Että vieläkös noita fortsoneita enää edes myydään suomessa.
On melkoisen epäonistunut tekele vuosimallista riippumati.
Onnettomat omistajat tetää kyllä 😒😡
Sama taitaa koskee nykyään skoda/vw.n omistajia..
Eivät osta moisia kestämättömiä bensa syöppöjä 😰😭😢😡
Kysyn vaan
8
259
Vastaukset
- Anonyymi
Siirryimme japseihin.
Meillä oli litraset fiesta ja focus
Nyt pihas mazda 3 ja toyota corolla hybrid - Anonyymi
Mulla ihan pakasta otettu litrane fokkeri.
Automaatti.
Hieno ja hyvä auto.
Mut sit kun takuuta jäljellä vuosi niin vaihtoon menee. - Anonyymi
Transit on kyl kaikkein heikoin keksintö,issellä oli ..voi kristus,että voi autos olla vikoja.😡
- Anonyymi
Mä ajoin aikanaan 90 luvulla ihan pränikkää transittia armeijassa.
Oli kyllä hyvä silloin.
Muistan kun sotilasmestari sanoi että aja nätisti sisäänajoa ekat tuhat kiusaa pitäis näin tehä.
Kun pääsin pois varuskunnasta ni kepitin ihan 🤪 koko ajan 😅 kunnolla. - Anonyymi
Nuorena minulla oli fort-sonni ja nyt on seni -ori! Ansaittua taivaspaikkaa odotellessa?
- Anonyymi
Höpö höpö. Mulla on ollu 2011 ja 2017 farkku focukset ja pirun hyviä autoja.
- Anonyymi
Foortit oli vielä tuolloin hyviä autoja mutta pilasivat maineen surullisen kuuluisilla ekobuusti moottoreilla.
- Anonyymi
Ainaki litrane ecoboost ihan susi.
Mut eihän sitä ole tehty kestämäänkään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239089Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3801843Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3361743- 941578
- 4071542
- 61335
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241076Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988