tommihan on se Mister Finland finalisti :)
Muut Vävyistä taitavat olla Turun seudulta, mutta Tervis asustaa Helsingissä.
Lapsista ei ole tietoa.
Niin ja viitaten tuolla alussa olleeseen kysymykseen: AP taitaa muuten olla varattu. Oletettavasti tyttöystävä on nähty myös keikoilla.Tietääkseni muut on varattuja paitsi AP.
- stella
Carita kirjoitti:
jos aloittaisit uuden aiheen asiasta? Tämä niin kaukana kärjestä, että harvemmin varmaan kukaan jaksaa näin kauas kulkeutua.
Samilla on yksi lapsi. Pekalla neljäs tulossa.Empä usko että tämä aihe jaksaa ihmisiä enää kiinnostaa. Mietimpä vain miten on mies jo näin paljon ehtinyt, eikös niitä häitä vasta tanssittu?
- joo
sirpa kirjoitti:
No sen verran täytyy ripittäytyä että kyllähän minä aika kevytkenkäinen olen vähän joka suhteessa.
huomaa ett olet yksi rannalle jääneistä kiima******sta joita roikkuu joka bändin lavan reunuksilla. Sitt kun ne ei saa kaikki mitä haluaa niin alkaa tuo suunnaton paskanjauhaminen. tajutkaa että ei ne voi ottaa kaikkia p*****nkauppajia vaimoksi. Sitähän te vongutte. tEIDÄNLAISTENNE kans voi pitää vain hauskaa olette tarpeeksi tyhmiä siihen hommaan, vaimoksi otetaan pikkasen eri tason naiset.
- siis
joo kirjoitti:
huomaa ett olet yksi rannalle jääneistä kiima******sta joita roikkuu joka bändin lavan reunuksilla. Sitt kun ne ei saa kaikki mitä haluaa niin alkaa tuo suunnaton paskanjauhaminen. tajutkaa että ei ne voi ottaa kaikkia p*****nkauppajia vaimoksi. Sitähän te vongutte. tEIDÄNLAISTENNE kans voi pitää vain hauskaa olette tarpeeksi tyhmiä siihen hommaan, vaimoksi otetaan pikkasen eri tason naiset.
sellaiset, jotka on tarpeeksi TYHMIÄ vanatakseen vaan himassa ja katsoakseen läpi sormien naisseikkailut ja uskoakseen kaikki rakkaalta mieheltään saamansa sepitykset, jotka olisi niin helppo todeta valheeksi. Eli totta puhut, Aivan Eri Tasoa. Voi äly..
- hups
joo kirjoitti:
olla vävy taas tietokoneen ääressä.... hih
Vaimoiksi tosiaan kelpaavat ne jotka siihen hommaan tyhmyyttään lähtevät. Empä itse haluaisi istuskella kotona rouvana kun mies ei tiedä tuon taivaallista mitä naimisissa oleminen tarkoittaa. Uskollisuus ja rehellisyys ovat useimpien liittojen perusteena, mutta joillekin ilmeisesti riittää vain että saa olla naimisissa "julkisuuden henkilön kanssa" hinnalla millä hyvänsä. - darlia
tiedon jyvä kirjoitti:
Tietääkseni muut on varattuja paitsi AP.
Tyttö on ollu muutamalla keikallakin (lavoilla ja laivalla) mukana.
En tietysti voi sata varmasti mennä sanomaan, mikä heidän suhteensa on, mutta läheisiltä näyttävät :) - salaistatietoo
pimu kirjoitti:
Täällä yx Pekan monista ilmottautuu...
Olen nyt mielenkiinnolla seurannut näitä keskusteluja ja pistää vähän miettiin, että onkohan nämä muut ns. "valitut" tulleet ajatelleeksi, että eihän noi jutut ole sille herralle mitään elämää suurempia juttuja, yhdentekeviä kaikki! Itse tämän tiedostin heti alkuun ja otin asiat yhtenä kokemuksena, tiedän..tyhmäähän tuo on, mutta tehty mikä tehty!!! Eikä täällä ketään kuitenkaan pakosti alttarille viedä eli varmaan rakastaa vaimoaan, vaikka keikkamatkoilla mitä tapahtuisi!! Mun mielestä turha moralisoida touhuja, jos on itse lähtenyt leikkiin mukaan ja katkerana mollata toisen tekemisiä. Jos omalta kohdaltani mietin, niin surullisinta tässä on se faktatieto, että kun tuollaiseen juttuun lähtee mukaan sitä periaateessa hyväksyy toisen toiminnan:( sitä ajatusta on hyvin vaikea sulattaa!!
- eikka
että taidoilla ei todellakaan ole merkitystä esim. laulajan ei tarvitse osata laulaa, vaan se muu "hyvä meininki, yleisön viihdyttäminen" jne. on se painavin juttu. Itse haluaisin ainakin kuunnella musiikkia (ei niinkään livenä vaan levyltä ja radiosta), nauttia siitä. Enkä ryhtyä bändäriksi, vain koska bändi livenä `toimii`.
- Elle
eikka kirjoitti:
että taidoilla ei todellakaan ole merkitystä esim. laulajan ei tarvitse osata laulaa, vaan se muu "hyvä meininki, yleisön viihdyttäminen" jne. on se painavin juttu. Itse haluaisin ainakin kuunnella musiikkia (ei niinkään livenä vaan levyltä ja radiosta), nauttia siitä. Enkä ryhtyä bändäriksi, vain koska bändi livenä `toimii`.
Pekka osaa laulaa.
- eikka
Elle kirjoitti:
Pekka osaa laulaa.
Janina on suoraan sanottuna ihan päin v..tua laulettu! Biisi varmaan itsessään ihan hyvä, mutta Pekan vinkuminen ei anna sille oikeutta.
- Aino
eikka kirjoitti:
Janina on suoraan sanottuna ihan päin v..tua laulettu! Biisi varmaan itsessään ihan hyvä, mutta Pekan vinkuminen ei anna sille oikeutta.
...siksi se kuulostaa päin vittua lauletulta, että -kuten Elle mainitsikin jo- se on miksattu sellaiseksi! Liveä Pekka _osaa_ laulaa! Se, kuulostaako hänen äänensä sinusta määkimiseltä on toki oma mielipiteesi, enkä voi sanoa siihen mitään. Itse kuitenkin pidän Pekan äänestä. Mutta laulutaito itsessään on asia, jota joko on tai ei ole. Ja Pekka pääsee ylös ja alas, sekä pystyy laulamaan eri voimakkuuksilla sujuvasti. Eli tekninen puoli tuntuisi olevan kunnossa.
- sirpa
Aino kirjoitti:
...siksi se kuulostaa päin vittua lauletulta, että -kuten Elle mainitsikin jo- se on miksattu sellaiseksi! Liveä Pekka _osaa_ laulaa! Se, kuulostaako hänen äänensä sinusta määkimiseltä on toki oma mielipiteesi, enkä voi sanoa siihen mitään. Itse kuitenkin pidän Pekan äänestä. Mutta laulutaito itsessään on asia, jota joko on tai ei ole. Ja Pekka pääsee ylös ja alas, sekä pystyy laulamaan eri voimakkuuksilla sujuvasti. Eli tekninen puoli tuntuisi olevan kunnossa.
että koko levy on miksattu pieleen? Pekan ääni ei todellakaan kuullosta siltä miltä pitäisi yhdessäkään kappaleessa. Äänen oma väri on hävinnyt kokonaan ja useissa kohdissa ääni kuullostaa limaiselta tai nenään lauletulta. Livenäkin huomannut sellaista honottamista. Keikoilla kai kuvitellaan että musiikin voimakkuus peittää pienet virheet.
Päinvastoin kuin Samilla on ihan oma, puhdas ja aito ääni. Se on miellyttävää kuunneltavaa. Unelmavävyjen keikoilla käyminen on osaltani slut, mutta Samin äänestä pitäisin enemmänkin. - Elle
sirpa kirjoitti:
että koko levy on miksattu pieleen? Pekan ääni ei todellakaan kuullosta siltä miltä pitäisi yhdessäkään kappaleessa. Äänen oma väri on hävinnyt kokonaan ja useissa kohdissa ääni kuullostaa limaiselta tai nenään lauletulta. Livenäkin huomannut sellaista honottamista. Keikoilla kai kuvitellaan että musiikin voimakkuus peittää pienet virheet.
Päinvastoin kuin Samilla on ihan oma, puhdas ja aito ääni. Se on miellyttävää kuunneltavaa. Unelmavävyjen keikoilla käyminen on osaltani slut, mutta Samin äänestä pitäisin enemmänkin.Minusta niin on. En tosin ymmärrä juuri mitään muusiikista, voin vain sanoa, miltä se MINUN MIELESTÄNI tuntuu ja kuulostaa. Ja sen verran olen ollut mukana levyn äänityksessä (ei siis Vävyjen ko. levyn, vaan aivan toisen bändin), että tiedän jotain siitä, miten paljon miksaaminen voi vaikuttaa koko lopputulokseen.
