Erikoinen taksinkuljettaja

Anonyymi-ap

Menin taksiin vaasan rautatieasemalla viime viikon keskiviikkona. Pyysin ajamaan osoitteeseen minkä sanoin. Se osoite on mustasaaressa mutta hän ajoi vaasan kaupunginosaan ja väitti että kyseinen osoite on siellä. Google mapsista kun tarkistin niin ei siellä ole samannimistä katua. Voi se olla niin uusi alue ettei ole vielä merkitty mutta en usko niin.

15

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sit sä heräsit....

• Anonyymi

Olin hereillä koko matkan. Kyllä pitäisi voida luottaa siihen että taksinkuljettaja ajaa oikeeseen osoitteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin hereillä koko matkan. Kyllä pitäisi voida luottaa siihen että taksinkuljettaja ajaa oikeeseen osoitteeseen.

Ehkä et huomannut olevasi väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se oli ainoa osoite mihin kuski osasi ajaa :D

• Anonyymi

Menemiset ja tulemisetko onko yksityisasiasi kaikille yirtosuojasi olematon.

• Anonyymi

Kerro kaikki, älä paljasta mitään.

• Anonyymi

Kepu, kokoomus ja persut teki kuulemma hallitusvastuussa ollessaan jonkun taxi- ja
      /uudistuksen.

Nyt kuulemma korjaavat uudistuksen virheet ja valuviat "jotta naisetkin voi turvallisesti taxia käyttää."

Voi tosin olla, että asiakkaan pitää edelleen tietää tie sinne minne on menossa kyytipalvelun sopimuksen tehdessään.
      Ulkomaalaisten kuljettajien paikallistuntemus ei välttämättä ole vielä niin kotoutunut ja juurtunut.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maaseudun tulevaisuus on kirjoittanut aiheesta seuraavaa:

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/42148bff-32a0-4886-98eb-2aa9deee4796

En oikeen usko jos oli navi? mut toki on mahdollista jos kyseinen henkilö ei muistanut katsoa oliko autossa semmonen lappu että se edes on taxikuski. itse olen joskus istunut baarin ovelta pimeeseen taxiin mutta opastin sen itse kotiovelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeen usko jos oli navi? mut toki on mahdollista jos kyseinen henkilö ei muistanut katsoa oliko autossa semmonen lappu että se edes on taxikuski. itse olen joskus istunut baarin ovelta pimeeseen taxiin mutta opastin sen itse kotiovelle

Se oli taksijonossa. vaasan rautatieasemalla on selvä taksijono. Oli suomalainen taksinkuljettaja ja ilmeisesti osasi oikeaan osoitteeseen ilman navigaattoria sen jälkeen kun mainitsin ettei hän ole menossa oikeaan suuntaan. Se vaikutti enemmän joltain erikoiselta käytännön pilalta kuin tietämättömyydeltä.

Tampereella on taas ollut kerran niin että kuljettaja pyysi hieman neuvomaan ja hän kirjoitti osoitteen navigaattoriin. Kuljettaja näytti afrikkalaistaustaiselta. Varsinkin tampereen rautatieasemalla on paljon maahanmuuttajataustaisia taksinkuljettajia kun katsoin sinne ja muutaman kerran kun olen tilannut puhelimen kautta niin taksinkuljettaja on ollut maahanmuuttajataustainen.

• Anonyymi

Ajellessa ja ajattelessa kannattaa hieman ennakoida mitä tahtoo muuten saattaa päätyä sinne missä ei halua olla.

• Anonyymi

Taksinkuljettajan pitäisi tietää mikä osoite on vaasassa tai mustasaaressa. Jos ei tiedä niin laita navigaattoriin. Ei perille pääseminen voi olla matkustajan vastuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taksinkuljettajan pitäisi tietää mikä osoite on vaasassa tai mustasaaressa. Jos ei tiedä niin laita navigaattoriin. Ei perille pääseminen voi olla matkustajan vastuulla.

On ehkä ikävä herättää todellisuuteen mutta rahalla ei pysty ostamaan moraalia tai oikeudenmukaisuutta, asia on täsmälleen päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ehkä ikävä herättää todellisuuteen mutta rahalla ei pysty ostamaan moraalia tai oikeudenmukaisuutta, asia on täsmälleen päinvastoin.

Miten liittyy aiheeseen? En ole yrittänyt ostaa noita asioita taksinkuljettajalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe