Ostin Powerista yli tuhannen euron pesukoneen,AEG. Aluksi myyjä esitteli vaihto-ehtoja ja kun sopiva löytyi niin kysyi miten maksan, sanoin että käteisellä. Silloin palvelu muuttui, väkisten tyrkytti rahoitusta. Tilanne meni ahdistavaksi kun koko ajan puhu rahoituksesta. Ostin koneen käteisellä kun oli mitä halusin, olisi pitänyt jättää väliin! Paljonko myyjät saa näistä rahoitussopimuksista? Oli niin töykeä kun en ottanut rahoitusta.
Power, myyjien bonukset
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
Minun käteiseni on aina kelvannut kaikissa putiikeissa, mutta Gigantissa minulta pyydettiin henkilokorttia, kun ostin muutaman kympin laitteen käteisellä. Myyjä kysyi oliko minulla mitään tekemistä DNA:n kanssa. Kaipa hän tietokoneeltaan näki, että oli, koska osasi kysyä.
Vastasin rehellisesti, että taloyhtiömme netti tulee DNA:lta. Tähän myyjä totesi, että Gigantti saa joskus tarjouksia DNA:lta ja pyysi henkilöpapereitani. Minä ihmettelin, miten Gigantin saamat tarjoukset voivat riippua minun henkilökortistani, ja kysyin eikö laitetta voi ostaa ilman henkilökorttia.
Myyjä sentään suostui myymään, vaikka pidinkin paperini taskussa. Yleenäs kierrän Gigantin kaukaa, mutta kun nyt sattui olemaan tarjolla oikea laite oikeaan hintaan, tein poikkeuksen. Mitään kotiin toimitettavaa en Gigantista osta. - Anonyymi
Ei käteisellä kannata tällaisia ostella vaan kortilla!
- Anonyymi
Gigantti soitto huolenpito.
Power Kuopio ym.
Myy rikollisin keinoin käyttää y tunnusta väärin.
Ensin kotiin toimitus myynti ottaa tiedot ja sitten ei käykään vaan vaatii paikan päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135