Pidän myös Samin äänestä todella paljon, sopii älyttömän hyviin hitaisiin balladeihin. - Elle
Elle kirjoitti:
Minusta niin on. En tosin ymmärrä juuri mitään muusiikista, voin vain sanoa, miltä se MINUN MIELESTÄNI tuntuu ja kuulostaa. Ja sen verran olen ollut mukana levyn äänityksessä (ei siis Vävyjen ko. levyn, vaan aivan toisen bändin), että tiedän jotain siitä, miten paljon miksaaminen voi vaikuttaa koko lopputulokseen.
Pidän myös Samin äänestä todella paljon, sopii älyttömän hyviin hitaisiin balladeihin.Minusta Pekan ääni ei myöskään kuulosta samalta joka biisissä. Ilmeisesti he ovat (kansien perusteella) käyttäneet kahta eri miksaajaa, mutta myös saman miksaajan eri biiseissä on eroja. Ei hyvä. Ei kuulosta puhtaalta.
- sirpa
Elle kirjoitti:
Minusta Pekan ääni ei myöskään kuulosta samalta joka biisissä. Ilmeisesti he ovat (kansien perusteella) käyttäneet kahta eri miksaajaa, mutta myös saman miksaajan eri biiseissä on eroja. Ei hyvä. Ei kuulosta puhtaalta.
on se, että miksaajalla ei ole noin suurta vaikutusta. Ja mikä tarve edes olisi vääntää huonompaan suuntaan?! Pekalla on vaan laulutaito huomattavasti heikentynyt, eikä ole löytänyt sitä omaa "juttuaan". Kohta kymmenen vuotta kuullut Pekan laulantaa ja hämmästelen (jo muutaman vuoden hämmästellyt) sitä miten voi noin huonoksi muuttua. Yleensähän kokemus tuo varmuutta ja vankkuutta, jos niin voi äänestä sanoa. Se kyllä totta, että Pekalla on tekniikka hallussa, onhan hän laulua opiskellut, mutta laulutunteja kannattaisi ottaa kyllä edelleenkin, varsinkin ton levyn perusteella. Mikä muu siihen vaikuttaa? Ketjutupakointi, alkoholi, mikä?
- Eräs vain
sirpa kirjoitti:
on se, että miksaajalla ei ole noin suurta vaikutusta. Ja mikä tarve edes olisi vääntää huonompaan suuntaan?! Pekalla on vaan laulutaito huomattavasti heikentynyt, eikä ole löytänyt sitä omaa "juttuaan". Kohta kymmenen vuotta kuullut Pekan laulantaa ja hämmästelen (jo muutaman vuoden hämmästellyt) sitä miten voi noin huonoksi muuttua. Yleensähän kokemus tuo varmuutta ja vankkuutta, jos niin voi äänestä sanoa. Se kyllä totta, että Pekalla on tekniikka hallussa, onhan hän laulua opiskellut, mutta laulutunteja kannattaisi ottaa kyllä edelleenkin, varsinkin ton levyn perusteella. Mikä muu siihen vaikuttaa? Ketjutupakointi, alkoholi, mikä?
Huh huh, ihmetellen vain olen seurannut kommenttejasi sirpa. Ensinnäkin miten ihmeessä olet voinut kymmenen vuotta seurata Pekan laulantaa, kun hän ei edes ole lähellekään niin montaa vuotta laulanut???? Musiikin parissa on kyllä ollut, mutta ei laulajana.
Suustasi tulee niin paljon sontaa, että kummastellen vain mietin onko siinä hitustakaan totta mukana....
Kevytkenkäinen olet jos tuolla itseäsi tyrkytät ja jakelet kenelle vain yhden illan perusteella. On se kumma, kun miehiä aina syytetään vaikka naiset ne myös itse tekevät itsensä naurettaviksi. Turha se on jälkeenpäin vinkua ja haukkua. Olisit miettinyt asiaa etukäteen. Josko nämäkään vihjailusi edes paikkansa pitävät. Ota hyvä nainen järki käteen ja aikuistu. - Carita
Eräs vain kirjoitti:
Huh huh, ihmetellen vain olen seurannut kommenttejasi sirpa. Ensinnäkin miten ihmeessä olet voinut kymmenen vuotta seurata Pekan laulantaa, kun hän ei edes ole lähellekään niin montaa vuotta laulanut???? Musiikin parissa on kyllä ollut, mutta ei laulajana.
Suustasi tulee niin paljon sontaa, että kummastellen vain mietin onko siinä hitustakaan totta mukana....
