Erikoinen taksinkuljettaja

Anonyymi-ap

Menin taksiin vaasan rautatieasemalla viime viikon keskiviikkona. Pyysin ajamaan osoitteeseen minkä sanoin. Se osoite on mustasaaressa mutta hän ajoi vaasan kaupunginosaan ja väitti että kyseinen osoite on siellä. Google mapsista kun tarkistin niin ei siellä ole samannimistä katua. Voi se olla niin uusi alue ettei ole vielä merkitty mutta en usko niin.

15

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sit sä heräsit....

• Anonyymi

Olin hereillä koko matkan. Kyllä pitäisi voida luottaa siihen että taksinkuljettaja ajaa oikeeseen osoitteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin hereillä koko matkan. Kyllä pitäisi voida luottaa siihen että taksinkuljettaja ajaa oikeeseen osoitteeseen.

Ehkä et huomannut olevasi väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se oli ainoa osoite mihin kuski osasi ajaa :D

• Anonyymi

Menemiset ja tulemisetko onko yksityisasiasi kaikille yirtosuojasi olematon.

• Anonyymi

Kerro kaikki, älä paljasta mitään.

• Anonyymi

Kepu, kokoomus ja persut teki kuulemma hallitusvastuussa ollessaan jonkun taxi- ja
      /uudistuksen.

Nyt kuulemma korjaavat uudistuksen virheet ja valuviat "jotta naisetkin voi turvallisesti taxia käyttää."

Voi tosin olla, että asiakkaan pitää edelleen tietää tie sinne minne on menossa kyytipalvelun sopimuksen tehdessään.
      Ulkomaalaisten kuljettajien paikallistuntemus ei välttämättä ole vielä niin kotoutunut ja juurtunut.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maaseudun tulevaisuus on kirjoittanut aiheesta seuraavaa:

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/42148bff-32a0-4886-98eb-2aa9deee4796

En oikeen usko jos oli navi? mut toki on mahdollista jos kyseinen henkilö ei muistanut katsoa oliko autossa semmonen lappu että se edes on taxikuski. itse olen joskus istunut baarin ovelta pimeeseen taxiin mutta opastin sen itse kotiovelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeen usko jos oli navi? mut toki on mahdollista jos kyseinen henkilö ei muistanut katsoa oliko autossa semmonen lappu että se edes on taxikuski. itse olen joskus istunut baarin ovelta pimeeseen taxiin mutta opastin sen itse kotiovelle

Se oli taksijonossa. vaasan rautatieasemalla on selvä taksijono. Oli suomalainen taksinkuljettaja ja ilmeisesti osasi oikeaan osoitteeseen ilman navigaattoria sen jälkeen kun mainitsin ettei hän ole menossa oikeaan suuntaan. Se vaikutti enemmän joltain erikoiselta käytännön pilalta kuin tietämättömyydeltä.

Tampereella on taas ollut kerran niin että kuljettaja pyysi hieman neuvomaan ja hän kirjoitti osoitteen navigaattoriin. Kuljettaja näytti afrikkalaistaustaiselta. Varsinkin tampereen rautatieasemalla on paljon maahanmuuttajataustaisia taksinkuljettajia kun katsoin sinne ja muutaman kerran kun olen tilannut puhelimen kautta niin taksinkuljettaja on ollut maahanmuuttajataustainen.

• Anonyymi

Ajellessa ja ajattelessa kannattaa hieman ennakoida mitä tahtoo muuten saattaa päätyä sinne missä ei halua olla.

• Anonyymi

Taksinkuljettajan pitäisi tietää mikä osoite on vaasassa tai mustasaaressa. Jos ei tiedä niin laita navigaattoriin. Ei perille pääseminen voi olla matkustajan vastuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taksinkuljettajan pitäisi tietää mikä osoite on vaasassa tai mustasaaressa. Jos ei tiedä niin laita navigaattoriin. Ei perille pääseminen voi olla matkustajan vastuulla.

On ehkä ikävä herättää todellisuuteen mutta rahalla ei pysty ostamaan moraalia tai oikeudenmukaisuutta, asia on täsmälleen päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ehkä ikävä herättää todellisuuteen mutta rahalla ei pysty ostamaan moraalia tai oikeudenmukaisuutta, asia on täsmälleen päinvastoin.

Miten liittyy aiheeseen? En ole yrittänyt ostaa noita asioita taksinkuljettajalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      95
      2613
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      197
      1002
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      57
      806
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      739
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      57
      645
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      16
      551
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      535
    8. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      514
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      495
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      494
    Aihe