kunta kun jos joku ostaa kunnan maita ni saa itse määrätä hinnan?
Kyl nyt kannattas päättäjien ryhdistäytyä ja päättää et jos ei hinta miellytä ni jättää ostamatta.
Näin tavan tallaajan ajatuksen mukaan myyjä on yleensä se mikä määrää hinnan.
Ja kun vielä päättäjille on annettu arvio mikä pläntin oikea arvo on.
On tää ihme
15
491
Vastaukset 15
- Anonyymi
Ei yllätä Imatralla
- Anonyymi
Ei saa määrä hintaa, ostaja määrää
- Anonyymi
Imatralla kun kaupunkikehityslautakunta tahi muu tonttien hullut hinnat päättävä taho ideariihissään määrittelevät hintatason niin kauppoja ei tule kuten nähty on!
- Anonyymi
Kyllä pitää olla listahinnat vaikka ei kauppa käy.
- Anonyymi
Onhan kaupunkikehityslautakunnassa yksi entinen liikkeenharjoittajakin joka rihkamaa listahinnoilla aikanaan möi, kuinkas kävikään taisi asiakkaat kadota konkurssi oli tosiasia.
Ammattitaitoa hinnoittelun suhteen kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Äänestäkää vaan seuraavissakin kunnallisvaaleissa sitä ja tuttua ja turvallista tolloa ettei mikään vaan muutu ikinä.
- Anonyymi
Rantanen jaksaa aina hämmästellä muiden toimia, mut omat kotiin päin vetämiset kyllä passaa…
- Anonyymi
Kyseinen henkilö lupasi aikoinaan olla katsomassa Lähteen talon purkamista shampanjalasi kädessä. Ei tainnut olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen henkilö lupasi aikoinaan olla katsomassa Lähteen talon purkamista shampanjalasi kädessä. Ei tainnut olla...
Oli sammunu heti aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuppihan maistuu exän baarissa tiuhaan.
- Anonyymi
Suurimpia ja kalleimpia hölmöyksiä on IVO:n uusi asuinalue. Sinne hevonperseeseen ei tule muuttamaan yhtään asukasta, mutta hirveesti on jo uponnut rahaa infran tekemiseen.
- Anonyymi
No vittu ryasillekö sekin olisi pitänyt antaa?
- Anonyymi
Imatra joutuu Lappeenrannan syliin Joudutaan maksumiehiksi lentokenttään Ym Palvelut häviää mein kylästä Joutseno liittyi Lrl luvattiin kiekkohallia ja urheilutaloa Eipä näy Meistä tulee LRL pieni lähiö
- Anonyymi
Lähiö? Pikemminkin slummi.
- Anonyymi
Lappeenranta ei ota talousvaikeuksissa olevaa Imatraa riesakseen. Se on varma.
https://www.epressi.com/tiedotteet/kaupungit-ja-kunnat/lappeenrannan-kaupungin-talous-pysyy-plussan-puolella-vuonna-2024.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450