Kevytkenkäinen olet jos tuolla itseäsi tyrkytät ja jakelet kenelle vain yhden illan perusteella. On se kumma, kun miehiä aina syytetään vaikka naiset ne myös itse tekevät itsensä naurettaviksi. Turha se on jälkeenpäin vinkua ja haukkua. Olisit miettinyt asiaa etukäteen. Josko nämäkään vihjailusi edes paikkansa pitävät. Ota hyvä nainen järki käteen ja aikuistu.käy keskustelu kuumana. Kyllä Pekka on laulanut pienen ikänsä. Unelmavävyt ei tosin ole mikään vanha bändi, mutta eli hän sitä ennenkin..kuin "unelmavävy"! :o)) Pekan tuntevana en minä täältä mitään paskajuttuja löytänyt. Asiaa vain, pelkkää faktatietoa, sana josta Pekka erityisen paljon pitää.
- sirpa
Carita kirjoitti:
käy keskustelu kuumana. Kyllä Pekka on laulanut pienen ikänsä. Unelmavävyt ei tosin ole mikään vanha bändi, mutta eli hän sitä ennenkin..kuin "unelmavävy"! :o)) Pekan tuntevana en minä täältä mitään paskajuttuja löytänyt. Asiaa vain, pelkkää faktatietoa, sana josta Pekka erityisen paljon pitää.
mutta eihän täällä voi keskustella. Idioottimaista välillä tämä keskustelu täällä. Eikä saisi mielipidettään tai kokemuksiaan kertoa, kun on heti pari asioista tietämätöntä tiukkapipoa kimpussa. Oon jo saanut tänne kevytkenkäisen kaimankin. Jatkakaa te, minä poistun lomailemaan saariston rauhaan. En jaksa jokaiseen typeryyteen erikseen vastata.
Sulle Carita ;) - Katja
sirpa kirjoitti:
mutta eihän täällä voi keskustella. Idioottimaista välillä tämä keskustelu täällä. Eikä saisi mielipidettään tai kokemuksiaan kertoa, kun on heti pari asioista tietämätöntä tiukkapipoa kimpussa. Oon jo saanut tänne kevytkenkäisen kaimankin. Jatkakaa te, minä poistun lomailemaan saariston rauhaan. En jaksa jokaiseen typeryyteen erikseen vastata.
Sulle Carita ;)Joo olen huomannut että sinä taidat olla yksi heistä tietämättömistä tiukkapipoisista henkilöistä jotka luulee tuntevansa ja tietävänsä kaiken mitä ihmisen päässä liikkuu. Eli ihan asiaa puhuit.
Taisit itsekkin tajuta asian ytimen... :)
- Tavallinen tanssaaja
Unelmavävyt oli vuoden 2004 Suomen Mestari Orkesteri. Siinä syy. Parhaat niissäkin skaboissa yleensä jyllää.
SMORK-tapahtuma järjestetään vuosittain lopputalvesta Ylläksellä ja paras orkesteri pääsee esiintymään Kesäillan Valssi kiertueelle. Tänä vuonna voittaja taisi olla Varjokuva.- Minä vain
Joo, samasta kilapilusta on tullut myös yölintu, syke ja moni muu, eli ei sieltä mitään ihan tumpelobändejä tule. Kilpilussahan järjestetään rytmikokeetkin sun muut...
- sirpa
Minä vain kirjoitti:
Joo, samasta kilapilusta on tullut myös yölintu, syke ja moni muu, eli ei sieltä mitään ihan tumpelobändejä tule. Kilpilussahan järjestetään rytmikokeetkin sun muut...
Erittäin huvittavaa! Lukihäiriö, kirjoitusvirhe vai mikä lie, mutta räjähdin nauramaan! Kiitos ja anteeks!
- Saapas
sirpa kirjoitti:
Erittäin huvittavaa! Lukihäiriö, kirjoitusvirhe vai mikä lie, mutta räjähdin nauramaan! Kiitos ja anteeks!
On ne kilapilut sentään hyviä, kun niissä löytyy mahdottoman hyviä bändejä lavoille keikkailemaan tunnettuna!
- kummoinen
Tää on sellainen tusinabändi.Näitä riittää.
- eikka
Toisten kappaleita vaan veivaavat ja kun pitäisi jotain omaa kehittää niin tuloksena on joku Janina, johon laulajan taidot eivät riitä. Kotini maailma taas sellanen normirallatus, oikea karaokeunelma, johon kuka vaan pystyy.
- Ammattilaisen
eikka kirjoitti:
Toisten kappaleita vaan veivaavat ja kun pitäisi jotain omaa kehittää niin tuloksena on joku Janina, johon laulajan taidot eivät riitä. Kotini maailma taas sellanen normirallatus, oikea karaokeunelma, johon kuka vaan pystyy.
KATARIINA HÄNNINEN
- Hännisen Katariinasta tulemme toivon mukaan nauttimaan vielä monena vuotena. Levy sopii loistavasti sekä nuorem-man että aikuisemman radiokuuntelijan makuun. Ei ollut vaikea valinta! Liina Matveinen, Radio Rex, Joensuu-Pohjois-Karjala
- Livenä raju rokkipakkaus, jopa Muskan manttelin perijä. Levy monta astetta kesympi mutta antaa lupauksia ja odotuksia tulevaisuuden suhteen. Anita Andersson, Lähiradio, Helsinki
- Nuorekas, elämänmakuinen kokonaisuus. Tiina Sihvonen, Järviradio, Alajärvi-Jyväskylä-Viitasaari-Pihtipudas
T.T. PURONTAKA
- TT:n levy on kauan odotettu hyvä kokonaisuus. Jokaiseen tunnelmaan löytyy musiikkia. Sopii kuuntelijalle ja tanssijalle. Päivi Karppinen, Radio Kajaus, Kajaani-Kuusamo-Kainuu
- Purontaka tekee omannäköistään reipasta iskelmää, ja vaikkei aina listoille kipuaisikaan, varmasti soittaa ja laulaa it-sensä jälleen ihmisten sydämiin. Hannu Virtanen, Radio Manta, Vammala-Nokia
JORMA KÄÄRIÄINEN
- Kuukauden kolmen parhaan levyn sarjaan nousevat meillä Finlanders, Jorma Kääriäinen ja TT Purontaka. Mutta vain yksi voi olla paras -- Jorma "The Elvis" Kääriäinen kerää potin tasaisen laadukkaalla levyllään! MIES ja ÄÄNI samassa paketissa.. Arja Oivo, Radio Pooki, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaa, Meri-Lappi.
FINLANDERS
- Mielettömän ammattitaitoinen ja tasokas levy alusta loppuun. Ja niin leppoista kesäkuunneltavaa! Tiina Sihvonen, Jär-viradio, Alajärvi-Jyväskylä-Viitasaari-Pihtipudas
ESA NUMMELA
- Esa Nummela on onnistunut muuttamaan tyyliään hienolla ja onnistuneella tavalla. Levy on mukavaa, letkeää kuunnel-tavaa. Anssi Saarelainen, Radio Salminen / Oikea Asema, Iisalmi-Kuopio-Varkaus
UNELMAVÄVYT
- Harvasta biisistä voi sanoa, että se on todella seksikäs. Unelmavävyjen Janina on sellainen. Enkä tarkoita nyt mitään pehmopornoilukikkailua, vaan laulussa on hyvinkin eroottinen lataus. Levyllä on muutama muukin melodisesti mielen-kiintoinen kappale ja solistin ääni on hivelevän pehmeä. Marja Tuomisaari, Sun FM, Pohjois-Satakunta, Pirkanmaa
KARI PEITSAMO & FREUD, MARX, ENGELS & JUNG
- Mielenkiintoinen yhdistelmä! Pauliina Kankare, Radio West, Huittinen-Pori
* Kuukauden Levy –voittajat palkitaan perinteisesti musiikkiväen Lavakauden Päättäjäisissä, joita juhlitaan 11. syyskuuta Ikaalisissa.
KUUKAUDEN LEVY -VOITTAJAT
Kesäkuu 2005
1. KATARIINA HÄNNINEN – Pimenee (Mediamusiikki)
2. T.T. PURONTAKA – Näetkö mun silmissä rakkautta (Olarin Musiikki)
3. JORMA KÄÄRIÄINEN – Onnenlantti (EMI)
4. FINLANDERS – Seikkailija (MTG)
5. PATE MUSTAJÄRVI – Ajan päivin, ajan öin (Poko)
6. ESA NUMMELA & ANANAS – Sanat väistää (Motley)
7. UNELMAVÄVYT – Kotini maailma (MTG)
8. KARI PEITSAMO, FREUD, MARX, ENGELS & JUNG –Amerikkalaisia unelmia (Megamania)
9. NELJÄNSUORA – Sua vain hän kaipaa (Motley)
10. TENORILUUTNANTTI RAIMO SALO – Alla tuikkivan tähden (VL-Musiikki)
www.hitit.fi - aurinko
Ammattilaisen kirjoitti:
KATARIINA HÄNNINEN
- Hännisen Katariinasta tulemme toivon mukaan nauttimaan vielä monena vuotena. Levy sopii loistavasti sekä nuorem-man että aikuisemman radiokuuntelijan makuun. Ei ollut vaikea valinta! Liina Matveinen, Radio Rex, Joensuu-Pohjois-Karjala
- Livenä raju rokkipakkaus, jopa Muskan manttelin perijä. Levy monta astetta kesympi mutta antaa lupauksia ja odotuksia tulevaisuuden suhteen. Anita Andersson, Lähiradio, Helsinki
- Nuorekas, elämänmakuinen kokonaisuus. Tiina Sihvonen, Järviradio, Alajärvi-Jyväskylä-Viitasaari-Pihtipudas
T.T. PURONTAKA
- TT:n levy on kauan odotettu hyvä kokonaisuus. Jokaiseen tunnelmaan löytyy musiikkia. Sopii kuuntelijalle ja tanssijalle. Päivi Karppinen, Radio Kajaus, Kajaani-Kuusamo-Kainuu
- Purontaka tekee omannäköistään reipasta iskelmää, ja vaikkei aina listoille kipuaisikaan, varmasti soittaa ja laulaa it-sensä jälleen ihmisten sydämiin. Hannu Virtanen, Radio Manta, Vammala-Nokia
JORMA KÄÄRIÄINEN
- Kuukauden kolmen parhaan levyn sarjaan nousevat meillä Finlanders, Jorma Kääriäinen ja TT Purontaka. Mutta vain yksi voi olla paras -- Jorma "The Elvis" Kääriäinen kerää potin tasaisen laadukkaalla levyllään! MIES ja ÄÄNI samassa paketissa.. Arja Oivo, Radio Pooki, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaa, Meri-Lappi.
