SINGAPORE

mcerzi

hei!
Kukahan kertoisi mistä saisi kerralla matkan ja hotellin singaporeen tai mitä kautta?? Esim.viikoksi ja onkohan kallista?? Nämä tavalliset matkatoimistot eivät ilmeisesti sellaisia seuramatkoja sinne tee...tai jos tekevät niin kertokaa kuka/mikä?
Olisi nimittäin ihan kiva olla siellä viikon verran niin ehtisi jotain nähdäkin...vai onko se niin pirun kallista lähteä sinne viikoksi toisin kuin esim euroopan lomakohteisiin?..kertokaapa kokemuksia ja tietojanne ja mahd.hyvien sekä luotettavien matkatoimistojen osoitteita..kiitos jo etukäteen!!! JA HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!! t: ekakertalainen

6

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa

      ...matkatoimisto. Paketti-/seuramatkoja ei ehka loyda, mutta kylla jokaisen matkatoimiston pitaisi pystya lentolippu ja hotellivaraus jarjestamaan.

      Tai jarkkaa itse: Liput Finnairilta tai joltain muulta lentoyhtiolta, ja sitten vahan nettisurffausta ja sielta hotellin yhteystiedot, ja ei kun puhelin kouraan. Tai joihinkin pystynee tekemaan varauksen suoraan netistakin.

    • näin..

      Itse ottaisin halvat liput Bangkokiin....sieltä saa lentoja Singaporeen alle 50€:lla, hotellihuoneita saa 20€:lla. JA Bangkok on täynnä matkatoimistoja jotka myyvät pakettimatkoja S.poreen.

    • vaan rohkeasti

      Osta halpa lento suoraan Singaporeen ja sitten hotelliin, jonka olet mahdollisesti varannut netin kautta etukäteen.

      Siellä on paljon siedettävän hintaisiakin hotelleja. Tässä yksi ketju

      http://www.hotel81.com.sg/

      yleisesti edullisemmat hotellit ovat keskustassammassa Bencoolen Streetin alueella tai sitten Geylangilla joka on alue hieman keskustan ulkopuolella. Bencoolenille voi mennä ilman varaustakin, yleensä aina jossain on tilaa.

      Jos on aikaa niin kannattaa saman tien mennä ainakin 2 viikoksi. Näkemistä ja kokemista riittää.

      • juupsis

        Vietin kesällä yhteensä 7 päivää Singaporessa ja sain kyllä ihan tekemällä keksiä tekemistä. Pari kolme ekaa päivää menee kivasti, mutta saari on aika pian nähty. Viikko on mielestäni aivan maksimi siellä vietettäväksi. Samalla kun olet tuolla suunnalla suosittelen käyntiä Malesiassa sekä Bruneissa, edullisia, monipuolisia ja mielenkiintoisia kohteita löytyy molemmista.


    • löytää

      Yleensä Kilroy on ainakin ollut singaporen kohdalla edullisin paikka mistä lennot saanut.. Hinta noin 700€ menopaluu.. suora lento tosiaan Sp:en ja hotelli paikan päältä.. saasta yllättävästi...

    • vinkin antaja

      Itse olen käyttänyt aasiaan suuntautuneisiin matkoihin matkantekijöiden palveluja. Olen todennut että heidän järjestämät jutut toimivat kiitettävällä tavalla. Konttori on annankadulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe