Olen 43-vuotias liikunnallinen perheenäiti. Seksiä on miehen kassa säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä paljon ja välillä vähemmän. Viime aikoina olen yllätyksekseni ja tavallaan tilanne myös osittain hävettää, että kiihotun siskon poikani (17v) seurassa. Ollaan aina saunottu porukalla mökillä kun ollaan yhdessä oltu..Viime aikoina olen huomannut, että pojalla melko usein ottaa eteen varsinkin jos kahdestaan ollaan saunassa. Ja olen itse kokenut myös samaa kiihotuksen tunnetta.
Muutenkin hänen seurassaan olen monesti tuntenut pientä kiihotusta. Joku aika sitten oltiin lasten kanssa siellä käymässä ja siskonpoika Jussi makasi selällään ja nosteli lapsia ns. Lentokoneeseen yläpuolelleen käsien ja jalkojen päälle. Jossain vaiheessa heitin vitsillä, että tätin vuoro ja Jussi käski minut päällensä.. Tuossa nostaessa kuitenkin rinnat vähän tulivat paidan alta esille kun Jussi minua nosti ilmaan ja piti siellä. Samalla tunsin miten kostun todella paljon. Lopuksi Jussi "vahingossa" laski minut päällensä ja tunsin, että hän oli ihan kivikovana. Teki mieli jäädä siihen mutta koska talossa oli muitakin, tosin huoneessa ei tuolla hetkellä muita niin nousin hänen päältään hitaasti niin että lähes paljaana olevat rinnat menivät ihan naaman edestä..
Olenkin useamman kerran masturboidessa fantasioinut Jussista. Kyllähän se hyvältä tuntuu myös minusta kun nuori mies selvästi kiihottuu seurassani. Oma tunne aluksi jopa vähän hävetti, että saako näin tuntea mutta toisaalta tunnehan on hyvä..
Keski-ikäisen naisen fantasia
12
7664
Vastaukset
- Anonyymi
Matti The Nettityttöilijä kertoo mielensalojaan.
- Anonyymi
Mitä nyt turhaan Jussin kanssa mitää lentoleikkejä harrastamaan. Jussi alle ja sinulta helma ylös ja istumaan torttu märkän Jussin naamalle. Jos ei poika vinkkiä ymmärrä niin sitten karvalompakossa jokin vika? Istut kuitenkin kaikkein arvokkaimman päällä, joten käytä hyödyksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt turhaan Jussin kanssa mitää lentoleikkejä harrastamaan. Jussi alle ja sinulta helma ylös ja istumaan torttu märkän Jussin naamalle. Jos ei poika vinkkiä ymmärrä niin sitten karvalompakossa jokin vika? Istut kuitenkin kaikkein arvokkaimman päällä, joten käytä hyödyksesi.
Jussi vaan yllättyy, kun märän tortun sijaan naamalle lävähtää 24/7 pelituolissa hionneet nettityttöilijän pallit.
- Anonyymi
Toi on ymmärtääkseni ihan yhtä laitonta yhtyä siskon poikaan kui mitä oman lapsensa kanssa
- Anonyymi
Ei todellakaan laitonta.
- Anonyymi
Kyllähän se on insestiä, mutta jos kaksi aikuista järjissä olevaa tietää mitä tekee niin se on kahden ihmisen oma asia.
En ota kantaa aloituksen olemiseen totta tai tarua.
- Anonyymi
Kiihottava juttu
- Anonyymi
Nostit oman jutun ylös
- Anonyymi
Samanlainen tilanne oli minulla joitain vuosia sitten tätini kanssa, peuhattiin kotonani kun vanhempani olivat reissussa. Ihasteln tätini runsasta vartaloa ja hänen niukkaa pukeutumistaan, ja tottakai kaluni oli koko ajan kovana. Luulen että tätini huomasi myös tämän kun vinkkasi silmää minulle... Ehkä jotain voisi tapahtua tänä viikonloppuna kun olen tätini luona "hoidossa"
T: kiimainen teinipoitsu - Anonyymi
En ole kyllä ikinä katunut sauna reissuja ja seksin opetusta mitä teininä tädiltäni sain. Teininä olin usein mökillä tätini kanssa ja kun minulla alkoi seisomaan hänen kanssaan saunoessa hän sanoi ettei minun tarvi nolostua että se on ihan normaalia. Ensin hän halusi kokeilla meneekö esinahka taakse. Ja kun se meni niin hän kysyi olenko runkannut ja kun en ollut niin hän opetti. Vähän myöhemmin kun olimme taas saunassa ja minulla seisoi hän runkkasi minua mutta sitten sanoi opettajansa uuden asian. Täti laskeutui jalkojeni väliin ja ensin nuoli penistä ja sitten otti suihin kunnes laukesin. Sitten hän nousi takaisin lauteille ja levitti jalkojaan ja hieroi pillua ja sanoi että tuli ihan pillu märäksi tosta sun sperman mausta. Kokeile miten nainen kastuu kun sitä himottaa. Hieroin pillua ja se oli liukas ja märkä. Sitten täti kysyi voisinko tehdä palveluksen? Lupasin tehdä ja hän halusi että nuolen pillua. Hänen opastuksellaan hän sai orgasmin kun nuolin. Seuraavana yönä menimme nukkumaan samaan sänkyyn ja hän alkoi opettaa minulle seksiä. Vaikka täti on nyt jo 61 vuotias niin aina välillä vieläkin panemme
- Anonyymi
Oih kyllä on ollut ihania hetkiä. Minä olen myös oppinut seksin salaisuudet naapurin rouvalta (55v) heinätöiden aikaan kun olin 16v. Tästä on jo aikaa, sillä nyt olen 49v. Opit ovat kyllä kantaneet.. ja monesti runkatessa muistelen heinätöitä…. Oli ihana emäntä.. isot E tissit ja muhkeat pakarat.
- Anonyymi
Tämä ei ole fantasia, vaan unelma, päiväuni tms. Tyypillistä laatua puumille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816