FINLANDERS
- Mielettömän ammattitaitoinen ja tasokas levy alusta loppuun. Ja niin leppoista kesäkuunneltavaa! Tiina Sihvonen, Jär-viradio, Alajärvi-Jyväskylä-Viitasaari-Pihtipudas
ESA NUMMELA
- Esa Nummela on onnistunut muuttamaan tyyliään hienolla ja onnistuneella tavalla. Levy on mukavaa, letkeää kuunnel-tavaa. Anssi Saarelainen, Radio Salminen / Oikea Asema, Iisalmi-Kuopio-Varkaus
UNELMAVÄVYT
- Harvasta biisistä voi sanoa, että se on todella seksikäs. Unelmavävyjen Janina on sellainen. Enkä tarkoita nyt mitään pehmopornoilukikkailua, vaan laulussa on hyvinkin eroottinen lataus. Levyllä on muutama muukin melodisesti mielen-kiintoinen kappale ja solistin ääni on hivelevän pehmeä. Marja Tuomisaari, Sun FM, Pohjois-Satakunta, Pirkanmaa
KARI PEITSAMO & FREUD, MARX, ENGELS & JUNG
- Mielenkiintoinen yhdistelmä! Pauliina Kankare, Radio West, Huittinen-Pori
* Kuukauden Levy –voittajat palkitaan perinteisesti musiikkiväen Lavakauden Päättäjäisissä, joita juhlitaan 11. syyskuuta Ikaalisissa.
KUUKAUDEN LEVY -VOITTAJAT
Kesäkuu 2005
1. KATARIINA HÄNNINEN – Pimenee (Mediamusiikki)
2. T.T. PURONTAKA – Näetkö mun silmissä rakkautta (Olarin Musiikki)
3. JORMA KÄÄRIÄINEN – Onnenlantti (EMI)
4. FINLANDERS – Seikkailija (MTG)
5. PATE MUSTAJÄRVI – Ajan päivin, ajan öin (Poko)
6. ESA NUMMELA & ANANAS – Sanat väistää (Motley)
7. UNELMAVÄVYT – Kotini maailma (MTG)
8. KARI PEITSAMO, FREUD, MARX, ENGELS & JUNG –Amerikkalaisia unelmia (Megamania)
9. NELJÄNSUORA – Sua vain hän kaipaa (Motley)
10. TENORILUUTNANTTI RAIMO SALO – Alla tuikkivan tähden (VL-Musiikki)
www.hitit.fiIhan älyttömiä juttuja kyllä kirjottelette!!Ite kävin poikien keikalla viikko sitten ja kivaa oli.Pojat soittivat ja lauloivat hyvin ja varmasti kehittyvät vielä muutaman vuoden sisällä!!Ja harrastakoon pojat seksiä ihan kenen kanssa tahtovat,mulle ainakin sillä keikalla pääasia oli se musiikki!!Ei vois vähempää kiinnostaa kenellä on vaimo/tyttöystävä:)
- aurinko
aurinko kirjoitti:
Ihan älyttömiä juttuja kyllä kirjottelette!!Ite kävin poikien keikalla viikko sitten ja kivaa oli.Pojat soittivat ja lauloivat hyvin ja varmasti kehittyvät vielä muutaman vuoden sisällä!!Ja harrastakoon pojat seksiä ihan kenen kanssa tahtovat,mulle ainakin sillä keikalla pääasia oli se musiikki!!Ei vois vähempää kiinnostaa kenellä on vaimo/tyttöystävä:)
Eli siis eiköhän niille keikoille mennä kuuntelemaan musiikkia ja tanssimaan eikä kyttäämään kenen kanssa ne pojat puhuu ym ja että onkohan tolla ja tolla jotain juttua!!Haloohaloo!!Ketä kiinnostaa ihan oikeesti nuo jutut?!
- Elle
aurinko kirjoitti:
Eli siis eiköhän niille keikoille mennä kuuntelemaan musiikkia ja tanssimaan eikä kyttäämään kenen kanssa ne pojat puhuu ym ja että onkohan tolla ja tolla jotain juttua!!Haloohaloo!!Ketä kiinnostaa ihan oikeesti nuo jutut?!
Ihanaa, edes yhdellä ihmisellä täällä on järkikulta sekä tallella että käytössä. Pelastit päiväni.
- aurinko
Elle kirjoitti:
Ihanaa, edes yhdellä ihmisellä täällä on järkikulta sekä tallella että käytössä. Pelastit päiväni.
Kiitos,kiva kuulla,et joku muukin ymmärtää mistä tansseissa käymisessä on pääasiassa kyse tai ainakin pitäis olla:)
- tinzza
eikka kirjoitti:
Tota noin, muuten hyvä mut "Janina" ja "Kotini Maailma" ei kumpikaan ole vävyjen omia kappaleita. Janina- kappaleen tekijät ovat: säv./san. O. Leppänen, sov. J. Eriksson. Ja taas sitten Kotini Maiilma- kappaleen takana ovat nämä täysin samat henkilöt.
Kokeile kuunnella sellasia kappaleita jotka kulkee nimellä "Taivas,vesi,maa" ja "Laulussa on kaikki paremmin"... nämä kaksi kappaletta on vävyjen ihan omaa käsialaa. Jos pidät kappaleista niin hyvä, mutta jos et niin so what....omapahan on musiikkimakus.
- katja
Mutta niinhän sitä sanotaan että ollakseen hyvä orkesteri on herätettävä sekä positiivisia ja negatiivisiä tunteita. Tai no tässä tilanteessa keskusteluja.
- TuijjaKK
Olipas hieno keikka Unelmavävyillä Oulun tähdessä!! Tästä on mukava aloittaa kesäloma :)
Terkkuja kaikille tanssittajille joille hehkutin loman alkuani ;) - Titteli88
TuijjaKK kirjoitti:
Olipas hieno keikka Unelmavävyillä Oulun tähdessä!! Tästä on mukava aloittaa kesäloma :)
Terkkuja kaikille tanssittajille joille hehkutin loman alkuani ;)Tuollakin oli juttua Unelmavävyistä jossain Riutalla http://keskustelu.suomi24.fi/node/9192927
Hyvä pojat :) - Swing It
Unelmavävyt on aina aiheuttanut keskustelua tanssijoiden keskuudessa. Tavalliset tallaajat ovat heidät hyväksyneet aika hyvin ja monipuolista tanssia harrastavat. Osalle tarkasti tietyllä tavalla tarkasti tanssilajin mukaisesti tanssivat ja kokeneet sosiaalifoksaajat eivät heistä ole oikein pitäneet, koska sosiaalifoksin kaava ja tarkat tanssilajikaavojen mukaiset askelsarjat eivät aina istu kunnolla vävyjen monipuoliseen musiikkiin.
Nyt kun moni tarkkaa tanssilajikohtaista tyyliä tanssinut on alkanut kyllästymään siihen ainoaan oikeaan tyylliin, niin myös Unelmavävyt on saanut uutta nostetta monipuolisempaan tanssiin sopivan musiikin perusteella, vaikka siitä tarkasta tanssilajikaavasta joutuukin luopumaan. Samoin perustein myös aikaisemmin parjattu iskelmä on saanut uutta nostetta ja tarkka tanssilajikohtainen musiikki on vastaavasti vähentänyt suosiotaan. Varsinkin perinteisemmän jatsi-iskelmän nykyaikaiset sovitukset ja vastaava musiikki on nostanut suosiotaan erittäin voimakkaasti. Eikä Unelmavävyt ole ainoa jatsi-iskelmää lisännyt tanssiyhtye. Moni yhtye saa illan parhaat suosionosoitukset jatsi-iskelmän esittämisen jälkeen. - Heikki ja Aila
TuijjaKK kirjoitti:
Terkkuja kaikille tanssittajille joille hehkutin loman alkuani ;)Oltiin taas kerran Urjanlinnassa ja orkesterina oli Unelmavävyt.
Ilta lähti mukavasti käyntiin ja saatiin hikihatussa tanssia rytkyttää kunnes orkesterilta meni sähköt, no siinä hetken odoteltua saatiin taasen tanssia ja meno oli ylimmillään kunnes kuului poksahdus ja koko sali pimeni!
Sähköt tuli ja meni, tuli ja meni kunnes noi puolentunnin päästä ne sitten palasivat ja pysyivätkin loppuillan päällä. Tiedustelin sähkökatkoksista järjestäjältä joka sanoi, että vika on talon sähköissä ja olivat testanneet, että orkesterin laitteista se ei johtunut. Onneksi tuon "tunnelmallisen" sähkökatkon aikana orkesterin hanuristi viihdytti yleisöä soittamalla haitaria je mehän tanssittiin oli meno kun entisaikoina. Oli taas kaikenkaikkiaan erittäin mukava ilta eikä ne katkoksetkaan häirinneet sen enempää. Kiitoksia Unelmavävyt ja Urjanlinna!
- Karita78
Aivan ihana keikka oli taas Urjanlinnassa juhannuksena!!
Onko kukaan kuullu tuota uusinta sydän levyä?
Oisin ostanut eilen, mutta ei ollut rahaa tarpeeksi mukana. - Sanni128
Ainakin tuo vävyjen ja mikko mäkeläisen yhteiskappale "jonakin päivänä" on tosi hyvä.
- Sini177
Hei, löysin aivan upean kappaleen !!
http://www.youtube.com/watch?v=dTkQpKn6jAc&feature=related
Kauniisti esitetty minun mielestäni. - Jonakin päivänä
Olipas aivan ihana Unelmavävyjen keikka lauantaina Tulenliekissä!
- On kyllä
On kyllä loistavaa materiaalia:
http://www.youtube.com/watch?v=PdbprAwNd3g&feature=channel_video_title- kyllä vaan
Hei tossa linkissäsi ei oo kyllä vävyjen soittaja??
Ainakin kun vertaa esimerkiksi tähän
http://www.youtube.com/watch?v=T-OH03Gw6OU
- janina
ihana tuo mentyä lumen ja roudan
- Tuittu88
Voi, että pistää jalan vipattamaan nämä videot :) !!
http://www.youtube.com/watch?v=T-OH03Gw6OU&feature=autoplay&list=ULlrlPskjapdo&lf=channel&playnext=1 - Salla26
Tykkään !!
- situ1
Unelmavävyillä uusi solisti !! Pitääpäs mennä katsastamaan kun tulevat tänne pohjosiin päin. Onko tietoa miehestä ?
- tumppi fan
Uusi solisti Tuomas Myllylä on tuttu yleisölle siitä, että hän on ollut monesti Seinäjoen Tangomarkkinoilla ja päässyt usein finaaliin muttei koskaan ihan kolmen kärkikahinoihin saakka. Lahjakkaalta vaikuttava laulaja joka tapauksessa.
- situ1
ahaa ok, kiitos tiedosta.. pitääpäs mennä katsastaamaan :)
- pirjo2
Aivan upea meininki eilen Haapamäen suojalla! Kiitos suojan porukalle ihanista päättäjäisistä !
- rm931
Kiitos Unelmavävyille Tampereen Tähden keikasta ! Olette huippuja !!
- En pidä
Ovat tosi syvältä. eivät tulee edes nimmareita jakamaan, vaikka odoteltiin tovi! En pidä yhtään umpuista! Ei oo ainesta lavoille!
- rem9311
Hei sinä, "en pidä". Luulempa, että kyllä varmasti tulevat jos vaan viitsit mennä rohkesti kysymään :) Ikinä en ole itse jäänyt nimmareitta. On kyllä todella hyvä bändi niin lavoille kuin ravintoloihinkin !! Minä tykkään :)
- solakka1
Oli aivan huikea meininki viimme lauantaina Wanhan tanssikellarilla ! Kiitos pojat vielä kerran ja nähdäänhan taas !! Mukavaa syksyn jatkoa! :)
- ongelmia ovat
Ei sytytä moiset ongelmavävyt! Ovat luihuja eivätkä tuu edes kirjoittamaan nimmarikortteja! Esiintyminen os sitä ja tätä, ei yhtään inspiroivaa!
- Salla Niemi
Hei sinä "ongelmia ovat". Ovat luihuja ? Mikähän itsetarkoitus poikien keikalla on semmoinen, että nimmareita pitää oikein tulla erikseen kirjoittelemaan? Kyllä minä ainakin aina olen saanut artisteilta nimmarit kun olen pyytänyt..pitää olla oma-aloitteinen eikä vaan jurottaa pöydässä ja sitten täällä itkeä kun kukaan ei tullu hakemaan...tuskimpa se orkesteri siihen syypää on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019